خبرگزاری کار ایران

قیمت شومیز زنانه حریر درجه یک را از کجا استعلام بگیریم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۰۴۰

خرید لباس با توجه به کارآیی و موارد لزوم آن مشخص می شود، لباس های مجلسی و اداری، لباسهای ورزشی و انواع و اقسام مدلهای مختلف، که می تواند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشد

شومیز ها را به عنوان لباس مجلسی شیک با شلوار های دم پا گشاد یا دامن های کوتاه و بلند کلوش یا چین دار می پوشند که استایل های بسیار زیبایی را برای فرد به ارمغان می آورد. رخی از شومیز های مجلسی وجود دارند که در بعضی قسمت های آن ها مانند قسمت آستین ها، یقه یا حتی قسمت پایینی لباس از تورهای شکیل و زیبایی استفاده شده که زیبایی لباس را دوچندان کرده است.شومیزها را در رنگبندی های بسیار متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند که افراد می توانند به راحتی آن ها را با استایل خود ست کنند. اگر برای خرید شومیز های زنانه سری به بازار زده باشید، با انواع مختلفی از طرح ها، رنگ ها، جنس ها و حتی سبک هایی مواجه می شوید که انتخاب برایتان سخت خواهد شد.

بهتر است قبل از اقدام به خرید این گونه لباس ها تعیین کنید که چه نوع لباسی مدنظرتان هست؛ بلند یا کوتاه، اسپرت یا رسمی. در صورتی که شما از طرفداران شومیزهای مجلسی و مدرن نیستید، شومیز های گلدار نخی زنانه می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.این گونه شومیز ها بسیار سبک و نرم هستند که  برای خانم های باردار نیز مناسب است. مجموعه آراد برندینگ اقدام به فروش عمده ای این محصول با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت کرده است تا شما عزیزان بتوانید متناسب با نیاز و بودجه ی خود خرید خوبی را تجربه کنید.

شومیز زنانه حریر

همانطور که می دانید شومیز های زنانه حریر بسته به طراحی که در دوخت آن ها استفاده شده است دارای طرح های مختلفی هستند که عبارتند از:

 شومیز های پشت بازاین نوع از شومیز ها بخاطر اینکه پوشش مناسبی ندارد بیشتر در مراسمات عروسی و یا مهمانی هایی که مختص خانوم ها هستند استفاده می شود.

شومیز هایی که پشت باز هستند را می توان با یک شلوار و یا یک دامن شیک ست کرد و در مجلس درخشید.

قیمت شومیز زنانه حریر درجه یک را از کجا استعلام بگیریم؟

شومیز های جلو بسته شومیز زنانه حریر جلو بسته همانطور که از نام آن ها پیدا است هیچ دکمه ای در قسمت جلوی آن ها تعبیه نشده و در قسمت پشت گردن آن ها یک زیپ قرار داده شده است که توسط آن می توان به راحتی شومیز را به تن کرد.

شومیز های دکمه داراین نوع از شومیز ها در جلوی خود دارای دکمه می باشند بیشترین طراحی که در دوخت این نوع استفاده شده است در قسمت مچ دست می باشد.شومیز های زنانه بسته به طراحی که در یقه های آن ها انجام شده است دارای انواع متفاوتی هستندامروزه با پیشرفت تکنولوژی همچون فضای اینترنتی باعث شده تا خرید و فروش شومیز زنانه با حذف واسطه هایی که منجر به افزایش قیمت هستند به صورت آسان تری انجام بشود.لازم است بدانید که دلایل بسیار زیادی می تواند در قیمت شومیز های زنانه های تاثیر گذار باشد یکی از این دلایل سایز و اندازه می باشد هر چه سایز شما بزرگتر باشد مسلما قیمت بیشتری را هم شامل می شود.

شومیز زنانه در تهران

امروزه با تولید مدل های مختلف لباس، انتخاب ما با سختی مواجه شده است که یکی آن ها خرید عمده شومیز زنانه از تهران می باشد.شومیز ها باعث شیک پوشی خانم ها می شود و به بهبود استایل آن ها کمک می کند.با خرید از مجموعه ما در مهمانی های خود زیباتر بدرخشید و جذاب تر شوید.

با شومیزهای ما همه چشم ها به شما خیره می شود در هنگام خرید حتما به کیفیت در پارچه و نوع دوخت آن دقت کنید تا از خرید خود نهایت لذت را ببرید. در ایران مراکز فروش بسیاری وجود دارد که می توانید شومیز زنانه بلند را ارزان خرید نمایید.برخی از مدل های شومیز که سبک رسمی تری دارند در قسمت شانه های آن اپل به کار رفته است که آن را با دامن کوتاه یا شلوار تنگ ست می کنند و استایل شیکی را به شما می دهد.

قیمت شومیز زنانه حریر درجه یک را از کجا استعلام بگیریم؟

شومیز زنانه در تهران و بازارهای آن به صورت پشت باز از انواع دیگر شومیز است که مورد استقبال جوانان قرار گرفته است که در قسمت پایین کمر آن گره یی طراحی شده است.این نوع شومیز را می توانید با دامن لی کوتاه و کفش های ساق دار بلند بپوشید و استایل خاصی را داشته باشید.شومیز جلو بسته که با بندهای ضربدری جلوی لباس پوشانیده شده است و کمر و قسمت پایین آن تنگ می باشد که این مسئله در آن باعث به وجود آمدن چین شده است و زیبایی آن را صد چندان کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز