خبرگزاری کار ایران

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۱۲۶

یکی از انواع مدل های کیسه های فریزر، مدل هوشمند است که کارایی فوق العاده ای دارد به خصوص برای سبزیجات که حجم زیادی دارند.

 

یکی از بهترین روشهایی که برای نگهداری مواد غذایی داخل فریزر وجود دارد استفاده از کیسه فریزر جهت بسته بندی می باشد با این کار از نفوذ میکروب داخل مواد غذایی جلوگیری می شود و مواد غذایی از هر نوع آلودگی حفظ می شود در نتیجه کیفیت و تازگی آن بعد از فریز کردن حفظ شده و علاوه بر این عطر و طعم مواد غذایی باقی می ماند و شما می توانید زمان بیشتری برای نگهداری سالم مواد غذایی داشته باشید. مواد سازنده کیسه فریزرها پلی اتیلن می باشد و به علت تماس مستقیم با مواد غذایی کیفیت و نحوه دوخت و همچنین مواد اولیه استفاده شده در آن از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

ممکن است شما هم به دنبال یک مرکز معتبر جهت سفارش این محصول باشید، باید بدانید که می توانید از طریق سایت آراد برندینگ این کار را انجام دهید. کیسه فریزر در طرحها و ابعاد مختلف بسته بندی به بازار عرضه می شود از جمله کارتونی، رولی، جعبه ای، فله ای، کیلویی، تقویمی هم وجود دارد، کیسه فریزر رولی روی یک استوانه که از جنس مقوا می باشد پیچیده می شود و کیسه فریزر دور آن رول شده و با باز کردن هر یک از آنها می توان از نقطه پرفراژ آن را از هم جدا کرد.

کیسه فریزر هوشمند

این محصول به صورتی ساخته شده است که کمی فضای اضافی داشته باشد تا کاربردی تر باشد و راحت تر بتوان از آن بهره برد همچنین قسمت پایینی محصول به خوبی پلمپ و بسته شده است و به هیچ عنوان نشتی و یا پارگی نخواهد داشت و کاملا قابل قبول می باشد. درباره این محصول می توان موارد زیادی گفت زیرا نهایت دقت و ظرافت به کار گرفته شده است که بهترین کیفیت به مشتری عرضه شود و به همین دلیل نیز در بازار جایگاه خوبی را کسب کرده است و توانسته از نظر کاربردی در صدر باقی بماند و این محصول برای افرادی مناسب است که می خواهند مواد خوراکی مختلف را در یخچال قرار دهند.

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت

محصولاتی که دارای جنس پلاستیکی می باشند عموما به عنوان یکبار مصرف استفاده می شوند اما کیسه فریزر هوشمند طوری تولید شده است که شما قادر هستید محصول را برای چند مرتبه مصرف نمایید و همچنین از نظر کیفی دارای مشخصات ویژه ای می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت مورد اول درباره این کیسه را می توان ضخامت آن دانست. زیرا بسیاری از مشتریان همواره از ضخامت کم و نازک بودن فریزر و نایلکس زیپ دار گلایه دارند زیرا تحمل وزن زیاد را ندارند و یا در اثر ضربه خیلی سریع پاره می شوند اما این محصول دارای ضخامت بیشتری می باشد و به گونه ای تقویت شده است که انعطاف زیادی دارد و شما می توانید محصولات مختلف را در آن قرار دهید.

قیمت کیسه فریزر رول دسته دار

خرید کیسه فریزر فله ای به صورت کیلویی می باشد به خاطر عدم بسته بندی نیازی نیست که آنها را به صورت تکی شمرد زیرا بر اساس ترازو به فروش می رسد باید توجه داشت که آنها را از مراکز معتبر خریداری کرد چرا که ممکن است افرادی به علت عدم بسته بندی از مواد بی کیفیت برای ساخت آن استفاده کنند و این امر باعث آسیب رساندن به سلامت جامعه می شود. یک نوع کیسه فریزر که با بقیه کیسه فریزرها از لحاظ ظاهر متفاوت است کیسه فریزر زیپ دار یا زیپ کیپ می باشد این نوع کیسه فریزر از ضخامت بیشتری برخوردار است و در بالای آن دو سر کیسه فریزر طوری تعبیه شده که مانند زیپ به هم کیپ می شود.

قیمت کیسه فریزر دسته دار هوشمند افزایش یافت

نظم یخچال و آشپزخانه برای هر بانوی ایرانی اهمیت زیادی دارد و این نظم با استفاده از کیسه فریزر دسته دار در هر خانه ای سرعت کار را بیشتر می کند کیسه فریزرهای تولید شده در شرکت شفق علاوه بر این که از مقاومت خوبی برخوردار است در سایزهای مختلف و با ضخامت متفاوت تولید شده و توانسته علاوه بر نیاز مصارف خانگی در حوزه صنعت بسته بندی نقش مهمی ایفا کند. در بسیاری از فروشگاه ها، مغازه ها، مراکز خرید، سوپرمارکتها عمومأ بعد از خرید جهت انتقال اقلام خریداری شده باید از کیسه فریزر استفاده کرد برای این مورد کیسه فریزر دسته دار بسیار مناسب است از این جهت که در این مکانها نیاز روزانه جهت فروش و ارائه خدمت به مشتریان وجود دارد می ‌توانند به صورت فله ای از کیسه فریزر خریداری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز