خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید انواع مغزی برنجی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۹۲۳

پیش از هر چیز اگر بخواهیم بگوییم که مغزی برنجی چیست، باید ذکر کنیم که مغزی های برنجی از جمله اقلامی هستند که در اتصالات انتهایی شلنگ ها و لوله ها بکار می روند. علاوه بر این مورد، مغزی های برنجی کاربرد مناسبی در لوله هایی از جنس برنج، آهن و مس دارند. از مهم ترین نکاتی که باید حین خرید انواع مغزی برنجی به آن توجه نمود، همسان بودن اندازه و سایز لوله و مغزی است. این همسان بودن باید به گونه ای باشد که حداکثر خطای مجاز آن 1/32 اینچ شود.

همان طور که از نام این مغزی ها پیداست، از جنس برنج بوده و تمام خاصیت های آن نظیر استحکام و مقاومت بالا را دارا می باشند. شایان ذکر است که این مغزی ها، مقاومت بالایی در برابر عوامل خورنده دارند که سبب برخورداری از طول عمر بالای آن می شود. از کاربرد های دیگر مغزی های برنجی، استفاده در شلنگ های هوا و خطوط لوله و نیز برای انتقال سیال با فشار پایین یا متوسط می توان یاد کرد.

در ادامه به بررسی برخی از مغزی های برنجی موجود در سایت دربندی آراد و کاربردهای آنان پرداخته ایم تا با ایجاد راهنمای خرید انواع مغزی برنجی، خریدی راحت را برای شما رقم بزنیم.

اتصال مغزی مدل برنجی 1/2 به DORNA 1/4

این مغزی مقاوم ، قطعه ‌ای از جنس برنج بوده که در دو طرف آن می توان رزوه را مشاهده نمود. سایز این مغزی برنجی ۱/۲ اینچ بوده و برای اتصال به قطعه ۱/۴ کاربرد دارد. اتصال مغزی مدل برنجی 1/2 به DORNA 1/4 در سیتم لوله‌کشی، دو اتصال داخل رزوه را به هم متصل می نماید. شایان ذکر است که این مغزی رنجی ، از محصولات آهنی و گالوانیزه محکم تر و مقاوم تر عمل می کند.

اتصال مغزی مدل برنجی B10

این مغزی برنجی نیز همچون محصول قبل، در سیتم لوله‌کشی دو اتصال داخل رزوه را به هم متصل می نماید. علاوه بر این، می توان از این مغزی جهت تبدیل سایز بین اتصالات نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است که اتصال مغزی مدل برنجی B10 دارای سایز ۱/۲ یا همان ۲۰ می باشد که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.

 

راهنمای خرید انواع مغزی برنجی

مغزی های برنجی رادیاتور

برنجی بودن این مغزی های شیر باعث شده تا این قطعات در برابر رطوبت و سختی آب های سنگین از مقاومت فیزیکی و شیمیایی بالایی برخوردار شوند. استفاده از مغزی های شیر رادیاتور برنجی و با کیفیت و استاندارد، سبب باز و بسته شدن هرچه راحت تر شیر و عدم نیاز به فشار شده و از چکه کردن و اسراف آب به طور موثر، جلوگیری به عمل می آورد.

مغزی های برنجی رادیاتور تولید شده در شرکت دربندی آراد از مواد اولیه با کیفیت و کاملا استاندارد بوده و در ساخت آن ها از آلیاژ تمام برنج با سرب زیر ۲.۵ درصد استفاده گردیده است.

از این مغزی ها جهت کوپل کردن پره های شوفاژ نیز استفاده می شود.

 

راهنمای خرید انواع مغزی برنجی

مغزی شیرهای مخلوط

این مغزی ها نیز از جنس برنج بوده و در مدل هایی همچون 001 به فروش می رسد. مغزی شیر مخلوط 001 وزنی برابر با 0.2 کیلوگرم و رنگی مات دارد که مجموعه ای از قطعات ظریف بشمار می رود. این مغزی شیر با عملیات دقیق ماشینکاری و تراشکاری از شمش برنج آلیاژ MS-58 تولید شده و مجهز به واشر نشیمن و اورینگ های لاستیکی از جنس NBR که در برابر حرارت و سائیدگی مقاوم هستند، می باشند.

 

راهنمای خرید انواع مغزی برنجی

مغزی شیر آ ا گ مدل ۲۰۲۰

این مغزی شیر با کیفیت نیز با استفاده از آلیاژ برنج با ترکیب شیمیایی استاندارد تولید شده است. در این واشر به علت وجود واشر و اورینگ استاندارد، طول عمر آن تا حد زیادی افزایش یافته. همچنین استفاده از گریس درجه یک مغزی شیر آ ا گ مدل ۲۰۲۰ را به قطعه ای با کیفیت تبدیل کرده است.

راهنمای خرید انواع مغزی برنجی

 

خرید آسان شیرآلات و قطعات مرتبط با آن، از شرکت دربندی آراد

همان طور که پیش تر ذکر شد، مغزی های برنجی از اهمیت بالایی در اتصالات برخوردارن. از این رو خرید آن ها از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده بسیار حائز اهمیت است. فروشگاه معتبر دربندی آراد در کنار دیجی کالا بعنوان یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین هلدینگ های ایران در زمینه فروش شیرآلات با کیفیت و قطعات مرتبط با آن ها می باشد. دربندی آراد با داشتن بیش از 50 سال سابقه فروش، بهترین انتخاب برای تهیه انواع مغزی ها از جمله مغزی برنجی می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز