خبرگزاری کار ایران

سقف آسمان مجازی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۸۰۶

با اجرای سقف آسمان مجازی، طرح های رؤیا پردازانه خود را به حقیقت تبدیل کنید. برای سفارش و خرید سقف آسمان مجازی با کارشناسان خود در شرکت آکس طرح و ساخت با شماره های 02122334402 الی 4 تماس بگیرید. زمان خرید آسمان مجازی نیاز به خرید سازه هایی دارید که برای نصب ضروری هستند. از جمله این سازه ها نبشی و سپری هایی هستند که حکم نگه دارنده را دارند.

شرکت آکس طرح و ساخت با سالها تجربه در زمینه طراحی، معماری و بازسازی ساختمان در خدمت شما عزیزان می باشد. با خرید سقف آسمان مجازی از شرکت آکس می توانید این اطمینان را داشته باشید که دکور سقف شما علاوه بر زیبایی و جذابیت، از استحکام فوق العاده ای برخوردار باشد. ضمانت چاپ، فروش و اجرا را از ما بخواهید.

مورد بعدی انتخاب طرح آسمان مجازی از میان طرح های اجرایی موجود در سایت axknauf.ir می باشد، البته شما می توانید طرح دلخواه خود را به همراه تصویر سقف برای کارشناس ما ارسال نمایید. برای تصویربرداری از سقف بهتر است گوشی خود را در حالت اتوماتیک قرار دهید. سپس گوشی خود را روی زمین قرار داده و در نهایت تصویربرداری خودکار را فعال نمایید. در صورت نیاز کارشناس مربوطه به محل پروژه اعزام می گردد و اطلاعات لازم برای طراحی و دکور سقف را از نزدیک بررسی و ثبت می نماید.

متریال سقف آسمان مجازی از چه جنسی است؟ 

تایل آسمان مجازی از ورقه های پلکسی گلاس (plexiglass) تولید می شود و متشکل از نوعی ترموپلاست می باشد. این تایلها خاصیت ضد گرد و غبار دارند و اگر در طولانی مدت گرد و غباری روی آنها بنشیند براحتی با یک دستمال مرطوب و نم دار دوباره تمیز می گردد.

سقف آسمان مجازی چیست؟

ابعاد سقف آسمان مجازی چقدر است؟

اندازه ابعاد سقف آسمان مجازی شامل :  1.20*2.40 , 1.20*1.80 , 1.20*1.20 , 60*1.20 , 60*60 با ضخامت 2، 4 و 6 میلیمتر می باشد. فروشنده های قدیمی تر بازار آسمان مجازی را با نام طلق آسمان می شناسند، البته به نام های سقف مجازی و یا سقف کهکشانی نیز معروف می باشند. طراحی و دکور سقف با آسمان مجازی محیطی ایده آل را برای شما درست می کند که با نورپردازی تخصصی زیبایی اش دوچندان می گردد.

ویژگی های کاربردی طلق آسمان مجازی

طلق آسمان مجازی، سقف کاذبی است که نور را از خود عبور می دهد و علاوه بر تصاویر و طرح های آسمان می توانید تصاویر دلخواه خود را برای چاپ انتخاب نمایید. از دیگر ویژگی های بارز طلق آسمان مجازی می توان به قابیلت شستشو، وزن سبک، نصب آسان، ضد آب و رطوبت، ضد باکتری و قارچ، مقاوم در برابر حریق، عایق صوتی اشاره نمود و لازم است بدانید که این سقف دارای 50 سال طول عمر می باشد.

قیمت آسمان مجازی

قیمت آسمان مجازی براساس اندازه تایل ها و ضخامت آنها و متراژ سقف ساختمان محاسبه می گردد و طرح انتخابی تأثیری در قیمت ندارد. مسلم است که هرچه اندازه و ضخامت تایل ها بیشتر باشد یا متراژ سقف بزرگتر باشد قیمت نیز بیشتر می گردد. از این رو جهت اطلاع از قیمت دقیق فروش آسمان مجازی  و اجرای آن با واحد فروش شرکت آکس طرح و ساخت تماس بگیرید.

سقف آسمان مجازی چیست؟

اجرای سقف آسمان مجازی

نصب و اجرای آسمان مجازی همانقدر که ساده و سریع است، همانقدر هم نیاز به نیروی متخصص و ماهر دارد. چراکه نکات مهمی در نصب سقف آسمان مجازی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی شبکه بندی سقف به وسیله نبشی و پروفیل و دیگری نورپردازی مناسب می باشد.  در زمان اجرای نورپردازی بهتر است به نکاتی مانند مقدار نوری که از تایل آسمان مجازی که بین 50 تا 60 درصد می باشد توجه نمایید. اگر منبع نوری که انتخاب کردید گرمای زیادی تولید کند سبب خرابی پنل ها می گردد. بهتر است فاصله منبع نور تا پنل ها کمتر از 10 سانتی متر و بیشتر از 30 سانتی متر نباشد که هم نور به راحتی پخش گردد و هم شدت نور برای روشنایی اندازه باشد. از این محصول در بسیاری از مراکز تولید مواد غذایی، صنایع بهداشتی، کارخانه های تولید تجهیزات پزشکی، داروخانه ها، مراکز تولید دارو، بیمارستان و اتاق های عمل استفاده می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز