خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد؛

نامناسب بودن سالن های برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در فصل سرما/ ضرورت ایجاد مطالبه مردمی "بله به واکسن" در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۵۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: سالن های مورد استفاده در برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای فصول سرد سال مناسب نیست.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شاهین شیرانی اظهار داشت: ایجاد مطالبه مردمی " بله به واکسن " به‌منظور فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی درباره اهمیت واکسیناسیون کرونا و ترغیب مردم به دریافت واکسن ضروری است .

وی با اشاره به اینکه هنوز حدود یک و نیم میلیون نفر از جمعیت استان اصفهان برای دریافت واکسن کرونا مراجعه نکرده اند، درحالیکه حدود ۲ میلیون دُز واکسن کرونا دپو شده داریم، تاکید کرد: لازم است اطلاع رسانی به این دسته افراد درباره تاثیر واکسن در کاهش مرگ و میر و ابتلای شدید به کرونا صورت گیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون نسبت به جمعیت در خمینی شهر، برخوار، نجف آباد و فلاورجان نسبت به سایر شهرستان ها کمتر و در بویین میاندشت، نطنز و اردستان بالاتر است.

شیرانی با اشاره به سرد شدن دمای هوا، تصریح کرد: سالن های مورد استفاده در برخی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون برای فصول سرد سال مناسب نیست و باید جایگزین های مناسب برای آنها تامین شود یا اینکه این فضاها مناسب سازی شود.

وی همچنین خواهان اجرایی شدن بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور درباره واکسیناسیون کارکنان دولت و تامین شبکه اینترنت مناسب برای مراکز تجمیعی واکسیناسیون شد و خاطرنشان کرد: قطعی اینترنت در برخی از مراکز واکسیناسیون به نارضایتی مردم منجر شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز