خبرگزاری کار ایران

خرید دستکش ضد برش فلزی در مدل های روز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۴۱۴

دستکش ضد برش یکی از محصولاتی می باشد که برای انجام یک سری کارهای ایمنی الزامی بوده و وظیفه آن جلوگیری از آسیب دیدن دست انسان می باشد.

مهمترین امر هر کاری ایمنی آن کار و حرفه می باشد که رعایت آن الزامی بوده و در پیرو کوتاهی این موضوع خسارات جبران ناپذیری از خود بجا میگذارد. همانطور که دست عضو کار می باشد بیشترین غضو آسیب پذیر بدن می باشد.

برای حفاظت از دست از دستکش ایمنی ضد برش استفاده می کنیم که سطح حفاظتی مناسبی را می تواند در برابر خطراتی نظیر بریدگی، پارگی، سوراخ شدگی، سایش و غیره را حذف یا به حداقل آسیب برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با آراد برندینگ همراه باشید.

نسبت به آخرین آمار از وزارت کار که تخمین زده شده ۴۳ درصد صدمات ناشی از کار به ناحیه دست در انجام کار در محیط کار بوده که این حوادث بر اثر نداشتن دستکش ضدبرش هنگام کار با اجسام تیز و برنده است که خطراتی همچون بریدگی دست، ساییدگی پوست، قطع شدن، پارگی و غیره می باشد.

برای محافظت از دستان که وسیله اصلی کار ما می باشد مناسب ترین گزینه جهت محافظت از دست ها در برابر این نوع آسیب های احتمالی استفاده از دستکش ایمنی و لوازم ایمنی مقاوم در هنگام کار بوده است.

این نوع از دستکش های ایمنی که دارای سطوح حفاظتی متفاوتی هستن در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد. کلمه ANSI موسسه ای استاندار است که برای دستکش های ضد برش 9 سطح مختلف را معرفی کرده که هر کدام از سطح ها دارای مقاومتهای متفاوت در مقابل بریدگی است.

 

 دستکش ضد برش فلزی

این نوع محصول پر مصرف که کاربرد و کارایی زیادی و فراوانی در صنعت و حرفه و نیز انواع مشاغل دارد بر دو نوع مختلف تقسیم بندی می کنیم.

نوع اول : دستکش ضد برش فلزی می باشد که به آن دستکش فولادی نیز گفته می شود و برگرفته از جنس فولاد ضد زنگ طراحی و تولید می شود و شغل هایی نظیر قصابی ها، خیاطی ها و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.

نوع دوم: دستکش های لاتکس کف مواد هستند که یکی از پر مصرفت ترین دستکش های ایمنی می باشند به دلیل کارایی زیادی که در مشاغل مختلف دارد که به آن دستکش ضد برش کف مواد هم گفته می شود که موادی که این نوع دستکش ها را ضد برش میکند به داشتن لایه‌ ای است که محافظ پلیمری در قسمت کف دست و حتی در مواردی پشت انگشتان دست را پوشش می دهد دستکش های ضد برش کف مواد که از مواد لاتکس می باشد در برابر با دستکش های زنجیری دارای مقاومت بسیار کمتری می باشد که هر کدام تعریف شغلی متفاوت و کاربرد مختلفی در برابر شغل های مختلف دارد.

خرید دستکش ضد برش فلزی در مدل های روز

موارد استفاده از دستکش ضد برش فلزی یا فولادی یا زنجیری ضد برش این است که دستکش های معمولی کف مواد توانایی فشار و تیز بودن سطح را نداشته باشند مانند کار قصابی که برش با ضربه های اجسام تیز مثل چاقو را به همراه دارد.

دستکش فولادی ضد برش بر گرفته از زنجیر هایی که حالت توری فلزی دارد و از آلیاژ ضد زنگ درست شده است و ظاهری مانند زره پوش جنگی است را به خود دارد از کاربرد های دستکش فولادی ضد برش می توان در قصابی ها و کشتارگاه ها و خیاطی ها اسم برد که با ابزار کار برنده ای مانند چاقو و کاتر سروکار دارند.

 

دستکش ضد برش ایرانی

 دستکش ضدبرش یکی از پر مصرف ترین دستکش های ایمنی می باشد که شرکت بازرگانی پرشین ایمنی به دلیل تولید انواع دستکش های ایمنی طرحی به راستای استقبال از درخواست مشتریان عزیز تدارک دیده که خود مشتری بنا به خواسته خود دستکش ضد برش خود را نسبت به سایز، وزن، رنگ، وحتی لوگو و برند خود شرکت، کارخانه، معادن، پتروشیمی ها و تولیدی ها با قیمت بسیار مناسب تولید و خدمت عزیزان ارسال می کند. یک سری استاندارد در تولید دستکش ضدبرش وجود دارد که به آن میپردازیم :

خرید دستکش ضد برش فلزی در مدل های روز

باید بدانید دستکش‌ ضد برش ایرانی انواع مختلفی دارند که حسب کاربردشان، علائم اختصاری خاصی بر روی آنها وجود دارد که هرکدام معنای فنی دارند و مطلع بودن از آنها، مفید خواهد بود برای مثال استاندارد EN 374 برای مشاغل آزمایشگاهی طراحی شده و بیانگر ارزیابی‌های شیمیایی است که در مرحله کیفیت‌سنجی بر روی دستکش‌ها اجرا شده‌اند.

حرفه‌هایی که از سردخانه‌ها استفاده می‌کنند و یا با برج‌های خنک‌کننده سروکار دارند بایستی از دستکش‌هایی با استاندارد EN 511 استفاده کنند که بیانگر تست موفقیت دستکش در برابر کاهش درجه دما خواهد بود. آزمایشگاه‌های پاتولوژی و میکروبیولوژی باید از دستکش‌هایی استفاده کنند که ضدباکتری باشند و به علامت اختصاری En 421 توجه کنند که ارزیابی دستکش در برابر عوامل بیماری‌زا را نشان می‌دهد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز