خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 18 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ ) 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۹۱۸

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم ۱۸ کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 نیسان آبی با کیفیت عالی بپردازید.

 

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. و ژانر آن خانوادگی و کمدی می‌باشد و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. که قسمت جدید این هفته چهارشنبه 27 بهمن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 18 نیسان آبی بپردازید.

خلاصه سریال نیسان آبی قسمت ۱۸

رابطه جمشید و آتوسا جدی تر شده و پنهانی به این ارتباط ادامه می دهند ولی باید توجه داشته باشند که خورشید همیشه پشت ابر نمی ماند و وقتی آشکار شود منتظر عواقب آن باشند توصیه می کنم همین الان این قسمت را دانلود و تماشا کنید.

 

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18

************************


دانلود قسمت 18 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ ) 100% کامل

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه

بیوگرافی سیروس همتی

سیروس همتی (زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر ، کارگردان ، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است . تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است . تخصص او طراحی صحنه ، نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد . این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند ، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت .

همتی فعالیت هنری خود را از سال 1370 با تئاتر کامو آغاز کرد اما در سال 1382 با نقش مجتبی در فیلم سینمایی مارمولک مورد توجه قرار گرفت. او در تئاتر های خروسک پریشان (1372)، بازی تابلوی آخر (73)، یه خونه یه چلچه (74)، برف سبز (75)، ساز سحر آمیز (75)، آقای وندال (78)، بسه دیگه خفه شو (82)، عید پاک (85)، قربانی (86)، مسافران مرو (87)، رویاهای خلیج فارس (88)، اسب های پشت پنجره (88)، ح دو چشم (88)، شرق غزل (88)، دزدآب (89)، مجلس برادرکشی (89)، خانمچه و مهتابی (89)، تماشاچی محکوم به اعدام (89)، روز سرباز (90)، بلوط های تلخ (90)، و این خونه چه خبره؟ (90)، مومیا (90)، حریم (90)، فولاد هرگز زنگ نمی زند (90)، چشم به راه میرغضب (98)، مردی در آینه (98) و سوگنامهٔ صبحگل حضور داشته است. فیلم های سینمایی مزرعه پدری، یک تکه نان، پابرهنه در بهشت، دیگری، ته خط، فرار از اردو، کارگر ساده نیازمندیم، صله سحر، دشمن زن، ضربه فنی، انفرادی، زن ها فرشته اند ۲ و مجموعه های تلویزیونی خاک سرخ، آشپزباشی، پرانتز باز، خداحافظ بچه، ماتادور، خوب، بد، زشت، دلدادگان و صبح آخرین روز از دیگر کارهای او در عرصه بازیگری هستند. همتی کارگردانی تئاتر های هفتاد و پنج هزار تهران، بزرگداشت چخوف، ماجرای نیمه شب (شون اوکیسی)، اسب تهران، پیکر مشترک با گروه پاپتی ها، ما سه نفر بودیم و نیلوفر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

اولین بار سال 1369 در 18 سالگی با نمایش «گوهرشاد» بعنوان سیاهی لشکر بروی صحنه رفتم و یکسال بعد با نمایش کامول فعالیت حرفه ای ام شروع شد. همتی سال 1381 بعد از یک دهه فعالیت تئاتری از طریق بهرام عظیم پور (کارگردان و نویسنده) تئاتر به سریال «خاک سرخ» معرفی شد و در نقش عقب مانده بازی کرد.

ایشان سال 1382 با فیلم سینمایی «مارمولک» کمال تبریزی در نقش مجتبی دیده شد و با سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی به شهرت رسید

من 30 سال است در آموزش و پرورش تدریس می کنم و در حال حاضر منطقه 16 تهران هستم ، از زمان شروع بازیگری لذت تدریس هم برایم خیلی بیشتر شده است.

سیروس همتی سالهاست ازدواج کرده و همسرش لیلا نوری بعنوان پیراپزشک (چشم) در بیمارستان فارابی کار می کند که ثمره این زندگی دو فرزند دختر می باشد


دانلود قسمت 18 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ ) 100% کامل

داستان سریال جیران

سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد برای دانلود سریال جیران اینجا کلیک کنید.

بازیگران سریال جیران

در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی به هنرمندی پرداخته‌اند.


دانلود قسمت 18 نیسان آبی ( سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ ) 100% کامل

 

سریال جوکر

سریال جوکر فصل سوم هم به پایان رسید این رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. که این هفته قسمت 4 فصل 3 جوکر منتشر شد و برنده نهایی مشخص شد که برای دانلود قسمت آخر فصل سوم جوکر از اینجا اقدام کنید.

سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. در سریال پرستاره خاتون علاوه بر حضور بازیگران مطرحی چون نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان و مهران مدیری، چهره‌های نوظهوری نیز معرفی شده‌اند. موسیقی‌دان برجسته ایرانی کیهان کلهر نیز به عنوان آهنگساز در سریال خاتون همکاری کرده‌ است. علی اسدزاده پیش از این با تهیه‌کنندگی سریال قورباغه همکاری موفقی با نماوا داشته است. که دانلود قسمت 16 سریال خاتون را برای شما قرار دادیم.

مجاز دانلود شما را به دیدن و دانلود قسمت ۱۸ سریال نیسان آبی قسمت 18 هجدهم دعوت می کند امیدوارم از دیدن این سریال لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز