خبرگزاری کار ایران

دیوار ترکیه | کاریابی | مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۰۲

وجود اینترنت و تکنولوژی های جدید موجب شد تا بسیاری از اموری که ما در گذشته زمان زیادی را برای به دست آوردن آنها صرف می کردیم به راحتی در امروزه در دسترس ما باشند و در کوتاهترین زمان ممکن بتوانیم بهترین خدمات را متناسب با نیازهای شما به دست بیاوریم.

مثلاً در سالهای گذشته ما برای اینکه ملکی را خریداری می کردیم یا خودروی را به فروش می رسانیم مجبور بودیم روزهای مداوم در شهر به دنبال مشاوره های املاک باشیم و از خانه های مختلف دیدن کنیم تا بتوانیم بهترین ملک را متناسب با شرایط مان پیدا کنیم یا حتی برای فروش خودرو به ناچار مدت زمان زیادی را منتظر پیدا کردن مشتری خوب می‌گشتیم. اما این روزها دیگر شرایط با گذشته بسیار متفاوت شده و ما در کسری از ثانیه میتوانیم آگهی خود را در خصوص خرید و فروش موارد متعدد ثبت کنیم تا به مشتریان انبوهی برسیم. 

البته ثبت آگهی توسط ما موجب می‌شود تا هرکسی در هر جای دنیا با داشتن اینترنت آگهی ما را ببیند؛ در گذشته اگر آگهی به صورت چاپی را برای ارائه خدمات و به دست آوردن مشتری انجام میدادیم تنها به یک محدوده خاص مربوط می شد. اما امروزه امکاناتی فراهم شده که ما می توانیم به تمام نیازمندی های مورد نیازمان در کشور ترکیه به راحتی دسترسی داشته باشیم و حتی اگر در ترکیه هستیم و میخواهیم در خصوص این موارد اطلاعاتی در ایران به دست بیاوریم نیز به راحتی مهیا خواهد بود.

از جمله مواردی که در ایران شناخته شده است نرم افزارهای چون شیپور و دیوار هستند و به همین جهت افرادی که ترکیه را مقصد سفر انتخاب کرده اند یا می خواهند مهاجرت به ترکیه را انجام بدهند تمایل دارند که بدانند آیا مواردی چون دیوار ترکیه یا شیپور ترکیه نیز برای آنها در دسترس است یا خیر؟

دسترسی به خدمات برای افرادی که آشنایی کاملی به کشور ترکیه ندارند می توانند مشکل و دردسر ساز باشد و برای رسیدن به خدمات مورد نظرشان علاوه بر اینکه وقت زیادی را صرف می کنند بلکه ممکن است هزینه های غیر معقولی را نیز پرداخت نمایند.

البته در کنار آن برخی از افراد فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات متنوعی نیز می باشد که تمایل دارند مشتریان خودشان را بدون واسطه به دست بیاورند چرا که این گونه محصول آنها یا خدماتی که ارائه می دهند با قیمت های منصفانه تری توزیع می شود و قطعا تعداد مشتریانشان بیشتر خواهد شد به همین جهت به دنبال راهی هستند تا این مسیر را برای خود هموار کنند. با ما تا انتهای مطلب همراه شوید....

دیوار ترکیه | کاریابی | مهاجرت

مهاجرت به ترکیه

افراد زیادی امروزه تصمیم می‌گیرند تا به دلایل مختلف مهاجرت خودشان را به کشور ترکیه انجام بدهند و می‌توان گفت که مهاجرت به ترکیه بین ایرانیان نیز رایج شده البته گاهی این مهاجرت به صورت موقت برای انجام کار یا خرید و فروش ملک در ترکیه صورت می گیرد.

پس می‌توان به صورت کلی مهاجرت به ترکیه را از روش‌های مختلفی انجام داد که مهاجرت به ترکیه از طریق کار، مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل، مهاجرت به ترکیه از طریق ملک، مهاجرت به ترکیه از طریق اخذ شهروندی و مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری نمونه های از آن می باشد.

 افرادی نیز سرمایه گذاری در این کشور را انتخاب میکنند و با خرید و فروش ملک در ترکیه می خواهند که به کسب درآمد و سود خوبی برسند اما آیا واقعاً ترکیه شرایط خوبی از نظر  ملکی دارد؟ آمارها نشان می‌دهد که مردم ایران در سالیان گذشته در ترکیه ملک های زیادی را خریداری کرده اند و این پروسه از سال ۱۳۹۷ با افزایش چشمگیر روبرو شده است. می توان اینگونه گفت که تبلیغات بسیار زیادی که در خصوص خرید و فروش ملک در ترکیه انجام میشود سبب شده تا بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای خرید و فروش ملک در این کشور وسوسه شوند تا علاوه بر اینکه بتوانند در صورت اقامت در ترکیه از خودشان ملکی داشته باشند بلکه سرمایه گذاری نیز نمایند.

از میان موارد متعددی که سبب تمایل خرید ملک در ترکیه می شود تفاوت قیمت آن با دیگر کشورهاست که معمولاً از درصد پایین تری برخوردار بوده است و بد نیست که بدانید افرادی که در ترکیه ملکی را می‌خرند می‌توانند صاحب پاسپورت آن کشور هم باشند. به این طریق کسانی که تصمیم به مهاجرت دارند از این گزینه استفاده می کنند تا روند مهاجرت را تسهیل نمایند.

خانه دیگر | آگهی استخدام کاریابی در ترکیه

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد پس از مهاجرت به وجود می‌آید جستجو در خصوص آگهی استخدام کاریابی در ترکیه است؛ اکثرا آن ها می خواهند بدانند که آیا مورد چون شیپور ترکیه یا دیوار ترکیه وجود دارد تا بتوانند آگهی های استخدام کاریابی را در آن جستجو کنند یا خیر؟ کار کردن در کشور ترکیه دارای شرایط ویژه‌ای است و می توانید با درخواست ویزای کار در ترکیه و رعایت کردن قوانین مرتبط با آن برای خودتان شغلی در این کشور داشته باشید؛ البته مهاجرانی که به کشور ترکیه سفر میکنند دارای فرصت های شغلی محدود می باشند و شغل هایی مثل حقوقی یا پزشکی برای این افراد وجود ندارد و اجازه کار در آن داده نمی شود و برخی از کارهایی که مهاجران خارجی مجاز به انجام آن در ترکیه هستند دارای حقوق های بسیار پایین است یا قوانینی در آن وجود دارد که تعیین میکند اگر این کسب و کار را برای خودشان داشته باشند چه خدماتی را اجازه دارند ارائه بدهند. 

مواردی که گفته شد به دلیل آن است که برخی از خدمات در انحصار دولت ترکیه می باشد که می توان به خطوط تلفن ثابت اشاره کرد ولی مهاجرانی که دارای تابعیت ترکیه هستند یا با ساکنین ترکیه ازدواج نموده اند دارای محدودیت قوانین کار نیستند و اگر نتواند به صورت روان به زبان ترکی صحبت کنند گزینه های شان محدودتر می شود.

جالب است که بدانید بیشتر مهاجرانی که در ترکیه به دنبال کار هستند با امنیت مشغول می شوند و حتی خارجیانی که طی سال‌های اخیر معمولاً به صورت غیرقانونی در ترکیه حضور پیدا کرده اند نیز مشغول به کار شده اند و و البته این شرایط به تدریج طی سال های متوالی بهبود پیدا نمود.

یکی از بهترین اقداماتی که مهاجران باید انجام بدهند این است که قبل از اینکه به کشور ترکیه سفر کنند حتماً در خصوص استخدام کاریابی در ترکیه جستجو های لازم را انجام بدهند و برای خودشان شغلی را در نظر بگیرند چرا که با داشتن شغل می توانند اقامت را راحت تر به دست بیاورند و به موقع به ویزا برسند.

یکی از راحت ترین و بهترین مواردی که به شما کمک می کند تا بتوانید انواع مشاغل در ترکیه را شناسایی کنید و همچنین بتوانید آگهی های استخدام و کاریابی در ترکیه را نیز مشاهده کنید و متناسب با شرایط و موقعیت خود به دنبال کسب آنها باشید استفاده از وب سایت خانه دیگر می باشد که به عنوان دیوار ترکیه و شیپور ترکیه نیز از آن یاد می شود؛ پس قبل از مهاجرت دائم یا موقت به ترکیه یا سفر به این کشور دیدنی و جذاب سعی کنید شرایط و امکانات مورد نیاز تان را فراهم کنید.

دیوار ترکیه | کاریابی | مهاجرت

خانه دیگر | دسترسی راحت به نیازمندی ها

خانه دیگر وب سایتی کاربردی میباشد که فضایی را فراهم کرده تا شما بتوانید  به راحتی با ارائه دهندگان خدمت و فروشندگان در ارتباط باشید و اگر خودتان هم صاحب کسب و کاری هستید به راحتی با مشتریانتان بدون وجود هیچ واسطه ای در ارتباط باشید.

به بیانی ساده تر خانه دیگر به عنوان سایت نیازمندیهای ترکیه و ایران می باشد که شما می توانید هر آنچه که در ترکیه و ایران به آن نیاز دارید در این سایت بدست بیاورید. به محض وارد شدن به وب سایت خانه دیگر شما با دسته بندی های مختلف روبرو می شوید که شامل خرید و فروش املاک، خرید و فروش اتومبیل، خدمات ثبتی در ترکیه، تحصیل در ترکیه، گردشگری و مهاجرت به ترکیه، استخدام و کاریابی، معرفی انواع مشاغل در ترکیه، و لوازم نو و دست دوم منزل در ترکیه می باشد. خانه دیگر را می توان به عنوان دیوار ترکیه نیز معرفی کرد که تمام نیازمندی های شما در آن قرار گرفته است تا در ترکیه و حتی در ایران در جهت رفع نیاز های خود هیچ مشکلی نداشته باشید.

اگر می خواهید سریعتر گزینه ای مورد نظرتان را جستجو کنید کافی است که در قسمت "دنبالچه می‌گردید" در خانه دیگر عبارت مورد نیازتان را تایپ کنید. همچنین اگر شهر خاصی در ترکیه مد نظر شما می باشد می توانید شهر مورد نظرتان را انتخاب کرده و بعد از انتخاب دسته بندی گزینه جستجو کن را کلیک کنید.

برای اینکه شما به خانه دیگر| دیوار ترکیه دسترسی داشته باشید میتوانید از سیستم کامپیوتر یا موبایل استفاده کنید و فرقی نمیکند که شما چه سیستم‌عاملی دارید در هر صورت به راحتی خانه دیگر در اختیار شماست؛ به این شیوه اگر می خواهید به ترکیه سفر کنید یا اقامت دائم یا موقتی در آن داشته باشید نگرانی در خصوص تامین نیازهای مختلف برای شما وجود ندارد و در مقابل این خدمات نیز برای شما در کشور ایران نیز در دسترس است.

شما به راحتی با یک سرچ ساده می توانید وارد سایت خانه دیگر شده و به صورت رایگان آگهی های خود را درج نمایید. تا کاربران با مشاهده آگهی های شما بدون واسطه و مستقیم با شما ارتباط بگیرند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز