خبرگزاری کار ایران

5 نوع عکاسی تبلیغاتی که باید بشناسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۳۰

عکاسی تبلیغاتی در تمام زمینه ها قابل استفاده است. مثلا؛ برای همه محصولات بخش های تولیدی از قبیل مبلمان، لباس، مواد غذایی و غیره استفاده می شود.

سفارش عکاسی تبلیغاتی با عکاسی محصول یکی نیست ، اگرچه با توجه به شباهت نام آنها می توان آنها را اشتباه گرفت. مورد دوم فقط یک تصویر بسیار دقیق از یک محصول خاص است که معمولاً در پس زمینه خنثی یا سفید است. در این میان ، عکاسی تبلیغاتی وظیفه برجسته کردن مزیت های ارائه شده توسط محصول را با خلاقیت بر عهده دارد. با هدف جذاب کردن آنها. در بسیاری از موارد، عکس‌ها حاوی متن‌ها و سایر عناصر کمکی هستند تا محصولاتی را که نشان می‌دهند، بیشتر برجسته کنند.

هنگامی که دیدید عکاسی تبلیغاتی چیست، وقت آن است که انواع آن را بشناسید که عبارتند از:

عکاسی تبلیغاتی محصول:

این نوع عکاسی تبلیغاتی بر روی محصولات تمرکز دارد و شناخته شده ترین است. برای عکاسی از هر محصول به صورت جداگانه استفاده می شود اگرچه گاهی اوقات می توان آن را با یک مدل همراه کرد یا در یک محیط مساعد عکاسی کرد تا برجسته شود. اگر نه، آنها در یک پس زمینه صاف گرفته می شوند.

عکاسی مد:

از این نوع عکاسی محصول در تبلیغات لباس چه به صورت چاپی و چه بر روی بیلبوردها و حتی برای ویدیوهایی با تصاویر ثابت برای شبکه های اجتماعی و تلویزیون استفاده می شود. همچنین یکی از پرتقاضاترین هاست و در بیشتر موارد با نشان دادن اقلام لباسی که توسط یک مدل مرد یا زن پوشیده می شود مشخص می شود. به طور کلی، در حرکت، و در محیطی که باعث می شود لباس یا لباس های برجسته حتی جذاب تر شود.

عکاسان تبلیغاتی که به عکاسی مد اختصاص دارند معمولاً در انواع دیگر عکاسی سنتی مانند عکاسی پرتره نیز تکنیک و تمرین دارند.

عکاسی لایف استایل برای تبلیغات:

این یک نوع خاص از عکاسی تبلیغاتی است، زیرا بر روی برجسته کردن کیفیت یک محصول متمرکز نیست . آنچه شما به دنبال آن هستید برجسته کردن سبک زندگی یا احساسات بیان شده توسط شخص یا افرادی است که در تصاویر ظاهر می شوند. بدیهی است که این عکس ها محصول یا محصولاتی را که یک شرکت می خواهد تبلیغ کند را نشان می دهد.

یا خدماتی که می خواهید مشتریان بالقوه استخدام کنند. اما این کار را به روش دیگری انجام می دهد: روی خود محصول تمرکز نمی کند، بلکه بر محیطی که آن را احاطه کرده و آنچه که باعث می شود تمرکز می کند. به عنوان مثال: افراد را در حال تفریح ​​در حین مصرف نوشیدنی خاص نشان می دهد.

این مورد یکی از موثرترین عکس‌ها در عکاسی تبلیغاتی امروزی است، زیرا چیزهای بیشتری نسبت به عکاسی اختصاص داده شده به محصولات «گفته می‌کند» و باعث می شود کسانی که تصویر را می بینند بخواهند کاری را انجام دهند که افراد در آن انجام می دهند. این دقیقاً همان چیزی است که می تواند عکس هایی از این نوع را متمایز یا متمایز از سایر عکس های مورد استفاده در کمپین های دیگر کند.

عکاسی غذا:

این نوع عکاسی تبلیغاتی به دنبال محبوبیت شبکه های اجتماعی مبتنی بر تصویر مانند اینستاگرام بسیار مد شده است. این در مورد عکاسی متمرکز بر جاودانگی مواد غذایی ، چه خام یا پخته است. با توجه به ویژگی هایی که دارد، شباهت زیادی به عکاسی محصول دارد، اما نکاتی را رعایت می کند.

5 نوع عکاسی تبلیغاتی که باید بشناسید

برای شروع، بسیار معمول است که پخته شده و از قبل سرو شده و آماده برای خوردن به نظر برسد. غذا نیز عملاً در همه موارد خارج از لفاف یا ظرف خود خواهد بود. علاوه بر این به ظاهر غذا یا ظروف عکس گرفته شده دقت می شود تا جذاب به نظر برسد . نه تنها برای نشان دادن اینکه چه محصولی است، یا نقاط قوت آن چیست.

عکاسی تبلیغاتی شرکتی:

عکاسی تبلیغاتی شرکتی، عکاسی است که بیشتر از محصولات و خدمات یک شرکت، بر برندهای آن تمرکز دارد.

این نوع عکاسی تبلیغاتی نه محصولات و نه سبک زندگی تولید شده از آنها را نشان می دهد. امکانات شرکت ، عناصر تصویر شرکتی، فعالیت های انجام شده و پرتره هایی از مدیران و کارمندانی که برای آن کار می کنند را نشان می دهد. بنابراین، هدف آن، تبلیغ برند و شرکت و نشان دادن آنچه در پشت آن است، است. همچنین، البته، در مورد محصولات و خدمات آنها، اما این بار، به صورت ثانویه. این عکس ها را می توان در وب سایت شرکت و همچنین در بروشورهای اطلاعاتی چاپ شده در مورد آن یافت.

اینها انواع اصلی عکاسی شرکتی هستند. همانطور که خواهید دید، آنها بسیار فراتر از عکاسی از یک محصول هستند، اما بسته به آنچه که هر شرکت می خواهد یا آنچه برای هر کمپین لازم است، لازم است از نوع متفاوتی استفاده شود. پس اگر جذب تبلیغات و عکاسی شدید، آموزش برای تبدیل شدن به یک عکاس تبلیغاتی را شروع کنید!

اگر شما نیز قصد سفارش عکاسی صنعتی در اصفهان برای برند یا محصولات خود را دارید، می توانید آن را به نُوان که یک آژانس تبلیغاتی در اصفهان است، بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز