خبرگزاری کار ایران

وقت سفارت کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا از مؤسسه پارسیس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۲۶۶

 

برای ورود به کشورهای مختلف، نیاز به ویزا دارید. ویزا مدرک اجازه ورود به هر کشور است. برای دریافت ویزا، باید از قبل وقت سفارت بگیرید و با در دست‌داشتن مدارک لازم در زمان تعیین شده از طرف سفارت، به آنجا مراجعه کنید.

برای گرفتن وقت سفارت کشورهای حوزه شینگن، کانادا و آمریکا، باید بر طبق اصول هر سفارتخانه، مراحل را طی کرده و مدارک مناسبی را بر اساس نوع ویزای درخواستی (کاری، تحصیلی، مسافرتی، مهاجرتی و...) ارائه دهید. برای این منظور مؤسسه پارسیس شرایط دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف را بررسی کرده است.

وقت سفارت کانادا

برای اینکه از سفارت کانادا وقت بگیرید، هم می‌توانید حضوری مراجعه کنید و هم آنلاین ثبت‌نام کنید. در حضوری، باید با مدارک به محل ساختمان VFS مراجعه کنید. اما برای ثبت‌نام آنلاین باید یک حساب کاربری در سایت VFS GLOBAL ایجاد کنید. بعد از ایجاد حساب کاربری، درخواست وقت سفارت خود را ارسال کنید. زمان پاسخ‌گویی به درخواست شما بعد از انگشت‌نگاری، بر اساس نوع ویزای شما خواهد بود. ویزای توریستی حدود 36 روز کاری، ویزای تحصیلی 40 روز که اگر حضوری اقدام کرده باشید 112 روز و ویزای کاری 10 هفته کاری طول می‌کشد.

هزینه وقت سفارت کانادا هم مانند تعیین وقت سفارت باز به نوع ویزا بستگی دارد. مثلاً اگر ویزای شما توریستی باشد مبلغی حدود 400 دلار آمریکا و اگر تحصیلی باشد باید 450 دلار آمریکا پرداخت کنید.

 

وقت سفارت فرانسه

کشور فرانسه جزء کشور شینگن محسوب می‌شود و برای آن باید ویزای شینگن دریافت کرد. از آنجایی که برای ویزای شینگن هم نیاز به‌ وقت سفارت دارید باید به سایت FRANCE-VISAS مراجعه کنید و نوع ویزای درخواستی خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه در این سایت حساب کاربری ایجاد کرده و ثبت‌نام کردید، به سایت VFS رفته و درخواست وقت فرانسه را ارسال کنید. پس از 7 الی 14 روز کاری به شما پاسخ داده می‌شود و در صورت تأیید وقت از طرف سفارت، باید در زمان دقیق مشخص شده در آنجا حضور داشته باشید.

هزینه وقت سفارت فرانسه 200.000 تومان به همراه هزینه‌های اضافی مسافر به مبلغ 80 یورو و 25 یورو است که باید جداگانه پرداخت کنید و مدارک آن‌ها را به همراه داشته باشید. درصورتی‌که مسافر VIP باشید باید 450.000 تومان دیگر هم پرداخت کنید.

وقت سفارت انگلیس

اگر قصد سفر به این کشور را دارید، لازم است برای دریافت ویزای انگلیس اقدام کنید و اولین قدم پیشِ رو، تعیین وقت سفارت انگلیس است. خوشبختانه پس از وقفه‌ای، مجدداً امکان دریافت ویزا انگلستان فراهم شده و شما برای گرفتن وقت سفارت انگلیس، می‌توانید یا خودتان اقدام کرده و یا این کار را به متخصصان بسپارید. در نظر داشته باشید، قبل از اینکه شما برای تعیین وقت اقدام کنید باید در سایت GOV.UK ثبت‌نام کرده و اطلاعات خود را وارد کرده باشید.

وقت سفارت اسپانیا

برای دریافت وقت سفارت اسپانیا، باید قبل از مراجعه به سایت دریافت وقت، به کارگزاری BLS در ایران مراجعه کنید. ابتدا باید به‌صورت آنلاین از کارگزاری BLS وقت ملاقات بگیرید و در زمان مشخص شده به همراه مدارک، برای انگشت‌نگاری در کارگزاری حضور داشته باشید. بعد از آن، کارگزاری BLS از سفارت اسپانیا برای شما وقت ملاقات می‌گیرد.

 تعیین وقت سفارت بعد از درخواست وقت از طرف BLS، 7 الی 14 روز کاری طول می‌کشد و هزینه آن200.000 تومان است.

وقت سفارت آمریکا

از آنجایی که آمریکا یک کشور ثروتمند و پیشرفته است و طرف‌داران زیادی برای مسافرت و مهاجرت دارد، گرفتن وقت سفارت با حجم بالای درخواست، کار سخت و حتی در بعضی مواقع غیرممکن است. این شرایط برای ایرانیان باتوجه‌به شرایط و روابط بین ایران و آمریکا سخت‌تر هم شده است. به دلیل روابط دیپلماسی و کنسولی میان ایران و آمریکا، ایرانیان برای دریافت وقت و ویزا باید به یکی از کشورهای همسایه مانند: ارمنستان، دبی و ترکیه که از طرف آمریکا مشخص شده است مراجعه کنند. برای دریافت وقت از هر کنسولگری آمریکا، باید اینترنتی و آنلاین وقت بگیرید و در زمان مشخص شده به همراه همه افراد متقاضی در کنسولگری حضور داشته باشید. بهتر است کشوری را انتخاب کنید که به زبان فارسی آشنایی داشته باشد یا شما با زبان آن‌ها آشنا باشید. برای تسهیل در روند کارتان، می‌توانید از تیم پارسیس مشاوره بگیرید و کارهای دریافت وقت را به آن‌ها بسپارید.

هزینه لازم برای وقت سفارت آمریکا، مبلغی حدود 160 دلار آمریکا است که باید پرداخت شود و به همراه مدارک هنگام ملاقات، به کنسولگری ارائه شود.

وقت سفارت پرتغال

وقت سفارت پرتغال را هم مانند کشورهای دیگر می‌توانید به‌صورت آنلاین دریافت کنید. اما قبل از آن باید نوع ویزای خود را مشخص کنید. ویزای شما می‌تواند کوتاه‌مدت یا همان شینگن، بلندمدت (برای کسانی که می‌خواهند بیش از 1 سال در پرتغال بمانند) و اقامتی باشد که تا 1 سال صادر می‌شود و شما می‌توانید با آن ویزا چند بار به پرتغال سفر کنید. بعد از ارسال درخواست وقت، پس از 7 الی 21 روز کاری به شما پاسخ داده می‌شود. هزینه پرداختی برای وقت سفارت پرتغال 200.000 تومان است که باید به هنگام مراجعه، با مدارک ارائه دهید. البته ناگفته نماند که هزینه‌های اضافی هم دارد که دقیقاً مثل هزینه‌های وقت سفارت فرانسه است و در بالا به آن اشاره شده است.

وقت سفارت کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا از مؤسسه پارسیس

وقت سفارت یونان

یونان هم جزء کشورهایی است که برای دریافت ویزا باید وقت سفارت بگیرید. اما در برخی مواقع مانند سفر با تورهای خاص مثل کشتی کروز یونان، نیازی به دریافت ویزا ندارید. برای دریافت وقت سفارت یونان هم می‌توانید به دو روش حضوری و آنلاین اقدام کنید که باتوجه‌به شرایط موجود، اکثر افراد تمایل به روش آنلاین دارند. از طرفی در روش حضوری باید دو بار به سفارت مراجعه کنید. اما در روش آنلاین با مراجعه به سایت VFS و ارسال درخواست، می‌توانید بعد از 7 الی 14 روز کاری، وقت سفارت بگیرید. در نهایت، در زمان معین شده باید  به همراه مدارک کامل و پرداخت هزینه 250.000 هزار تومان در سفارتخانه حضور داشته باشید. البته مانند پرتغال و فرانسه باید یکسری هزینه‌های اضافی هم پرداخت کنید.

 

دریافت وقت سفارت از مؤسسه پارسیس

با افزایش تقاضا برای ویزا، دریافت وقت از سفارت هم اندکی سخت شده است. برای این منظور مؤسساتی مانند پارسیس با کارشناسان مجرب و سابقه کار طولانی، به شما کمک می‌کنند تا مراحل دریافت وقت را سریع‌تر انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم شما هم برای دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف با مشاوران ما در تماس باشید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز