خبرگزاری کار ایران

مزوتراپی، معجزه زیبایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۹۲۶

مزوتراپی چیست؟

طبق مصاحبه انجام گرفته با دکتر آرمیتا آقاپور، مزوتراپی شامل روش هایی است که از تزریق آنزیم ‌ها، ویتامین ‌ها و عصاره ‌های گیاهی برای سفت‌ کردن پوست، جوانسازی و همچنین حذف چربی ‌های موضعی استفاده می‌شود. مزوتراپی در ابتدا برای درمان برخی درد ها استفاده می شد اما رفته رفته و در سالهای بعد، مزوتراپی در ایالات متحده و سایر نقاط جهان محبوبیت پیدا کرد و برای کاربرد های دیگر نیز مورد استفاده قرار گرفت.

امروزه مزوتراپی در مطب ها و کلینیک ها، عموما برای موارد زیر استفاده می شود:

  • کاهش سلولیت
  • سفت کردن پوست شل
  • درمان آلوپسی و کم پشتی مو
  • از بین بردن چین و چروک و خطوط
  • روشن کردن پوست دارای لک و تیرگی
  • حذف چربی در نواحی مانند معده، ران، پا و بازوها، صورت و…

پزشک متخصص در روند مزوتراپی از سوزن ‌های باریک و نازکی برای تزریق یک سری مواد استفاده می کند. این مواد به لایه میانی پوست یا مزودرم تزریق می شود. مزوتراپی همچنین برای افرادی که دارای مشکلات اساسی هستند مانند گردش خون ضعیف و التهاب هایی که باعث آسیب پوستی می شود، موثر است.

انواع مزوتراپی

همانطور که پیش تر توضیح دادیم، مزوتراپی از روش های مختلف برای جوانسازی، سفت کردن، از بین بردن چربی های اضافی و بازسازی پوست با تزریق هورمون ها، ویتامین ها و عصاره های گیاهی استفاده می کند. مزو تراپی با تولید کلاژن و الاستین باعث تغذیه و جوانی پوست می شود که در این روند برای تزریق مواد از سوزن های بسیار نازک استفاده می شود. جالب است بدانید در سال های اولیه، این روش تنها برای کاهش درد مورد استفاده قرار می گرفت اما در نهایت جایگاه خود را در دنیای زیبایی پیدا کرد.

مزوتراپی مو

از قدیم، ریزش مو از مشکلات شایع پوست و مو بوده که دلایل این مشکل متنوع است. گاهی ممکن است نشات گرفته از عوامل ژنتیکی باشد و گاهی نیز ممکن است ناشی از شرایط محیطی، بیماری های مختلف و اختلالات مختلف باشد.

مزوتراپی، معجزه زیبایی

در مزوتراپی مو (که روشی بسیار موثر برای درمان کم پشتی مو به حساب می آید) با استفاده از سرنگ، ترکیبات مد نظر و دارو های مورد نیاز برای تقویت مو به درم تزریق می شود. دلیل تزریق مواد مزو در این لایه به دلیل وجود پیاز مو است که اگر بخواهیم ترکیبات ترمیم کننده را به آن برسانیم باید آن‌ها را مستقیماً به این لایه بفرستیم.

مزوتراپی ضد لک

مزوتراپی ضد لک یک گزینه عالی برای افرادی است که مایل به درخشش بیشتر پوست، به خصوص در ناحیه صورت و گردن هستند. با توجه به روش های مورد استفاده در مزوتراپی (Mesotherapy)، این درمان به بهبود لکه های ناشی از پیری و کهولت سن، تغییر رنگ پوست و از بین بردن لکه ها کمک می کند. مزوتراپی رنگ پوست شما را روشن کرده و الاستین و کلاژن پوست را تحریک می کند تا لطافت را به صورت بازگرداند.

مزوتراپی ویتامین ها و سایر مواد مغذی مورد نیاز پوست را فراهم می کند. از طریق درمان مزو، ویتامین ها و سایر ترکیبات مغذی به پوست شما تزریق می شوند و به پوست شما احساس تازگی و شادابی می بخشند. هنگامی که مزوتراپی توسط یک پزشک انجام شود، تضمین کننده آن است که مواد مغذی به اندازه کافی به پوست شما تزریق خواهد شد.

مزوتراپی آبرسان

مزوتراپی برای آبرسانی پوست یک روش درمانی جدید برای پوست های خشک است. تحقیقات انجام شده روش درمانی مزوتراپی را برای آبرسانی پوست بسیار موثر دانسته اند.

مزوتراپی لاغری

با روش مزوتراپی برای لاغری موضعی می توان چربی های اضافی را از بین برد. در روش مزوتراپی برای لاغری بهتر است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از دستگاه های لاغری موضعی مانند RAF و کاویتاسیون استفاده شود.

سایر روش های مزوتراپی را در این آدرس بخوانید : https://dr-aghapour.com/mesotherapy/

تاثیرات مزوتراپی برای کم پشتی و ریزش مو

مواد مغذی را به مو می رساند.

گردش خون را بهبود می بخشد.

مناسب ترین دکتر جهت انجام مزوتراپی

مناسب ترین دکتر برای مزوتراپی پزشکی است که هر روش مزوتراپی را منحصرا برای یک بیمار و با توجه به نیاز های فردی او استفاده می کند. در روند مزوتراپی پزشک مناسب میزان تغییرات دلخواه بیمار را در نظر خواهد گرفت. همچنین در درمان مزوتراپی پزشک مناسب به شما توصیه هایی را برای قبل مزوتراپی، حین و بعد از مزوتراپی ارائه خواهد داد. دکتر آرمیتا آقاپور با سال ها تجربه و استفاده از باکیفیت ترین مواد می تواند کمک شایانی در زمینه درمان مزوتراپی به شما بکند.

دکتر آرمیتا آقاپور با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه زیبایی و جوان سازی، یکی از بهترین و شناخته شده ترین پزشکان زیبایی در تهران هستند که مهارت بالایی در تزریق مزوتراپی داشته و در کل مدت دوره درمان همراه و پاسخگوی مراجعان خود می باشند تا به نتیجه دلخواه دست یابند.

مزوتراپی، معجزه زیبایی

برای اطلاع از راه های جوانسازی پوست و انواع خدمات زیبایی و هزینه ها به وبسایت رسمی دکتر مراجعه فرمایید:

منبع : وبسایت رسمی دکتر آرمیتا آقاپور (www.dr-aghapour.com)

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز