خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

آماده همکاری با فعالان بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۷۰

با توجه به حضور جدی و اثر بخش صندوق بازنشستگی کشوری در صنعت پتروشیمی این صندوق آمادگی همکاری با بخش خصوصی را دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آمادگی این صندوق برای همکاری با فعالان، متخصصان، کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه پتروشیمی خبر داد.

به گزارش ایلنا روز جمعه روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان ساماندهی فعالیت های حوزه اقتصادی، بهبود نظارت بر شرکتها و مجموعه های تابعه را از مهمترین اهداف برنامه های این صندوق عنوان کرد.

وی با اشاره به این که بازدیدهای هفتگی از شرکت های اقتصادی تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری انجام می شود، اظهار داشت: در این بازدیدها در جهت شناسایی مشکلات و آسیب های موجود در حوزه اقتصادی و همچنین تقویت نظارت ها، تصمیماتی اتخاذ می شود که آثار این نوع اقدامات در بهبود امور شرکتها و در ارایه خدمات به مردم موثر خواهد بود.

عطاریان در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی جم وابسته به صندوق بازنشستگی کشور، ادامه داد: این صندوق با سرلوحه قرار دادن سیاست های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی برنامه ها و اقدامات خود را در مسیر اجرایی شدن این سیاست ها متمرکز کرده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: سیاست های کلی ˈ اقتصاد مقاومتی ˈ با رویکرد کاهش آسیب پذیری اقتصاد ایران طراحی شده است. بنا بر دیدگاههای صاحب نظران و تحلیل گران اقتصادی اجرای این سیاست به عنوان یک الگوی کامل توسعه اقتصادی در جهت ارتقای رفاه مردم و تدبیری سنجیده برای مقابله با تحریم ها و فشارهای خارجی دشمنان علیه ایران است.

عطاریان با بیان این که این صندوق اکنون در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل دریایی، هوایی و جاده ای و فولاد، ساختمان، گردشگری و صنایع غذایی فعالیت دارد اظهار داشت: با توجه به حضور جدی و اثر بخش صندوق بازنشستگی کشوری در صنعت پتروشیمی این صندوق آمادگی همکاری با بخش خصوصی را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز