خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

اتمام فرایند احداث ساختمان بخش MRI و CT اسکن مرکز آموزشی و درمانی پورسینا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۰۴۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به‌منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی، پیشرفت فیزیکی طرح‌های توسعه و همچنین رفع گره های موجود در فرایند احداث و تکمیل آنها، از مرکز آموزشی و درمانی پورسینا ی رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بخش‌های جدیدالاحداث MRI و CTاسکن و بخش‌های درمانی مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید با اشاره به اتمام فرایند احداث ساختمان بخش MRI و CT اسکن مرکز آموزشی و درمانی پورسینا، بر ضرورت ازسرگیری پیگیری‌ها جهت راه‌اندازی دستگاه‌های مذکور تأکید کرد.

 دستگاه MRI جدید مرکز آموزشی و درمانی پورسینای رشت یک و نیم تسلا و دارای دقت، قدرت و سرعت استاندارد جهانی می‌باشد.

مرکز آموزشی و درمانی پورسینا حدود ۲۰ سال پیش، دارای یک دستگاه MRI یک تسلا بود اما با توجه به اینکه این مرکز آموزشی و درمانی به‌عنوان تنها سانتر ترومای استان گیلان، مرکز پذیرش بیماران نورولوژی و نوروسرجری نیز می‌باشد، نصب و راه‌اندازی دومین دستگاه MRI پیشرفته با نرم جهانی از ضروریات این مرکز بود.

هم‌اکنون مرکز آموزشی و درمانی پورسینا دارای دو دستگاه MRI یک و یک و نیم تسلا و همچنین سه دستگاه CT اسکن می‌باشد.

 سالاری همچنین طی بازدیدی از داروخانه شبانه‌روزی طرح گسترش بخش جراحی و بخش آنژیوگرافی محیطی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا، با حضور در محل احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی پورسینا، از طرح مشترک دانشگاه با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان احداث آن قرار گرفت.

در بازدید امروز معاونان درمان، توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز