خبرگزاری کار ایران

سفارش عکاسی تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۴۳۷

عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از محصولات و خدماتی است که شرکت ها می خواهند در کمپین های تبلیغاتی خود از آن استفاده کنند، به گونه ای که بتوان از آن در طراحی های تبلیغاتی استفاده کرد. به این کار که توسط افراد متخصص در عکاسی انجام می شود، عکاسی سکتوری نیز گفته می شود. عکسبرداری از محصولات شرکت از زوایای مختلف است، یعنی بهترین زوایای قابل مشاهده از ویژگی های بسته بندی، نام شرکت و لوگو ثبت و عکسبرداری می شود. عکاسان همچنین باید بتوانند تنظیمات نور دوربین، تنظیمات فاصله و مجاورت، تنظیمات وضوح را با توجه به مناطقی که از عکس‌ها استفاده می‌شود، تنظیم کنند. وضعیت، ظاهر و بیان عکس های محصول و خدمات بسیار مهم است.

اگر شما نیز قصد سفارش عکاسی تبلیغاتی برای برند یا محصولات خود را دارید، می توانید کار خود را به آژانس تبلیغاتی در اصفهان novan.agency بسپارید.

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

در عکاسی تبلیغاتی محل استفاده از عکس بسیار مهم است. مثلا؛ در صورت استفاده از آنها در رسانه های تبلیغاتی چاپخانه ها مانند روزنامه ها، مجلات، کاتالوگ ها، اینسرت ها، بروشورها، عکس ها باید با وضوح حداقل 300 گرفته شوند. زیرا چاپ افست چهار رنگ است. می‌تواند با چاپ تمام رنگ‌های روی عکس، تصویر واضحی به دست آورد. آثاری که از چاپ افست بیرون می آیند کیفیت بسیار بالایی دارند. شرایط نوری عکس هایی که در اینجا استفاده می شود نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، هیچ بخشی از محصول مورد استفاده نباید بدرخشد. این نکته در مرحله طراحی بسیار مهم است. ظاهری شفاف، کاریزماتیک، دلپذیر و غیره باید داشته باشد. گرفتن عکس با وضوح پایین از محصولاتی که باید به صورت افست چاپ شوند.

ویژگی های عکاسی تبلیغاتی چیست؟

اگر قرار است عکس‌های ثبت شده در محیط‌های اینترنتی استفاده شوند، رزولوشن ۷۲ Dpi کافی است. تعداد رنگ هایی که عکس ها در آن قرار دارند در اینجا خیلی مهم نیست. عکس های بسیار کوچک نیز می توانند به وضوح در اینترنت ظاهر شوند. اگر قرار است از محصولاتی که قرار است عکس گرفته شود در چاپ دیجیتال استفاده شود، وضوح 150-300 ممکن است کافی باشد.

عکاسی تبلیغاتی در همه بخش ها قابل استفاده است. مثلا؛ برای کلیه محصولات بخش های تولیدی مانند مبلمان، مواد غذایی، نساجی و غیره استفاده می شود. همچنین در تمام زمینه های بخش خدمات استفاده می شود. ویژگی های عکس های مورد استفاده در بخش خدمات از عکس های محصول مهم تر است. زیرا انتظار می رود عکس های گرفته شده در این منطقه داستانی داشته باشند.

وقتی صحبت از صنعت تبلیغات می شود، بسیار مهم است که هر عکس گرفته شده دارای یک داستان باشد. چرا که عکس ها با هدف تاثیرگذاری بر افراد و جلب توجه آن ها گرفته شده و بر همین اساس مورد استفاده قرار می گیرند. عکسی که هیچ ویژگی ندارد باید از دست طراح بگذرد. با این حال، یک عکس با یک داستان را می توان همانطور که هست استفاده کرد و تأثیری کاملاً بر جای می گذارد.

به طور خلاصه، عکاسی تبلیغاتی به اندازه طراحی تبلیغاتی مهم است. عکاس باید همین شرایط را داشته باشد. به عکاسی نیاز دارد که خلاق، باهوش، کاربردی، شهود بصری داشته باشد و بداند در کادر دوربینش چه چیزی را ببیند.

سفارش عکاسی تبلیغاتی

ویژگی های عکاسی تبلیغاتی چیست؟

مزایای عکاسی تبلیغاتی که هر صاحب کسب و کاری باید بداند!

تبلیغات بهترین دوست بازاریابی است و بدون آن هیچ راهی برای فروش و تبلیغ خدمات وجود نخواهد داشت.محصولات یا ایده ها بنابراین، عکاسی آن پیوند دوستی زوال ناپذیر بین این دو خواهد بود. برای شروع، باید بفهمیم عکاسی تبلیغاتی چیست؟ اهمیت آن چیست؟ و چرا شرکت ها به آن به عنوان یک متحد استراتژیک در کمپین های بازاریابی خود نیاز دارند؟

عکاسی تبلیغاتی به دنبال ترغیب و دعوت مشتری به خرید، خواستن و ترغیب است تا محصول یا خدماتی را که در یک تصویر می بیند داشته باشد. عکاسی تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در حوزه عکاسی محسوب میشود، زیرا از این طریق میل به خرید در مصرف‌کننده نهایی ایجاد می‌شود.

هر شرکتی که استراتژی بازاریابی و تبلیغات تهاجمی دارد، برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به مجموعه ای از عکس های ایده آل نیاز دارد. شرکتی که خواهان موفقیت در فروش خود است، باید هر محصول یا خدماتی را با یک عکس خوب همراه کند که نشان دهنده ماهیت و ارزش افزوده ای است که شرکت به مشتری ارائه می دهد، عکس هایی که دقیقاً نشان نمی دهد مشتری چه چیزی را دریافت می کند. به همین دلیل باید با عکاسانی کار کنید که تجربه، خلاقیت و تخیل دارند، زیرا ممکن است ایده مدیر خلاق یک شرکت وجود داشته باشد، اما در نهایت این عکاس است که همه جادوها را انجام می دهد.

سفارش عکاسی تبلیغاتی

مزایای عکاسی تبلیغاتی که هر صاحب کسب و کاری باید بداند!

هزینه این نوع خدمات عکاسی

هزینه خدمات عکاسی تبلیغاتی ممکن است کمی گرانتر از انواع دیگر باشد، اما این به دلیل زمان در مونتاژ، خلاقیت، تولید و پس از تولید است. این سرمایه گذاری است که هیچ کس نمی تواند از آن پشیمان شود زیرا شما محصولات/خدمات خود را به گونه ای خواهید دید که قبلاً تصور نمی کردید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز