خبرگزاری کار ایران

خصوصیات دریچه دمپر شومینه و نحوه خرید آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۹۱

در تمامی مکان ها و ساختمان ها مهم ترین نیاز داشتن هوای مطبوع بوده که این کار توسط دمپر های جدید و حرفه ای انجام می شوند که کاربرد بسیار زیادی دارد.

یکی از مهمترین ابزارها در کنترل جریان هوا دریچه دمپر می باشد که در یخچال، شومینه و سیستمهای بادی کارآمد است. دمپر یک دریچه یا صفحه فلزی است که برای دستگاه های تهویه ی هوا استفاده می شود و به منظور تغییر دادن جهت یا کنترل میزان هوای ورودی کاربرد دارد.

دمپرها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارد و می تواند برای یک سیستم مثلا یخچال خانگی کاملاً مناسب سازی شود این محصول در مدلهای دستی و اتوماتیک تولید می شود. این محصول یکی از اصلی ترین ابزارها برای کنترل جریان هوا در محیطهای متفاوتی مانند منزل، محیط کار، هتلها و بیمارستانها یا مراکز تجاری بزرگ محسوب می شود. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

این صفحه فلزی در هنگام باز و بسته شدن جریان هوا را تغییر داده و آن را به حالت تهویه مطبوع در می آورد این کار از طریق فرستادن جریان هوا به محیطها و نقاط مختلف انجام می پذیرد.

استفاده از دنده می تواند با ایجاد حسی بهتر از کنترل جریان هوا همراه باشد و محیط را تهویه نماید استفاده از این محصول در محیطهای صنعتی بسیار ضروری محسوب می شود.

در صنایعی مانند نفت و گاز یا محیطهای صنعتی که احتیاج به تهویه هوا در آنها به شدت احساس می‌شود دمپرها نقش حیاتی و مهمی را ایفا می نمایند.

 

دریچه دمپر شومینه

همانطور که در این مطلب اشاره شد دریچه دمپر مسئولیت جابجایی و کنترل هوا را به عهده دارد برای شومینه استفاده از این محصول بسیار ضروری محسوب می‌شود زیرا در زمان سوخت شومینه گازهای آلوده و سمی ایجاد می شود که باید به خوبی هدایت شده و به خارج انتقال داده شوند استفاده از  دریچه دمپر اصفهان می‌ تواند به خوبی این وظیفه را به عهده داشته باشد.

استفاده از این ابزار می تواند برای ایجاد یک مسیر تهویه مناسب و کنترل میزان حرارت تولید شده و هوای تامین شده مناسب باشد این محصول یکی از ابزارهای ضروری در سیستمهای تهویه هوا به حساب آمده و در محیطهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خصوصیات دریچه دمپر شومینه و نحوه خرید آن

یکی از کاربردهای اصلی استفاده از  دریچه دمپر شومینه جلوگیری از هرگونه و موجود خارجی به داخل شومینه می باشد با استفاده از دمپر دهانه های خروجی بسته می شوند و امکان تفاوت حشرات یا پرندگان به داخل وجود نخواهد داشت باید گفت که دمپر می تواند از ورود پرندگان یا ساختن لانه در این مسیر جلوگیری نماید و احتمال ایجاد حوادث و خطرات را به حداقل برساند.

با توجه به تغییراتی که امروزه در سبک زندگی افراد اتفاق افتاده است خرید آنلاین محصولات یک جایگزین بسیار مناسب برای خرید حضوری و اتلاف وقت و هزینه ها برای پیدا نمودن کالاهای مورد نیاز قرار گرفته است.

خرید دریچه دمپر

تهویه هوا از عوامل موثر داشتن هوای پاک است لذا انتخاب هواکش مناسب خیلی اهمیت دارد با انتخاب درست  نوع دریچه دمپر در زمان خرید می توان از تهویه مناسبی برخوردار بود. خرید دریچه دمپر به شکل سقفی و دیواری می باشد که در مدل خانگی متریال زیبا و شیکی در آن به کار رفته است.

در یک طبقه بندی کلی هواکشها به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم می شوند که جنس بدنه از ورق ضد زنگ، قطر، پروانه ها و کاربرد مدلهای مختلف آن با هم فرق می کند لذا قبل از خرید مقصد استفاده از دمپر باید مشخص شود و سپس نوع مورد نظر که مناسب مکان نصب است را با قیمت دریچه دمپردار مناسب خریداری کنید تا کارایی خوبی داشته باشد.

خصوصیات دریچه دمپر شومینه و نحوه خرید آن

جنس و مدل دریچه دمپر خانگی بسیار شیکتر و زیباتر از انواعی می باشد که در صنعت و کارخانه ها استفاده می شود در مدلهای خانگی از نمونه های چوبی، ام دی اف، فانتزی و با رنگهای کره ای زیبایی خاصی به دریجه کولر می دهد.

نوع دیگر دمپر کنترل حجم هوا را بر عهده دارد که با پیچ به دیوار نصب می شود و جنس تیغه های آن آلومینیوم است و مقدار هوایی ورودی را تنظیم می کند.

دمپر ضد حریق هم  که با پشم شیشه چند لایه عایق شده اند در مقابل حرارت مقاومت بیشتری دارند و این مدل برای اینکه از ورود آتش به اتاقهای دیگر جلوگیری کند گزینه خوبی است.

دریچه دمپر این امکان را می دهد که به راحتی بتوانیم هوا را به هر قسمت خانه بخواهیم ببریم و اینکه با تنظیم تیغه ها مقدار سرما را در طول روز تنظیم کنیم چرا که در وسط روز که هوا گرم تر است جهت هوا با شب که هوا  سردتر است فرق دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز