خبرگزاری کار ایران

راه اندازی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۱۹۰

امروزه خیلی از کسب و کار ها بخصوص در حیطه های پزشکی به دنبال راه اندازی یک سایت و اپلیکیش نوبت دهی حرفه ای می باشند. از این رو در این مطلب می خواهیم اطلاعات کاملی را در این زمینه به شما عزیزان ارایه دهیم. با ما همراه باشید.

مزایای طراحی سایت نوبت دهی چیست؟

به دلیل شلوغی های مطب،منشی ها ممکن است به خوبی نتوانند تلفن را پاسخ دهند و به سوالات بیماران پاسخ دهند.گاهی هم پیش آمده که برای نوبت دهی بیمار ساعت ها پشت خط تلفن منتظر می مانند و در نهایت موفق نمی شود ارتباط برقرار کند.

با طراحی سایت پزشکی یا طراحی سایت نوبت دهی آنلاین و یا طراحی سایت درمانگاه اطلاع رسانی به بیماران،به سادگی عمل نوبت دهی و پرسش و پاسخ های متداول دارویی را از روتین کارهای مطب خود حذف می کنید و این خدمات را به صورت آنلاین به بیماران می دهید.

به این ترتیب تلفن مطب شما فقط برای کارهای ضروری به صدا در می آید و منشی مطب می تواند به راحتی به امور داخلی بیماران و مطب رسیدگی کند . با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین کارهایتان سریع تر و دقیقتر از قبل پیش می رود.

نرم افزار نوبت دهی آنلاین نوپرداز

نرم افزار نوبت دهی نوپرداز با امکانات حرفه ای و پیشرفته آماده استفاده و به کارگیری در مطب ها، مراکز درمانی و پزشکی می باشد. جهت ثبت سفارش می توانید با ما در ارتباط باشید.

نرم افزارهای نوبت دهی از سری نرم افزارهایی هستند که به شدت مورد نیاز سازمان های مختلف می باشند. علت این نیاز نیز مراجعه کنندگان بسیار است به طوری که نیروی کار سازمان برای مدیریت این حجم از مراجعه کنندگان کافی نیست. در این صورت استفاده از نرم افزار نوبت دهی بهترین راه برای مدیریت راحت و ساده تر کردن تمامی کارها چه برای مراجعه کنندگان و چه برای کارکنان خواهد بود. به همین علت شرکت طراحی و توسعه سایت نوپرداز بر آن شد تا نرم افزاری برای استفاده در بستر وب برای نوبت دهی آنلاین طراحی و بسازد. برای آشنایی بیشتر با نرم افزار نوبت دهی شرکت نوپرداز تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

نرم افزار نوبت دهی نوپرداز این امکان را فراهم کرده است که به سادگی و راحتی با عضویت در نرم افزار بتوان از امکانات بسیاری که دارد استفاده کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نرم افزار نوبت دهی نوپرداز روی لینک زیر کلیک کنید:

https://nopardazco.com/blog/company/374-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D9%88%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B2

راه اندازی سایت و اپلیکیشن نوبت دهی حرفه ای

امکانات سایت و اپلکیشن نوبت دهی نوپرداز چیست؟

  • از امکانات این نرم افزار می توان به سرعت بالا در عین سادگی اشاره کرد.

  • علاوه بر این امکان مدیریت مطب و کارهای آن وجود دارد به این معنا که ساعت های باز و بسته شدن مطب یا درمانگاه و ساعات حضور پزشکان و متخصصان مختلف در سایت وجود خواهد داشت.
  • اطلاعات پزشکان مختلف مانند تخصص آنان، نام و نام خانوادگی به همراه تصویر و سایر اطلاعات لازم نیز می‌تواند برای برخی کاربران مفید واقع شود.
  •  اطلاعات کامل مطب مانند آدرس، شماره تلفن و محل دقیق روی نقشه برای مکان یابی دقیق تر لازم است.
  •  مشاهده و مدیریت پرونده‌های بیماران،امکان ساخت پرونده‌ های جدید و درج اطلاعات جدید در پرونده های موجود بیماران درمانگاه یا مطب
  • امکان نوبت گیری اینترنتی
  • امکان ارسال پیام کوتاه شامل اطلاعات نوبت گرفته شده
  •  معرفی بیمه های طرف قرار داد مطب یا درمانگاه در سایت
  •  اطلاعات شبکه های اجتماعی  مطب یا درمانگاه
  •  وبلاگ سایت با امکانات دسته بندی موضوعات، بخش نظرات، اضافه کردن پست جدید، پنل مدیریتی ساده، بخش امتیاز کاربران و بیماران
  •  امکان جستجو در سایت
  • ثبت اطلاعات پزشکان و پرستاران

برنامه اندروید و IOS نوبت دهی نوپرداز

در کنار وب سایت یک اپلیکیشن نوبت دهی پزشکی برای بیماران و کاربران موجود است که از طریق اپلیکیشن می توانند تمام امکاناتی که کاربران در سایت از آن استفاده میکنند در اپلیکیشن هم از آن استفاده کنند. مانند ( دریافت نوبت/ جستجو پزشکان / مشاهده پروفایل پزشک / مشاهده پروفایل بیمارستان ها / مشاهده نوبت های اخذ شده / دریافت مشاوره آنلاین / ارسال پرسش و پاسخ / مشاهده مطالب و اخبار / تنظیم حساب کاربری ) را دارا میباشد.

در اپلیکشین ما امکان زیبایی را فراهم کرده ایم که پس از اینکه کاربر اقدام به دریافت نوبت نماید از رسید نوبت یک Screenshot در گالری گوشی ذخیره میشود که چنانچه به هر دلیلی نتوانست به اپ دسترسی پیدا کند از این طریق بتواند نوبت خود را داشته باشد.

همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار نوبت دهی و سایر محصولات شرکت نوپرداز، با ما در تماس باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز