خبرگزاری کار ایران

نوروزی:

ضعف و سوء مدیریت در سازمان غذا و دارو مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۳۳۶

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تاکید کرد: مردم نسبت به افزایش لجام گسیخته قیمت دارو گله مند هستند که ضعف و سوء مدیریت در سازمان غذا و دارو از جمله دلایل آن است.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایلنا، با انتقاد از روند فعلی فعالیت سازمان غذا و دارو بیان کرد: امروز مردم از افزایش لجام گسیخته قیمت دارو و درمان انتقاد دارند که گلایه اصلی به قیمت و نحوه توزیع دارو باز میگردد. بنده در این زمینه به وزیر بهداشت نیز هشدار داده ام. ما در کمیسیون تلفیق تاکید داشتیم که قیمت دارو نباید افزایش یابد و فشار بیشتری به مردم تحمیل نشود. 

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه عدم مدیریت صحیح از سوی مسئولان ارشد سازمان غذا و دارو سبب شده تا شاهد افزایش قیمت دارو و فشار بر مردم باشیم. به نظر می رسد تعارض منافعی که اکنون در سازمان غذا و دارو حاکم است و همچنین سوء مدیریت اتفاق افتاده سبب شده تا وضعیت نامناسب فعلی در حوزه دارو ایجاد شود که لازم است از طریق ساز و کارهای قانونی و نظارتی، این روند اصلاح شود. 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این ضعف ها در سازمان غذا و دارو، مجلس باید از طریق ریل گذاری در مسیر قانونی و نظارت، نسبت به رفع تعارض منافع حاکم در این حوزه اقدام کند که در این زمینه، پیگیری های لازم در حال انجام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز