خبرگزاری کار ایران

درست کردن انواع دسر را در سایت کاغذ رنگی آموزش ببینید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۴۵۹

فکر می‌کنید در کل دنیا چند نفر باشند که از غذا خوردن و شکم‌گردی خوششان نیاید؟ به نظر من افرادی که از غذا خوششان نمی‌آید، به 10 درصد هم نمی‌رسند. آخر مگر می‌شود عاشق غذا نبود؟ عاشق رنگ، طعم، عطر و تجربه تازه‌ها نبود؟ اصلا شکم‌گردی یکی از جاذبه‌های گردشگری هم محسوب می‌شود. غذا از موردعلاقه‌ترین چیزها در همه دنیاست که در جشن، شادی، حتی عزا و... هم نقش پررنگی دارد.

اما همین غذا انواع و شکل‌های مختلفی دارد که هرکدام به نحوی شما را عاشق خود می‌کنند. بین انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها این دسرها هستند که گوی رقابت را از سایر غذاها گرفته و به پرطرفدارترین خوراکی بین همه مردم تبدیل شده‌اند. اگر شما هم عاشق انواع دسر هستید، این مطلب را از دست ندهید. قصد داریم یکی از بهترین سایت‌ها برای تهیه دسرهای رنگارنگ را به شما معرفی کنیم.

بهترین دسرهای ایرانی

طبیعتا هر کشوری غذاها و دسر خاص خودش را دارد. واقعیت این است که نه تنها کشور، بلکه هر شهری غذاها و دسرهای مختلفی دارد که با آن‌ها شهرت پیدا کرده است. شاید دسرهایی مانند کیک ساده، کیک شکلاتی، ژله‌های رنگارنگ، شیرینی‌های ساده و... در هر نقطه جهان وجود داشته باشند، اما بعضی دسرها تنها در بعضی نقاط دنیا و در بعضی شهرها پیدا می‌شوند. دست کم باید گفت مبدا خیلی از دسرها یک منطقه خاص است.

کیک‌های مختلفی مثل ردولوت، چیزکیک، پودینگ شکلاتی و... متولد کشورهای اروپایی هستند و حالا کل دنیا را برای خود کرده‌اند. اما کنار همه این موارد، بعضی دسرهای خاص ایرانی برای ما ایرانیان هنوز هم گل سرسبد دسرها محسوب می‌شوند. مثل همین دسر خورش ماست اصفهانی‌های خودمان که یکی از بهترین، خوش‌طعم‌ترین و مقوی‌ترین دسرهای ایران محسوب می‌شود.

طرز تهیه خورشت ماست اصفهانی اصلا سخت نیست. این دسر آنقدر مقوی است که خیلی‌ها آن را به عنوان یک غذای اصلی برای وعده نهار یا شام در نظر می‌گیرند. دسر خورش ماست از گوشت گوسفند، زعفران، ماست چکیده، زرشک یا خلال بادام و شکر یا عسل درست می‌شود. دسر ماست از بهترین دسرها یا حتی غذاهایی است که در سفر به اصفهان می‌توانید آن را امتحان کنید.

اگر می‌خواهید خودتان این دسر را تهیه کرده و امتحان کنید، کافی است سری به سایت کاغذ رنگی بزنید و با جستجوی کلمه خورش ماست در این سایت، به طرز تهیه خورشت ماست اصفهانی برسید. در این سایت خلاقانه و رنگارنگ همه مراحل پخت دسر ماست به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده است تا حین تهیه آن مشکلی نداشته باشید.

البته سایت کاغذ رنگی نه فقط خورش ماست که چندین نوع دسر دیگر هم درد. در بخش دسر رنگی سایت کاغذ رنگی می‌توانید طرز تهیه زولبیا، بامیه، رنگینک، کیک شارلوت، کیک ردولوت، باقلوا ترکی، ژله شیشه‌ای، وافل، شیرینی پنجره‌ای، شیرینی گردویی، بستنی شکلاتی، بستنی خانگی، دسر میوه‌ای و... را با تصاویر کامل هر مرحله و آموزش دقیق ببینید و یاد بگیرید. یک آموزش کامل و حرفه‌ای از شما یک سرآشپز کاربلد و باتجربه می‌سازد.

سایت کاغذ رنگی از دسر تا کاردستی خلاقانه

سایت کاغذ رنگی یکی از خلاقانه‌ترین سایت‌هایی است که برای آموزش و یادگیری می‌توانید به آن سر بزنید. اگر عاشق آشپزی هستید، در بخش رنگی بخوریم سایت کاغذ رنگی بهترین ایده‌های غذاهای ایرانی و خارجی، دسر و نوشیدنی را یاد خواهید گرفت. اگر عاشق ساخت کاردستی هستید، در بخش کاردستی رنگی این سایت می‌توانید بهترین کاردستی‌ها را با وسایل ساده، در دسترس و حتی دور ریختی خانه بسازید.

هرچند کاغذ رنگی سایت کاردستی های رنگی و خلاقیت‌های مختلف است، اما دیدنی‌ها و خواندنی‌های آن به همین جا ختم نمی‌شود. شما می‌توانید در این سایت راهکارهای مختلفی برای مدیریت روابط، بهبود عملکرد حوزه کاری، موفقیت و توسعه فردی و ورزش یا تناسب اندام خود پیدا کنید. در کاغذ رنگی می‌توانید با کمترین هزینه ایده‌های تغییر دکوراسیون خانه را یاد بگیرید و خانه و زندگی خود را رنگی کنید.

همچنین این سایت برای عاشقانه کتاب، فیلم، سریال و شعر هم خبرهای خوبی دارد. شما می‌توانید در این سایت نقد و بررسی بهترین شاهکارهای ادبی دنیا را بخوانید  و روح خود را سیراب کنید.

در کلام باید گفت کاغذ رنگی برای هر سلیقه، ذائقه و سبک زندگی حرفی برای گفتن دارد. اگر می‌خواهید خود را به فرد رنگارنگی تبدیل کنید که هر صفحه زندگی‌اش دیدنی‌های مختلفی دارد حتما سری به سایت کاغذرنگی به آدرس WWW.Kaghazrangi.ir بزنید. اگر شما هم پیش از این سری به سایت کاغذ رنگی زده و از مطالب رنگارنگ آن استفاده کرده‌اید، نظرتان را درباره آن با سایر مخاطبان کاغذرنگی درمیان بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز