خبرگزاری کار ایران

کالسکه مسافرتی ایرانی چی بخریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۸۲

 از همان روز‌های ابتدای بارداری یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌ها خرید وسایل مورد نیاز کودک است. از لباس‌های رنگارنگ در طرح‌های مختلف گرفته تا ابزار و وسایل ضروری مثل کریر و کالسکه. به محض این که دلبندتان متولد شود، باید او را تا خانه برسانید و از چند روز بعد، زندگی را از سر بگیرید. مواردی چون خرید کردن، پیاده‌روی و انجام فعالیت‌های روزانه همگی نیازمند یک وسیله حمل و نقل امن برای کودک هستند. کالسکه بهترین و راحت‌ترین ابزار برای این منظور است. حالا نکته اصلی این جاست؛ کالسکه مسافرتی ایرانی چی بخریم؟ برای آن که به پاسخ این پرسش دست پیدا کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

کالسکه مسافرتی ایرانی چی بخریم؟

بهترین برند کالسکه مسافرتی

پیش از آن که بهترین برند کالسکه مسافرتی را معرفی کنیم، باید با ویژگی‌های یک کالسکه خوب آشنا باشید تا بر اساس آن، کیفیت یک کالسکه را بررسی کنید. به طور کلی کالسکه‌ها در چهار دسته سنتی، ورزشی، عصایی و مسافرتی تولید می‌شوند. کالسکه‌های مسافرتی همان طور که از نامشان پیداست، برای سفر‌ها بهینه شده‌اند تا بهترین امکانات را برای کودک فراهم کنند. در طراحی کالسکه‌های مسافرتی اغلب کریر به پایه متصل می‌شود تا نیاز به حمل جداگانه کالسکه و کریر نباشد. توجه داشته باشید که کالسکه‌های مسافرتی معمولاً جاگیر و سنگین هستند. البته در صورت انتخاب بهترین برند کالسکه مسافرتی، طبیعتاً چنین مشکلی نخواهید داشت.

حالا از نظر شما یک کالسکه مسافرتی مرغوب باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟ بیایید با هم مرور کنیم:

  • یکی از نکاتی که حین خرید کالسکه مسافرتی باید به آن توجه کنید، جنس آن است. در واقع کالسکه‌هایی که از جنس نامرغوب ساخته شده باشند، بسیار سنگین‌اند و برای جابه‌جا کردن آن‌ها به نیرو و انرژی زیادی نیاز است. در مقابل، یک کالسکه مرغوب و با کیفیت از جنس آلومینیوم سبک است که در عین سبکی، مقاومت بالایی نیز دارد. البته جنس کالسکه تنها به جنس بدنه محدود نمی‌شود. جنس چرخ‌ها، ترمز کالسکه، جنس پارچه به کار رفته و موارد این‌چنینی همگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.

  • هنگام خرید کالسکه سعی کنید به لوازم جانبی و امکانات کالسکه توجه کنید. برای مثال یک کالسکه سبد دار امکان قرار دادن وسایل کودک ر فراهم می‌کند و سایبان آن کودک را از آفتاب و شرایط جوی نامساعد محافظت می‌کند. عدم وجود این امکانات کار را برا شما سخت می‌کند.

  • اگر یک کالسکه مسافرتی بخرید که امکان تنظیم شدن در حالت‌های مختلف را داشته باشد، یکی از ویژگی‌های کالسکه‌های خوب را در خریدتان می‌بینید. در واقع یک کالسکه مناسب باید قابلیت تنظیم داشته باشد تا در موقعیت‌های مختلف بتوان آن را متناسب با شرایط تنظیم کرد. برای مثال ارتفاع کالسکه، سایبان، حالت خوابیده و نشسته کالسکه برای راحتی کودک و مواردی از این دست در تنظیم کالسکه حائز اهمیت‌اند.

  • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و اساسی کالسکه مسافرتی، قابلیت تاشو بودن آن است. با توجه به این که کالسکه‌های مسافرتی اغلب بزرگ و جاگیر هستند، بهتر است انواع تاشوی آن را انتخاب کنید تا بتوانید در کم‌ترین فضای ممکن آن را نگهداری کنید.

حالا که با ویژگی‌های یک کالسکه مسافرتی خوب آشنا شدید، به معرفی بهترین کالسکه مسافرتی ایرانی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این کالسکه فوق‌العاده در ادامه متن با ما همراه باشید. 

کالسکه مسافرتی ایرانی چی بخریم؟

 

کالسکه مسافرتی ریچ کیدز

کالسکه مسافرتی ریچ کیدز، یکی از جدیدترین محصولات برند بیبی استار است که رد سال ۲۰۱۹ وارد بازار شد. جالب است بدانید که کیفیت بالای این محصول سبب شده که در بازار‌های خارجی نیز فروش آن با استقبال خوبی مواجه شود. این محصول، در واقع نخستین کالسکه ایرانی است و به همین دلیل از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار می‌باشد. اگر بخواهیم ویژگی‌های کالسکه مسافرتی ریچ کیدز را بررسی کنیم، خواهید دید که تمام ویژگی‌های یک کالسکه خوب که کمی قبل‌تر برشمردیم، در آن به چشم می‌خورد. برای مثال اصلی‌ترین ویژگی و مزیت کالسکه ریچ کیدز، بدنه آلومینیومی و بسیار سبک آن است که برخلاف سایر کالسکه‌های مسافرتی، به هیچ عنوان جابه‌جایی دشواری ندارد و به راحتی و با یک دست حمل می‌شود. اگر خرید سیسمونی را آن‌قدر به تعویق انداخته‌اید که به هفته ۴۰ بارداری رسیده‌اید، هرچه سریع‌تر برای خرید کریر و کالسکه مسافرتی ریچ کیدز اقدام کنید. اگر هنوز از کیفیت آن مطمئن نیستید، در ادامه با ما باشید تا مزایای کالسکه مسافرتی ریچ کیدز را تک به تک بررسی کنیم.

 

مزایای کالسکه مسافرتی ریچ کیدز

کالسکه مسافرتی ریچ کیدز به عنوان بهترین کالسکه مسافرتی ایرانی از مزایای متعددی برخوردار است. ویژگی‌هایی که آن را به یک رقیب جدی برای نمونه‌ه‌های خارجی تبدیل کرده است. مزایای این کالسکه ایرانی را به تفکیک بررسی می‌کنیم:

قابلیت استفاده در شهر و سفر

کالسکه ریچ کیدز با وجود آن که در دسته کالسکه‌های مسافرتی قرار می‌گیرد، اما برای استفاده در شهر نیز مناسب است. این کالسکه با وجود جادار بودن، فضای اضافی اشغال نمی‌کند و وزن سبک آن نیز دلیل دیگری برای راحتی در استفاده روزمره به حساب می‌آید.

 

حمل راحت به واسطه دسته چمدانی

کالسکه ریچ کیدز یک دسته چمدانی دارد که می‌توانید با استفاده از آن، کالسکه را به آسانی و سهولت جابه‌جا کنید. کیفیت چرخ‌های این کالسکه نیز باعث می‌شوند بتوانید آن را به آسانی جابه‌جا کرده و بدون نیاز به انرژی زیاد، آن را به حرکت درآورید.

 

قابلیت جمع شدن کالسکه ریچ کیدز

بسیاری از کالسکه‌های مسافرتی از این ویژگی برخوردارند؛ بنابراین وجه تمایز ریچ کیدز با سایر برند‌ها در چیست؟ کالسکه ریچ کیدز به راحتی و با یک دست جمع می‌شود. از طرفی ابعاد آن در حالت جمع شده به قدری کوچک و باورنکردنی است که می‌توانید آن را در چمدان مسافرتی خود حمل کنید. بنابراین برای حمل با ماشین، اتوبوس، قطار و هواپیما مشکلی با کالسکه فرزندتان نخواهید داشت. این کالسکه در حالت جمع شده ابعادی در حدود ۳۰*۴۰*۵۸ سانتی‌متر است.

 

امنیت کالسکه ریچ کیدز

کالسکه مسافرتی ریچ کیدز از سه ویژگی برای بهبود امنیت محصول خود استفاده کرده است. اسن سه ویژگی عبارت‌اند از:

  • استفاده از کمربند ۵ نقطه‌ای

  • بهره‌گیری از ترمز تک استپ

  • دارا بودن گارد محافظ جداشونده

 

استفاده از این سه مورد در کنار کیفیت مطلوب بدنه و چرخ‌ها، سطح امنیت بالایی را برای کودک شما فراهم می‌کند.

 

حالت خواب

کالسکه ریچ کیدز به راحتی با صاف کردن جای پا می‌تواند شرایط را برای خواب راحت فرزند شما فراهم کند. همین ویژگی باعث شده تا ریچ کیدز، از بدو تولد برای کودک مناسب باشد و شما با خرید یک کالسکه، کار را تمام می‌کنید.

 

سیستم تعلیق کالسکه ریچ کیدز

یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌هایی که ریچ کیدز را از محصولات مشابه متمایز کرده، فنربندی و سیستم تعلیق آن است. این ویژگی باعث می‌شود تا در مسیر‌های ناهموار نیز به آسانی کالسکه و کودک را جابه‌جا کنید؛ حتی در مسیر‌هایی که پر از ریزه‌سنگ باشند.

 

تنوع در طرح و رنگ

کالسکه مسافرتی ریچ کیدز در طرح‌ها و رنگ‌های متعددی به بازار عرضه شده که می‌توانید با توجه به سلیقه خود، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. 

 

کالسکه مسافرتی ایرانی چی بخریم؟

جمع‌بندی

 با وجود تمام مزایا و ویژگی‌های بیان شده، بدون شک کالسکه مسافرتی ریچ کیدز یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب، حتی در میان نمونه‌های خارجی است. کیفیت این کالسکه بعضاً در موارد خارجی نیز دیده نمی‌شوند. بنابراین برای خرید کالسکه مسافرتی ریچ کیدز می توانید به فروشگاه های معتبر سیسمونی و فروشگاه های آنلاین مراجعه فرمایید. دیگر محصولات برند بیبی استار کریر نوزاد و روروک بچه و..... می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز