خبرگزاری کار ایران

با بهترین تبلت های بازار ایران آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۴۴

در این نوشتار بهترین تبلت های بازار ایران را از اقتصادی گرفته تا بالا رده به شما معرفی می‌کنیم. آشنایی با انواع تبلت موجب می شود که بتوانید متناسب با بودجه خود خریدی عالی داشته باشید. برخی از افراد تصور می کنند که برای خریداری تبلت نیاز به صرف هزینه زیادی است. در صورتی که در بازار داخلی ایران دستگاه هایی وجود دارند که پایین رده و میان رده هستند و با هزینه مناسبی می توانید از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر محدودیت بودجه ندارید نیز بهتر است تبلت های بالا رده را مد نظر قرار دهید.

با بهترین تبلت های بازار ایران آشنا شوید

جی ال ایکس مدل GTab F2

جی ال ایکس مدل GTab F2 یکی از بهترین تبلت های بازار ایران است که تنها با دو میلیون تومان می توانید آن را خریداری نمایید. این دستگاه مجهز به یک تراشه SC7731E بوده که به خوبی احتیاجات روزانه کاربران را تامین می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن HD، پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2 و باتری لیتیومی 2800 میلی‌آمپر ساعت را نام برد. حافظه این تبلت 16 گیگا بایت و رم آن نیز 1 گیگا بایت است.

تب M7 لنوو

اگر بودجه زیادی برای خرید تبلت جدید ندارید، اصلا نگران نباشید، چون با هزینه ای در حدود دو میلیون تومان می توانید M7 لنوو را خریداری نمایید. از جمله خصوصیات این دستگاه می توان به صفحه نمایش ۷ اینچ HD، دوربین ۲ مگاپیکسلی و باتری ۳۵۹۰ میلی‌ آمپر ساعت اشاره کرد.

این دستگاه ها طول عمر مطلوبی دارند، اما در صورت خرابی نمایندگی تعمیر تبلت لنوو با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب بهترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد.

با بهترین تبلت های بازار ایران آشنا شوید

میت پد T10 هواوی

همان طور که می دانید هواوی یکی از برندهای ارزان قیمت است. تبلت میت پد T10 هواوی نیز ضمن دارا بودن قیمت مناسب می تواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند. این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم بوده و از حافظه ۱۶ گیگابایت نیز بهره می برد.

میت پد T10 به دلیل دارا بودن صفحه نمایش 9.7 اینچی با وضوح HD و همچنین بدنه ای از جنس فلز گزینه مناسبی برای دانش آموزان و کودکان محسوب می گردد. البته در صورت هر گونه آسیب به آن می توانید از نمایندگی تعمیرات تبلت کمک بگیرید.

هواوی مدل MatePad T8

از جمله بهترین تبلت های بازار ایرانهواوی مدل MatePad T8 است. تولید کنندگان در اکثر تبلت هایی که قیمت ارزانی دارند، قطعات سخت افزاری بی کیفیت را به کار می برند. اماMatePad T8 جزء معدود دستگاه هایی است که در کنار قیمت مناسب از نمایشگر مطلوبی بهره می برد. صفحه نمایشی که در این تبلت استفاده شده، از نوع IPS است که کیفیت قابل قبولی دارد.

خصوصیات کلی هواوی MatePad T8 عبارتند از: حافظه‌ 16 گیگابایت به همراه رم 2 گیگابایت، دوربین سلفی 2 مگاپیکسل واصلی 5 مگاپیکسل، رزولوشن WXGA، تراشه Mediatek MT8768 و باتری لیتیوم 5100 میلی‌آمپر.

Blackview Tab11

با بودجه ای در حدود هفت میلیون تومان می توانید این تبلت محبوب را خریداری کنید. صفحه نمایش ۱۰.۳۶ اینچی با کیفیت عالی و اندورید 11از خصوصیات این دستگاه هستند. نکته مثبت دیگر در Blackview Tab11 این است که به دلیل آلومینیوم به کار رفته در بدنه آن، ظاهری لاکچری و بسیار شیک دارد. همچنین تبلت مجهز به باتری ۶۵۸۰ میلی‌آمپری، حافظه ۱۲۸ گیگا بایت به همراه رم ۸ گیگا بایت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است.

سامسونگ مدل Galaxy Tab S8

با کمی بودجه بیشتر می توانید Galaxy Tab S8 را در برنامه خرید خود قرار دهید که امروزه به عنوان یکی از بهترین تبلت های بازار ایران شناخته می شود. این تبلت به نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن 1752 در 2800 پیکسل مجهز شده و به دلیل دارا بودن پردازنده گرافیکی Adreno 730 امکان اجرای برنامه های پرحجم را در اختیار شما می گذارد. باتری 10090 میلی‌آمپر ساعت و قلم استایلوس از دیگر امکانات این دستگاه پرطرفدار است.

در نمایندگی تعمیرات امکان تعمیر تبلت سامسونگ در اسرع وقت و با نرخ مصوب اتحادیه وجود دارد. در صورت نیاز به این خدمات می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

با بهترین تبلت های بازار ایران آشنا شوید

 

اپل مدل Apple iPad 10.2

با هزینه متوسطی در حدود 12 میلیون تومان می توانید این تبلت عالی را تهیه کنید. ویژگی هایی که باعث شده اپل مدل Apple iPad 10.2 جزء بهترین تبلت های بازار ایران باشد، پردازنده گرافیکیApple GPU است. پردازنده این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که انواع گیم های پرحجم را به سهولت بازی کنید.

همچنین نمایشگر منحصر به فرد آن دارای خاصیت ضد چربی و ضد خش است که بر محبوبیت این دستگاه افزوده است. این نمایشگر 10.2 اینچی وضوح نمایشی برابر با 1620 در 2160 پیکسل را در اختیارتان قرار می دهد تا از تصاویر با کیفیت بالا لذت ببرید. از دیگر امکانات اپل مدل Apple iPad 10.2 می توان بهباتری 8557 میلی‌آمپر ساعت و حافظه‌ 64 گیگا بایت به همراه رم 3گیگابایتاشاره نمود. البته این تبلت با حافظه 256 گیگابایت به همراه رم 3 گیگابایت نیز در دسترس است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز