خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم دوبله فارسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۵۵

شاید برای شما هم پیش آمده باشد برای دیدن سریال ها و فیلم های سینمایی هالیوود به مشکل بر خورده باشید و نتوانسته باشید درک صحیحی از موضوع فیلم داشته باشید، در این مواقع دیدن فیلم و سریال هایی که دوبله شده اند پیشنهاد می شود، هنر دوبله در کشور ایران عزیزمان از قدمت بالایی برخوردار است و ایران توانسته است در این حوزه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، دقت بالای دوبله بر روی فیلم و سریال های خارجی باعث شده است مردمان پارسی زبان به دنبال دانلود فیلم دوبله باشند تا فیلم و سریال مورد نظرشان را در اوقات فراغت در کنار دوست و خانواده و یا در تنهایی تماشا کنند؛ لذا در ادامه به معرفی فیلم و سریال های دوبله شده و مطرح می پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای تماشا کردن و وقت گذراندن انتخاب کنید.

بازی مرکب - Squid Game

بازی مرکب (Squid Game) یکی از محبوب ‌ترین و پر فروش ترین سریال‌ های جهان محصول کشور کره است که در سال 2021 توسط سرویس نت ‌فلیکس عرضه شد. این سریال رکوردهای مختلفی را جابه ‌جا کرد و تبدیل به یکی از پربیننده‌  ترین سریال ‌های این سرویس (نتفیلیکس) شد. وظیفه ساخت سریال بازی مرکب برعهده هوانگ دونگ هیوک قرار داشت.

این سریال نمرات نسبتا خوبی از جانب منتقدان دریافت کرد و توانست توجه بسیاری از علاقه ‌مندان فیلم و سریال را به سمت خود جلب کند. موفقیت عظیم فصل نخست باعث شد که سازندگان تصمیم به ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب بگیرند. ازجمله بازیگرانی که در این فیلم  حضور داشتند می‌توان به لی جونگ جه، پارک هه سو، وی ها جون، جونگ هو یون، او یونگ سو، هو سونگ ته، انوپام تریپاتی و کیم جو ریونگ اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال بازی مرکب بدین شرح است: گروهی متشکل از 456 نفر با تجربیات مختلف از زندگی، جهت برد جایزه 45.6 میلیارد وونی (38.7 میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند، که فرد آخری که بتواند بازی را ببرد، برنده این جایزه خواهد شد، یا بهتر است بگوییم آخرین فردی که بتواند زنده بماند. این سریال به قدری محبوب است که دانلود فیلم بازی مرکب به یکی از پر دانلود ترین سریال ها در داخل ایران است.

فیلم احضار 3 The Conjuring 3 2021

دانلود فیلم دوبله فارسی

احضار: شیطان مرا وادار کرد یا کانجرینگ 3 به انگلیسی The Conjuring: The Devil Made Me Do It، یک فیلم آمریکایی در ژانر ترسناک فراطبیعی به کارگردانی مایکل چاوز است که در سال ۲۰۲۱ اکران شد. فیلم ‌نامه این فیلم توسط دیوید لزلی جانسون بر پایه داستانی از جیمز وان نوشته شده‌ است. این فیلم دنباله ‌ای بر فیلم‌های احضار (۲۰۱۳) و احضار ۲ (۲۰۱۶) و در مجموع هشتمین فیلم دنیای سینمایی احضار به حساب می‌آید. از بازیگران آن می ‌توان به ورا فارمیگا و پاتریک ویلسون اشاره کرد که باری دیگر در نقش اد و لورن وارن ظاهر شده ‌اند.

فیلم خشم اژدها

فیلم خشم اژدها محصول سال 1972 کشور هنگ کنگ به کارگردانی و نویسندگی لو وی، است این فیلم در تاریخ 22 مارس 1972 در کشور هنگ کنگ به نمایش عموم درآمد و استقبال از این فیلم در آن زمان بی نظیر بود چرا که سبک جدیدی از فیلم های رزمی پا به عرصه سینما گذاشته بود و بودن هیچگونه بدلکاری خشنونت را بازیگر نقش اول فیلم ایفا می کند، موفقیت این فیلم زمانی دو چندان شد که پس از اسقبال در هنگ کنگ این فیلم نیز به هالیوود نیز راه یافت و توانست در گیشه 17 میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد و با توجه به اینکه آمار دقیقی از فروش در کشور هنگ کنگ وجود ندارد یکی از پرفروش ترین فیلم های بروس لی ستاره بی چون و چرای دنیای رزمی در کشور هنگ کنگ در آن بود، از نکات قابل توجه در این فیلم این است که جکی چان ستاره امروزی دنیای رزمی در این فیلم نقش سیاهی لشکر را دارد و حتی تصویر او در دوربین نمایش داده نمی شود.

سریال بریکینگ بد

دانلود فیلم دوبله فارسی

داستان والتر وایت (برایان کرانستون) دانشمند شیمی زحمتکش و بی‌حاشیه ای را به تصویر می‌کشد که دبیر دبیرستان با حقوق کم است. وایت در سالگرد تولد 50 سالگی خود متوجه می‌شود مبتلا به سرطان ریه مرحله سه است. او که وضع مالی خوبی ندارد و دارای همسر و پسری معلول می باشد می خواهد پیش از فرارسیدن مرگش، برای تأمین مالی خانواده ‌اش به همراه دانش‌آموز رفوزه پیشین خود، جسی پینکمن (آرون پال) شروع به تولید و پخش مت‌ آمفتامین (شیشه) ‌کند اما رفته رفته به این کار آلوده شده و به زندگی جنایتکارانه روی می آورد که او را تبدیل به سرکردهٔ یکی از بزرگترین گروه ‌های مافیای مواد مخدر در جنوب ایالات متحده می کند.

این سریال فوق العاده نیز امتیاز 9.5 را از IMDB کسب کرده و ژانر آن جنایی، درام و هیجان انگیز است همچنین این سریال در 5 فصل به اتمام رسیده و جزء 250 سریال برتر تاریخ بود که رتبه آن در جایگاه دوم قرار دارد.

جمع بندی:

انتخاب فیلم یک امری کاملا سلیقه ای است چرا که بعضی از افراد فیلم هایی را می پسندند که بازیگران مطرحی در آن بازی کرده باشد، این دسته از افراد معتقدند که بازیگران بزرگ زمانی که در یک فیلم بازی می کنند آن فیلم جزء فیلم های برتر خواهند بود اما عده ای عقیده ای دیگر دارند و پر فروش بودن آن فیلم را ملاک اصلی خودشان قرار می دهند، حال تنها دسته ای از افراد نیز وجود دارند که فیلم های خارجی را تنها به صورت دوبله می بینند این دسته از افراد در انتظار دوبله فیلم خارجی جدید هستند، زمانی که یک سریال یا فیلم دوبله می شود می توانند با خیالی آسوده به تماشا فیلم و سریال خود در کنار خانواده و یا به تنهایی بپردازند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز