خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال جیران قسمت اول ۱ کامل (قسمت 1 جیران) با حجم نیم‌رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۷۳۹

دانلود سریال جیران قسمت اول 1 کامل ۱ و قانونی با حجم نیم‌رایگان و ترافیک نیم‌بها که در ادامه می‌توانید به دانلود قسمت اول سریال جیران قسمت 1 با کیفیت عالی بپردازید.

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 1400 است این سریال ایرانی که در ژانر تاریخی، عاشقانه و خانوادگی است یکشنبه 24 بهمن قسمت 1 اول آن منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود سریال جیران قسمت اول کامل با کیفیت عالی و حجم نیم رایگان بپردازید.

داستان سریال

فتحی برای اثر جدیدش برهه تاریخی جذابی از تاریخ معاصر ایران را انتخاب کرده که جذابیت بیشتری به این سریال داده است. داستان سریال درباره عشق ناصرالدین‌شاه به یکی از زنان حرم‌سرایش به نام جیران است. جیران یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین‌شاه بوده. جیران، با سایر زنان دربار ناصرالدین‌شاه فرق داشته. شیفته شکار و اسب‌سواری بوده و هنگام سواری، چکمه و لباس مردانه می‌پوشیده. اولین‌بار برای فراگرفتن رقص به دربار قاجار راه پیدا می‌کند ناصرالدین‌شاه در اولین نگاه به او دل می‌بندد.

===============

برای دانلود سریال جیران قسمت اول 1 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت اول سریال جیران

===============

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری‌نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

دانلود سریال جیران قسمت اول ۱ کامل (قسمت 1 جیران) با حجم نیم‌رایگان

درباره سریال

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می کشد. برای دانلود سریال های ایرانی دیگر اینجا کلیک کنید.

وجود بازیگران توانا فاکتور دیگری است که سبب شده تا این سریال جذابیت بیشتری به خود بگیرد. این اثر دارای ترکیب بازیگران مطرح فراوانی است که باعث شده تا به‌عنوان یکی از پربازیگرترین آثار شبکه نمایش خانگی تلقی شده و آن را از دیگر آثار متمایز نماید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران قسمت اول

پریناز ایزدیار (زادهٔ ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشهٔ ایرانی است. او پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کار بازیگری وی در فیلم یک مرد، یک شهر است. ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار در این مجموعه نقش جیران سوگلی ناصرالدین‌شاه را بازی می‌کند. دو نقش درخشان کارنامه پریناز ایزدیار به همکاری‌هایش با حسن فتحی در سریال‌های «شهرزاد» و «زمانه» برمی‌گردد و حالا در سومین همکاری، ایزدیار نقش اصلی سریال «جیران» را برعهده گرفته است. 

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم‌های زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر به نهایت دور به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ محک که مخصوص کودکان سرطانی است، برنامه‌ای اجرا کردند. آن‌ها تمام پول به دست آمده را به آن مؤسسه واگذار کردند.

پریناز ایزدیار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و صداپیشه، فارغ التحصیل رشته گرافیک است. اولین تجربه بازیگری را با فیلم سینمایی یک مرد یک شهر در سال 1386 آغاز کرد. سپس با حضور در تله فیلم ماه در سایه وارد قاب تلویزیون شد.بازی چشمگیرش در سریال چند کیلومتر تا بهشت موفقیت های بسیاری را برایش به ارمغان آورد. بعد از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. او تجربه همکاری با کارگردان‌های بسیاری همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی را دارد. در سال 1394 سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم ابد و یک روز کسب کرد. فیلم های سینمایی خط ویژه، این سیب هم برای تو، ویلایی ها، هت تریک، خوک، سرخ پوست، متری شیش و نیم، مغز استخوان و سریال های نمایش خانگی شهرزاد 1، شهرزاد 2، شهرزاد 3 و جیران از دیگر کارهای این هنرمند هستند. که الان دانلود سریال جیران قسمت اول 1 را تقدیم شما می کنیم.

دانلود سریال جیران قسمت اول ۱ کامل (قسمت 1 جیران) با حجم نیم‌رایگان

سریال جوکر

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یکدیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی اینجاست که خودشان نباید بخندند. سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه‌کنندگی امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی تولید شده است. که برای دانلود سریال جوکر فصل سوم 3 قسمت چهارم 4 به زودی منتشر می‌شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز