خبرگزاری کار ایران

بیمه عمل زیبایی در سال 1400: افسانه یا واقعیت؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۴۹۵

سوال خیلی از متقاضیان عمل زیبایی این است که می‌توان از بیمه برای انجام عمل زیبایی استفاده کرد؟ کدام بیمه این پوشش را به عهده می‌گیرد؟ برای اطلاع از این موضوع در ادامه ما را دنبال کنید.

خدمات عمل زیبایی و پوشش‌های بیمه

همانطور که می‌دانید عمل‌های زیبایی برای تغییر ساختار بدن و تغییر شکل ظاهری فرد انجام می‌شوند. مانند هر نوع جراحی، روش‌های زیبایی به یک جراح متخصص آموزش دیده نیاز دارند. اما برخی اوقات قضیه از این قرار نبوده و مشکلات مالی نیز سد راه عمل‌های زیبایی قرار می‌گیرند. حتی برخی براین باورند که اگر بیمه‌ی عمل زیبایی وجود داشته باشد، می‌توان بخشی از قیمت‌های این عمل را به عهده آن بیمه گذاشت واسترس های کمبود مالی را کاهش داد.

سوال خیلی از متقاضیان عمل زیبایی این است که می‌توان از بیمه برای انجام عمل زیبایی استفاده کرد؟ کدام بیمه این پوشش را به عهده می‌گیرد؟ برای اطلاع از این موضوع در ادامه ما را دنبال کنید.

بیمه تکمیلی چیست؟

بیمه درمان تکمیلی، رشته بیمه ای زیرشاخه بیمه اشخاص است که ریسک های مربوط به سلامتی و هزینه های بیماری های انسان ، داروها و عمل های جراحی و خدمات پزشکی را پوشش می‌دهد که بیمه تامین اجتماعی در قبال آن ها مسئولیتی تقبل نمی کند.

آیا بیمه تکمیلی برای عمل‌های زیبایی وجود دارد؟

خودتان دست به جیب هستید و این روزها هزینه‌های سرسام آور زندگی را با گوشت و پوست خود احساس می‌کنید. اما در این بین عمل‌های زیبایی قوز بالا قوز شده روح و روان شما را قلقک می‌دهند. مثل خوره ذهنتان را می‌خورد تا بروید فلان عمل زیبایی را انجام داده و بیش از پیش زیبا باشید! به شما حق می‌دهیم که برای زیبایی هر چه بهتر خود در تلاش باشید. اما باید در جریان باشید که عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه‌ها قرار نگرفته و می‌بایست تمامی هزینه‌ها را شخصا پرداخت کنید، آیا توانایی اش را دارید؟

عمل بینی از ترند ترین عمل‌های روز!

این‌روزها در کوچه و خیابان و مهمانی‌ها شاهد افراد زیادی هستیم که عمل زیبایی بینی انجام داده یا قصد انجام آن را دارند. آن‌ها در‌به‌در دنبال پزشک‌های حاذق اند که نکند بینی‌شان کمی دچار مشکل زیبایی شود و دلخوش بیمه تکمیلی هستند که اکثر هزینه‌هایشان را پرداخت می‌کند! غافل از این‌که نمی‌دانند  بیمه عمل زیبایی بینی جزو پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی قرار نمی‌گیرد! مگر در صورتی که سلامتی فردی در خطر باشد! برای مثال انحراف بینی داشته یا دهلیز بینی‌ آن بیمار تنگ شده باشد.در این صورت در تنفس او مشکل ایجاد شده و عملکرد ریه‌ها به طرز عجیبی به‌هم می‌ریزد! در این شرایط بیمه درمان تکمیلی هزینه‌ی عمل جراحی بینی را می‌پردازد.

بیمه عمل زیبایی در سال 1400: افسانه یا واقعیت؟

عمل زیبایی بینی و پوشش‌های بیمه‌ تکمیلی

اهداف بیمه تکمیلی درمانی چیست؟

هدف یکی از مهم‌ترین گزینه‌‎هایی‌ست که هر رشته بیمه می‌بایست به آن توجه داشته باشد و در راستای آن حرکت کند. اهداف بیمه تکمیلی نیز به شرح زیر است:

  • افزایش خدمات تحت پوشش بیمه درمانی
  • همگانی کردن بیمه درمانی بین خانواده ها
  • افزایش پوشش های درمانی تحت بیمه و تعهدات بیمه درمانی
  • تعیین برخی قوانین با هدف شفاف سازی عبارت های درج شده در بیمه‌نامه درمان و آیین‌نامه‌های مربوطه

عمل بینی با بیمه تکمیلی به چه صورت است؟

اگر بخواهید بینی خود را با بیمه تکمیلی عمل کنید باید بدانید که عمل بینی با استفاده از بیمه‌ تکمیلی در شرایطی صورت می‌گیرد: که عملکرد تنفسی یا مشکلاتی از جمله شکستگی بینی، مخروط داخلی بزرگ در بینی و تنگ شدن دهلیز بینی را درمان کنید.

نقش بیمه‌ های درمانی در عمل بینی  چیست؟

اگر کلینیک موردنظر شما طرف قرارداد بیمه‌های زیر باشد، می‌توانید از این بیمه‌ها برای پرداخت هزینه‌های جراحی خود استفاده کنید.

نوع بیمه

شرایط

میزان پرداخت

بیمه سامان

ارائه سی تی اسکن و معرفی نامه پزشک به کلینیک

15.000.000 ریال تا 20.000.000 ریال

بیمه تامین اجتماعی

درصورت شکستگی عمیق

60% از هزینه ها

نیرو‌های مسلح

اگر محدودیت سقف هزینه نداشته باشید

30% بیمه پایه، 70% بیمه تکمیلی

بیمه پاسارگاد

با تشخیص شکستگی یا انحراف بینی

پرداخت کامل هزینه

بیمه پارسیان

دستورپزشک و سی تی اسکن، تائید کارشناسان

هزینه توافق شده

بیمه ایران

با دستور پزشک و سی تی اسکن

70% هزینه ها

بیمه سینا

با دستور پزشک و سی تی اسکن

30% هزینه ها

بیمه ما

با دستور پزشک و سی تی اسکن

30% هزینه ها

بیمه رازی

با دستور پزشک و سی تی اسکن

30% هزینه ها

بیمه آسیا

دستور پزشک و تایید کارشناسان بیمه

30% هزینه ها

بیمه کارافرین

ارائه گزارش رادیولوژی به صورت نیم رخ یا سی تی اسکن، دستورپزشک

سقف قرارداد تعیین شده

بیمه ملت

هزینه انحراف بینی و سینوس قابل پرداخت است.

طبق تعرفه SOS

بیمه البرز

پرداخت هزینه های مرتبط با بررسی اولیه

30% هزینه ها

بیمه دی

ارائه سی تی اسکن و دستورپزشک

30% هزینه ها

بیمه دانا

ارائه سی تی اسکن و دستورپزشک

طبق تعرفه ها

بیمه فرهنگیان

ارائه سی تی اسکن و دستورپزشک

20% هزینه ها

بیمه آسماری

ارائه سی تی اسکن و دستورپزشک

30% هزینه ها

بیمه آرمان

ارائه سی تی اسکن و دستورپزشک

50000000 ریال

 

 

مشکلات عملکردی بینی که تحت پوشش بیمه درمانی قرار می‌گیرند:

دریغ از یک نفس راحت با تنگ شدن دهلیز بینی

تنگ شدن دهلیز بینی از جمله بیماری‌هایی‌ست که باعث حرکت کردن دیواره‌های اطراف بینی به سمت داخل بینی خواهد شد و راه عبور تنفسی افراد را می‌بندد! در این صورت تنها روش نجات این بیماد جراحی‎ست. جراح به کمک دانش و تخصص خود، این دیوار‌ه‌ها را در محل مناسب قرار داده و تنفس راحتی را به بیمار هدیه می‌دهد.

مخروط داخلی بزرگ در بینی،رشدی که نفس را می‌برد!

در صورت داشتن این عارضه می‌بایست بخشی از بافت‌های داخلی مخروط بینی که ممکن است در هر سوراخ بینی وجود داشته باشند برداشته شود.

در حقیقت، این مخروط ها با تمیز کردن هوای ورودی به بینی راه تنفسی را راحت تر می‌کنند. زمانی که مخروط ها رشد می‌کنند، می تواند جلوی ورود و خروج هوا را بگیرند. در نتیجه تنفس دشوار می‌شود. در این صورت، پزشک باید در زمان جراحی اندازه این مخروط ها را کوچک کند تا امکان تنفس برای فرد ایجاد شود.

شکسته شدن استخوان بینی و عمل جراحی

در واقع زمانی که استخوان بینی می‌شکند، بینی به یک سمت منحرف شده و به همین دلیل باعث اختلال در تنفس فرد خواهد شد. پزشک در این شرایط می‌تواند با کمک جراحی بینی، ساختار بینی را اصلاح کرده و به بیمار کمک کند تا تنفسی درست و اصولی داشته باشد.

شرایط دریافت هزینه عمل بینی از شرکت بیمه

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره کردیم، شرکت بیمه درمان تکمیلی هزینه‌های عمل زیبایی صورت به ویژه بینی را پرداخت نمی‌کند. تنها یک شرط برای پرداخت  هزینه خسارت عمل بینی با بیمه تکمیلی وجود دارد: در صورت خرید بیمه تکمیلی درمان، اگر بینی شما طی حادثه‌ای مثل زمین خوردن، ضربه خوردن دچار انحراف شده باشد برای دریافت هزینه عمل آن از شرکت بیمه تکمیلی‌ باید اسناد و مدارک لازم را جهت اثبات عمل بینی به پزشک مربوطه ارائه دهید.این اسناد شامل عکس قبل از جراحی، تصویر ام آر آی، تاییدیه پزشک جراح و … می‌باشد.

بیمه عمل زیبایی در سال 1400: افسانه یا واقعیت؟

بیمه تکمیلی برای هزینه های درمان و زیبایی

چگونه بیمه تکمیلی درمان بخریم؟

سامانه بیمه دات کام، یکی از سامانه‌های معتبر استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی بیمه نظیر بیمه‌های اتومبیل، بیمه درمان تکمیلی، بیمه آتش‌سوزی، بیمه کرونا، بیمه تجهیزات الکترونیک است. شما می‌توانید سوالات خود را درباره بیمه تکمیلی‌ از کارشناسان بیمه دات کام با شماره تماس 0214372 پرسیده و از آنها مشاوره بگیرید‌. همچنین اگر قصد خرید بیمه تکمیلی دارید، می‌توانید از این مشاوران راهنمایی گرفته و از آنها بخواهید بهترین شرکت‌های بیمه که بیمه‌ تکمیلی می‌فروشند را به شما معرفی کنند. در ادامه به صفحه خرید بیمه تکمیلی درمان مراجعه نمایید. با پر کردن کادرهای مربوطه، بیمه درمان تکمیلی مدنظر شما در کمترین زمان صادر و برایتان رایگان ارسال خواهد شد.

برگرفته از سایت بیمه دات کام ( https://bimeh.com/ )

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز