خبرگزاری کار ایران

قیمت توت خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۲۳۵

توت یکی از میوه های بسیار پر طرفدار می باشد، این میوه در انواع و اقسام مختلف به صورت تازه و خشک موجود می باشد.

یکی از خوشمزه ترین میان وعده های شیرین توت خشک حبه ای و چیپس خرما حبه ای است که به دو صورت صنعتی و خانگی تهیه می شود و در سایتها و بازار به فروش می رسد توت خشک را می توانید با چای میل کرده و جایگزینی بسیار خوبی برای قند و شکر است و همچنین افراد دیابتی می توانند از توت خشک بجای قند و شکر استفاده کنند اما زیاده روی در خوردن آن نیز برای بدن مضر است.

بهترین توت خشک موجود در بازار توت خشکی است که با خشک کنهای صنعتی خشک شود زیرا خشک کنهای صنعتی بسیار پیشرفته هستند و برای هر نوع میوه ای با هر نوع بافتی مناسب است. درجه حرارت دستگاه متناسب با میزان رطوبت تنظیم می شود و باعث می شود آب توت به آرامی خشک شود و ویتامینها و خواص آن در توت باقی بماند.یکی از مهم ترین نکات برای افزایش ماندگاری توت خشک، بسته بندیها پلمپ شده است که از توت خشک در برابر رطوبت و گرد و خاک محافظت می کند خوردن توت خشک برای جبران ویتامینها و کم خونی بسیار مفید است و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می کند و می توان آن را به عنوان یک ابر غذا در نظر گرفت.برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت توت خشک

شما می توانید برای بدست آوردن قیمت توت خشک صادراتی به وب سایتهای معتبر مراجعه و با توجه به کیفیت محصول آن را بررسی نمایید تا بهترین قیمت را بدست آورید.

قیمت توت خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

بنابراین توت خشک می تواند به بینایی افراد کمک بسزایی نماید چرا که با داشتن مواد مغذی در آن موجب می شود قدرت بینایی افزایش یابد و تاثیر بسزایی در بهبود داشته باشد که از مزیت مهم این محصول محسوب می گردد. همچنین این محصول یک تقویت کننده طبیعی می باشد که می توان به راحتی تقویت جسمانی خود بپردازیم و با مصرف منظم روزانه ی آن می توانید سرشاری از خواصهای آن را دریافت نمایید که این موضوع بسیار اهمیت دارد.لازم به ذکر است که توت خشک برای سلامتی قلب کمک بسزایی می نماید زیرا با داشتن خواص متعدد می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد و از حملات قلبی ناشی از عوامل مختلف جلوگیری نماید که به این نکته نیز باید توجه ویژه ای نمود.در نتیجه شما می توانید از این محصول پرخاصیت در وعده های غذایی خود به خوبی استفاده نمایید و از خواصهای متعدد آن بطور کامل بهره مند شوید. امروزه افراد متعددی هستند که برای خرید توت خشک صنعتی اقدام می نمایند زیرا خواصهای آن بیشمار است و می توان برای پیشگیری از ابتلا به سرطان استفاده نمود چرا که با مصرف روزانه آن می تواند به کاهش تومورها کمک بسزایی نماید.این عوامل در قیمت توت خشک بسیار موثر می باشد.

 

 

توت خشک خانگی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید توت و کشمش پلویی را به کمک آن خشک کنید روش خشک کردن توت در خانه و با استفاده از نور مستقیم خورشید است که به ان توت خشک خانگی می گویند.

قیمت توت خشک به چه عواملی بستگی دارد؟

برای خشک کردن توت در خانه و زیر نور خورشید باید در نظر داشته باشید که شهر شما آفتابی است و رطوبت ندارد به عنوان مثال شهرهای مرکزی مناسب خشک کردن توت هستند اما شهرهای شمالی به علت رطوبت زیاد مناسب نیست.یک پارچه ی تمیز و نخی را بر روی پشت بام یا حیاط یا بالکن خانه ی خود پهن کنید و توتها را جداگانه بر روی آن قرار دهید و همچنین این موضوع را در نظر داشته باشید.که جایی که توت را پهن کرده اید کنار لانه ی مورچه یا حشرات دیگر نباشد زیرا توت به دلیل شیرین بودن زیاد ممکن است مورد حمله ی مورچه ها و حشرات مختلف قرار بگیرد و کیفیت آن کاهش پیدا کند.بعد از آن که توت در زیر حرارت مستقیم خورشید قرار گرفت و نیمه خشک شد توت را به سایه منتقل کرده و اجازه می دهیم ادامه ی خشک شدن توت در زیر سایه انجام گیرد و اگر خواستید توت ها را در زیر باد کولر یا پنکه قرار دهید.پس از آن توت ها را بر روی سینی فر قرار داده و آنها را به مدت 8 الی 10 دقیقه در فر با حرارت 150 می گذاریم و بعد از آن توت خشک خانگی ما آماده است در روشهای سنتی توت به دلیل آن که مدت زمان زیادی طول می کشد تا خشک شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز