خبرگزاری کار ایران

آیا قیمت مداد نوکی در تمام شهرها یکسان است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۸۲۸

انواع مختلف مداد نوکی در بازار وجود دارد که می توان به اتودهای فشاری و اتوماتیک، لرزشی و دکمه کناری اشاره کرد، این محصولات هریک دارای ویژگیهای خاص خود می باشند.

نوع خاص و پرطرفدار از انواع مداد، مداد نوکی می باشد که از نظر ساختار و کارکردی که دارد با مدادهای سنتی کاملا متفاوت هستند و  شهرهایی مانند شیراز، همدان و اراک بهترین نوع محصولات را به دست خریداران می رساند.

یکی از مهمترین ویژگیهای این نوع مداد آن است که امکان تعویض نوک آن بدون تراشیدن وجود دارد و طرحها و رنگهای متنوعی از این محصول در بازار وجود دارد که افراد می توانند بر اساس سلیقه و نیازی که دارند، بهترین نوع مداد نوکی موجود در بازار را خریداری کنند.

مداد نوکیها در جنسهای مختلف پلاستیکی و فلزی وجود دارند که نوع فلزی آن از مرغوبیت بالاتری برخوردار است و قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی را دارد و شما می توانید با خیال راحت و برای زمان طولانی از آن استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

ظاهر این نوع مداد خودکار است و البته مغز آن مستقل از بدنه بوده و قابلیت تعویض دارد، مغز مداد نوکی به دکمه و فنر متصل است و به این صورت به بیرون رانده می‌ شود همچنین این نوع مداد دارای محفظه نگهدارنده نوک می باشد.

مغز مداد نوکی در ضخامتهای مختلف تولید شده و از نوع ضخیم آن که دو میلیمتر می باشد، می توانید برای تست زنی استفاده کنید زیرا نحوه تست زدن با استفاده از این مداد بسیار راحت و آسان است به همین علت است که بیشتر افرادی که کنکور و یا آزمون دارند، از آن استفاده می کنند.

 

مداد نوکی شیراز

فروشگاه هایی که بهترین لوازم تحریر را به فروش می‌ رسانند، اقدام به عرضه کیفیت ترین نوع مداد نوکی شیراز و خودکار اکلیلی کرده اند و در نهایت توانسته پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان در بازار داخلی باشند.

امروزه شرکتهای تولید کننده که در زمینه تولید این کالاها فعالیت دارند، برای آنکه بتوانند موجب افزایش کیفیت مداد نوکی شوند از متریال با کیفیت و دستگاه های مناسب برای تولید این محصول استفاده کرده اند و در نهایت با افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود، موجب جلب رضایت و اعتماد خریداران در بازار شده‌ اند.

آیا قیمت مداد نوکی در تمام شهرها یکسان است؟

باید به این نکته اشاره کنیم که عوامل متعددی بر روی قیمت مداد نوکی تاثیر می گذارند.

یکی از مهمترین نکاتی که شما باید در هنگام خرید بهترین مداد نوکی مد نظر داشته باشید، میزان ضخامت نوک آن است و این ضخامت روی مداد نوکیها درج شده و درج درجه ضخامت نوک مداد می تواند در انتخاب محصول مناسب کمک بسیار زیادی کند.

برخی از مداد نوکیها دارای طراحی خاص هستند و برای طراحان حرفه ای و مهندسان طراحی شده‌ اند و مهندسان می توانند برای نقشه های خود و طرحهایی که دارند از مداد نوکی با ضخامتهای مختلف و رنگهای گوناگون استفاده کنند.

 

مداد نوکی فلزی

تنوع در متریال و جنس مداد نوکی ها بسیار زیاد ست و این محصولات با جنسهای فلزی، پلاستیکی و غیره به تولید می رسند تا هرکسی متناسب با سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید محصول کند.

مدادهای نوکی و مداد رنگی پلی کروم با جنس فلز، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و شما می توانید تا سالها از آنها استفاده کنید بدون اینکه تغییری در کیفیتشان به وجود بیاید یا اینکه با افتادن از روی میز یا وارد شدن ضربه و فشاری به راحتی بشکنند و آسیب ببینند و چه بسا باعث صرفه جویی در هزینه ها شوند به دلیل اینکه شما با خرید آنها تا مدت زیادی به مداد جدید احتیاج پیدا نخواهید کرد و می توانید از یک مداد تا چند سال به راحتی استفاده کنید.

آیا قیمت مداد نوکی در تمام شهرها یکسان است؟

شایان به ذکر می باشد که مداد نوکی فلزی در مقایسه با سایر مدادها از قیمت بالاتری برخوردار هستند و شما باید مبلغ بیشتری بابت خرید آنها پرداخت کنید اما این نکته را در نظر بگیرید که محصولی که تهیه می کنید تا سالهای زیادی برای شما کار می کند.

یکی از مزیتهای این محصولات پرطرفدار و محبوب این است که مغز آنها در انواع ضخامتها و سایزها برای افراد با دست خطهای مختلف وجود دارند و شما خیلی راحت و زیبا می توانید با آنها بنویسید.

از دیگر مزیتهای این محصول می توان به سرعت بیشتر در نوشتن اشاره کرد، وقتی که با یک مداد معمولی شروع به نوشتن می کنید ممکن است مغز مداد بشکند و شما وقتتان را صرف تراشیدن مداد کنید و این مسئله هرچند کوچک در هنگام امتحان و کنکور که وقت، مسئله ای بسیار مهم است بیشتر به چشم می آید و اهمیت استفاده از مداد نوکی را بیشتر می کند.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز