خبرگزاری کار ایران

قرمزی گوجه ثروت را به من داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۱۴

بسیاری از افراد موفق، خودشان را محوریت موفقیت هایشان قرار می دهند. اینگونه که ارزش و اهمیت خودشان را درک کرده و بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند. من هم برای شروع کسب و کارم در زمینه محصولات گوجه از این طریق شروع کردم و با شناخت خود و آینده ای که برنامه ریزی کرده ام به ثروت رسیدم و اکنون قصد دارم که راه های موفقیت ام را برای شما هم بازگو کنم.

گوجه خشک شده

گوجه خشک شده سرشار از ویتامین و مواد معدنی میباشد که مصرف گوجه خشک شده برای خانوم های باردار، افراد دیابتی و آقایان بسیار مفید است.

گوجه فرنگی با کیفیت در دشت های آفتابگیر قابل رشد و توسعه خواهد بود و همچنین باید آن منطقه دارای آب و هوای نسبتاً سرد بوده که در طول روز هوا گرم و در شب هوا سرد باشد.

بذر به کار رفته شده برای کشت و تولید گوجه فرنگی بسیار با اهمیت می ‌باشد و انتخاب درست و خریداری بذر مرغوب می تواند بر کیفیت گوجه عمل آوری شده بسیار تاثیر بگذارد.

گوجه های با کیفیت طبق اصول تعیین شده توسط شرکت مهندسی کشاورزی پرورش داده می شوند و برای تولید آنها نیازمند نظارت افراد با تجربه در این زمینه خواهید بود.

 

گوجه ربی اصفهان

گوجه ربی در بازار اصفهان بین صیفی جات مختلف به خصوص گوجه های گیلاسی، زیتونی و معمولی کاربرد بیشتری در صنعت رب گوجه ایفا می کند.

گوجه ربی اصفهان به دلیل گوشتی بودن و رنگ دهی بسیار بالایی که دارد مناسب برای تهیه رب در کارخانه جات مختلف می باشد.

گوجه ربی در فرآیند آماده سازی در کارخانه بایستی از چند مرحله عبور کند و شسته و پاکیزه شود و در مرحله استریلیزه شدن گذر می کند و در بخش رب شدن آماده می شود.

ایرانیان از زمانهای گذشته تا به امروز در زمینهای کشاورزی وسیع اقدام به کاشت گوجه فرنگی درجه یک می کنند، با توجه به اینکه سطح کیفی این محصول ایرانی در بالاترین رده دنیا قرار دارد بسیاری از کشورهای مختلف در سراسر جهان متقاضی این نمونه هستند که این موضوع باعث خواهد شد تا هر ساله بخش زیادی از این اقلام صادراتی به صورت مستقیم به بازارهای خارجی صادر شود.


قرمزی گوجه ثروت را به من داد

رب گوجه فرنگی قرمز

این گیاه خوشمزه به رنگ قرمز و قطر ۶-۷ سانتی بسیار خوشمزه و آبدار بوده و مورد پسند اغلب افراد قرار گرفته است، به گونه ای که در کنار سفره قرار می گیرد و با اکثر غذاها سرو می شود. رب گوجه فرنگی قرمز به صورت بوته ای کشت می شود و نیاز به مراقبت داشته تا محصولی با کیفیت را برای مصرف کشت نمایید و از آن رب های خوشمزه و خوش رنگی تولید می شود.

برای کشت محصولی با کیفیت باید از بهترین بذرها استفاده نمود تا در نتیجه میوه ای خوشرنگ و آبدار را به دست بیاورید.


قرمزی گوجه ثروت را به من داد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز