خبرگزاری کار ایران

افزایش قیمت خرید قفل فرمان دست دوم از شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۸۹۹

یکی از پرفروش ترین و رایج ترین سیستم های امنیتی خودرو قفل فرمان است که این ابزار در مدلهای دسته دوم و نو وجود دارند. این قفل فرمانها در انواع مختلف کلید دار و رمز گذاری شده نیز یافت می شوند.

عوامل بسیار زیادی همچون نصب دوربین مداربسته باعث می شود محیط از امنیت برخوردار باشد اما در صورتی که قواعد و اصول را رعایت نکند نا امنی شکل می گیرد و این ناامنی می تواند از طرف همزاد خودش یعنی انسان به وجود بیاید و در اکثر مواقع ناامنی با تصمیم گیری مهاجم امکان پذیر است اما شما باید سعی کنید شرایط را طوری مدیریت کنید تا از وقوع حادثه و نا امنی جلوگیری کنید.

اگر انسانی امنیت همزادش را مختل می کند قصد بهرمندی از شرایط و دارایی او را دارد. همواره انسانها در دارایی تفاوتهایی دارند و در برخی موارد از روی نیاز و کمی هوس دست درازی برای بهرمندی از اموال همدیگر را در پیش می گیرند و سعی می کنند صاحبان را از دارایی سلب مالکیت کنند و بقیه داستان بستگی به مالک دارد که از قبل برای چنین روزی آمادگی رویارویی را داشته است یا خیر که در هر صورت می تواند عواقب مستقیم داشته باشد در این موضوع مقالات مفیدی در سایت آراد برندینگ وجود دارد.

پیشگیری بهترین راه درمان است البته پیشگیری می تواند برای امنیت نیز صدق کند دولتهای امروزی و همچنین حکومتهای قدیم همواره متوجه بودند و هستند که ذات انسان طمع کار است و اگر در شرایطی قرار بگیرد که بتواند دراز دستی به اموال همزادش را داشته باشد در اکثر مواقع درنگ نمی کند البته در برخی موارد انسانهایی بودند و هستند که روال زندگی خود را بر مبنای این روش پایه گذاری کرده اند و با اینکه اطلاع کاملی از کار اشتباهشان دارند نمی توانند از منافعشان بگذرند.

قفل فرمان شیراز

با اینکه اصفهان جزوء شهرهای صنعتی و مجهز ایران به حساب می آید اما شهر شیراز نیز از نظر تولیدات قفل فرمان توانسته است تولیدات خوبی را به بازار عرضه کند و مصرف کنندگان محصول قفله فرمان شیراز از استفاده این محصول کاملا راضی هستند.

شیراز یکی از شهرهایی است که سالانه تعداد بسیار زیادی مسافر ایرانی را دارد و دلیل بازدید ایرانیان از شهر شیراز اماکن تاریخی بهترین دوران ایران یعنی تخت جمشید و پرسپولیس و همچنین پاسارگاد و مرقد حافظ و دروازه قرآن و غیره می باشد در صورتی که مسافر باشید در ایام عید شرایط بدی را برای اقامت در شیراز تجربه خواهید کرد زیرا شیراز در ایام تحویل سال نو تعداد بسیار زیادی را از مسافران ایرانی در خود جای می دهد.

افزایش قیمت خرید قفل فرمان دست دوم از شیراز

تعداد ایراینانی که در عید سال نو به شیراز می روند به شدت بالاست. از این رو جایی برای اقامت باقی نمی ماند و افراد زیادی در پارکها چادر خواهند زد در نظر بگیرید که وضع امنیت ماشینها در چه شرایطی قرار می گیرد. از این رو شرایط دزدی در چنین محیطی برای دزدان خودرو محیا است و تعداد بسیار بالا می رود اما فروش بالا قفل فرمان شیراز از این امر به طور بسیار جدی و قابل توجهی پیشگیری کرده است که در هر محیطی شرایط متفاوت است.

خرید قفل فرمان دست دوم

برای خرید یک قفل فرمان دست دوم باید نکاتی را رعایت کنید:

جنس محصول: امروزه معمولا تولید کنندگان سعی می کنند با استفاده از فولاد، قفل فرمانهایی را درست نمایند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند و همین که وزن سنگینی داشته باشند تا در مقابل ضربه از طرف سارق با دوام باشند.

جنس روکش: از آنجایی که روکش قفل فرمان از فوم صنعتی می باشند به همین جهت شما می توانید به راحتی آن را در دست گرفته و به فرمان بزنید.

در ضمن حواستان باشد که بعد از گذشت مدتی، روکش از بین می رود، بنابراین باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

افزایش قیمت خرید قفل فرمان دست دوم از شیراز

طول میله: شما باید به مدل ماشین و قطر فرمان ماشین برای خرید قفل فرمان دست دوم دقت نمایید، زیرا برخی از فرمان ماشینها دارای قطر کمتر و فرمان برخی ماشینهای دیگر قطر فرمان بیشتری دارند و باید به اندازه و مدل فرمان توجه ویژه ای داشت.

نوع قفل: البته در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع قفل فرمانی که می خرید از کدام نوع است زیرا دو نوع قفل فرمان داریم یکی دارای قفلهای کامپیوتری و دیگری دارای قفلهای رمزدار می باشند.

تناسب با مدل خودرو: باید در هنگام خرید، قفلی را که در نظر دارید با مدل خودرو تناسب داشته باشد و یکی از مهم ترین نکات می باشد.

قیمت قفل فرمان: امروزه با توجه به بالا بودن قیمت خودروها، باید قفل فرمانی را انتخاب و خریداری نمایید که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و هیچ محدودیتی در مورد قیمت نداشته باشید. زیرا هر چه قیمت محصولات امنیتی بالاتر باشد در نتیجه از کیفیت و مرغوبیت بالاتری نیز برخوردار می باشند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز