خبرگزاری کار ایران

آموزش عکاسی در تهران (عکاسی پرتره، عکاسی فشن و مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی و ...) | موسسه آموزش عالی آزاد آرمان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۱۹۱

آموزش عکاسی یکی از دوره های آموزشی کاربردی و پرطرفدار است که در موسسه آموزش عالی آرمان برگزار می شود. از آن جایی که امروزه توجه بسیار زیادی به عکاسی می شود و آموختن این هنر، فرصت های شغلی زیادی ایجاد می کند، افراد زیادی به دنبال کلاس عکاسی هستند. به همین دلیل در این نوشته می خواهیم یکی از بهترین دوره های آموزش عکاسی در تهران را به شما معرفی کنیم.

آموزش عکاسی

همان طور که می دانید عکاسی ترکیبی از علم و هنر است. در صورتی که با اصول عکاسی آشنا باشید می توانید به صورت کاملا حرفه ای به این هنر بپردازید و در این زمینه کسب درآمد کنید.

همچنین از آن جایی که گسترش استفاده از فضای مجازی فرصت های ایجاد کسب و کارهای مدرن را افزایش داده است، می توانید با گذراندن دوره های عکاسی فعالیت خود را در شبکه های مجازی به صورت حرفه ای دنبال کنید و از این فضا درامد بسیار بالایی کسب کنید.

افراد زیادی گمان می کنند برای ثبت تصاویر خاص و زیبا تنها به تجهیزات مدرن و کمی خلاقیت نیاز است. اما باید بدانید که دانستن اصول و تکنیک ها حرف اول را در عکاسی می زند. در صورتی که با این تکنیک ها آشنا نباشید حتی با پیشرفته ترین دوربین ها نیز نمی توانید تصاویر چشم گیری را ثبت نمایید.

موسسه آموزش عالی آرمان در همین راستا اقدام به برگزاری دوره های حرفه ای برای آموزش عکاسی کرده است. با شرکت در این دوره های جامع می توانید تمامی تکنیک های این حرفه را به بهترین نحو بیاموزید و کار خود را در این زمینه به صورت حرفه ای آغاز کنید.

موسسه آموزش عالی آرمان

این موسسه از سال ۱۳۸۶ فعالیت های آموزشی خود را در زمینه های عکاسی، مدیریت، معماری، روانشناسی و حقوق آغاز کرده است. موسسه آرمان برای انجام فعالیت های خود از  وزارت علوم تحقیقات و فناوری مجوز های لازم را کسب کرده است.

تمامی اساتیدی که دوره های مختلف آموزشی را در این آموزشگاه تدریس می کنند از مجرب ترین و نام آشناترین متخصصان در زمینه های تخصصی خود می باشند. به همین جهت با شرکت در این دوره ها می توانید خاطر جمع باشید که با افراد حرفه ای در رشته مورد نظر خود آشنا خواهید شد و برای ورود به بازار کار آماده می شوید.

علاوه بر اساتید مجرب، این آموزشگاه برای تمامی دوره های آموزشی خود از تجهیزات مدرن و پیشرفته در هر رشته استفاده کرده است. بی شک آموزش دیدن در محیطی حرفه ای، در کنار اساتید متخصص و با استفاده از تجهیزات به روز می تواند شما را در رشته ای که به آن علاقه دارید کاملا کاربلد و با تجربه کند.

از دیگر مواردی که توانسته است نظر مثبت دانشجویان و هنرجویان این موسسه را جلب کند گواهینامه و مدرک معتبری است که از طرف موسسه آموزشی آرمان در انتهای دوره به دانشجویان اعطا می شود. مدرک ارائه شده توسط این آموزشگاه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. همچنین این مدرک معتبر مورد تأیید قوه قضاییه و قابل ترجمه نیز است.

متنوع و متعدد بودن دوره ها و کلاس های آموزشی، امکان پرداخت اقساطی شهریه دوره های آموزشی، تنوع زیاد در ساعات برگزاری کلاس ها و ... نیز از دیگر مواردی هستند که سبب انتخاب این موسسه آموزشی توسط افراد زیادی شده اند.

آموزش عکاسی در تهران (عکاسی پرتره، عکاسی فشن و مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی و ...) | موسسه آموزش عالی آزاد آرمان

 آموزش عکاسی در تهران

آموزشگاه آرمان از سال ۱۳۸۷ به برگزاری کلاس عکاسی به صورت دوره ی جامع عکاسی پرداخته است. با شرکت در این دوره ی آموزشی می توانید به صورت کاملا حرفه ای برای ورود به بازار کار در این رشته آماده شوید. تمامی سرفصل های مورد نیاز در رشته ی عکاسی در این کلاس ها توسط اساتید با تجربه آموزش داده می شود.

این دوره جامع شامل ۱۷۰ ساعت آموزش در طول ۹ ماه و به صورت ۳ ترم ۳ ماهه می باشد. در این سه ترم دانشجویان تمامی سرفصل های مهم عکاسی شامل تکنیک های عکاسی، اصول کادر بندی، آشنایی با نورهای طبیعی و مصنوعی، کار با نرم افزار های ادیت و رتوش عکس، کار با نرم افزارهای تخصصی Photoshop – Camera Raw- Bridge  و ... را می آموزند. همچنین در ترم آخر دوره عکاسی دانشجویان می توانند با توجه به علاقه ی خود یکی از گرایش های تخصصی این رشته را انتخاب کرده و آموزش ببینند. گرایش های تخصصی این رشته که دانشجویان می توانند از میان آن ها انتخاب کنند عبارتند از عکاسی مستند اجتماعی، فشن مدلینگ، عکاسی پرتره، عکاسی هنری (فاین آرت) و  تبلیغات صنعتی.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه دوره های عکاسی خود را در آتلیه ای مجهز برگزار می کند. دانشجویان می توانند به راحتی با تجهیزات پیشرفته ی این آتلیه تمامی دروس خود را دوره و تمرین کنند. همچنین دانشجویان می توانند برای انجام پروژه های خود در خارج از ساعت کلاسی نیز از آتلیه استفاده کنند.

سایت آموزشگاه نیز بسیار مجهز و مدرن است و کار با نرم افزارهای تخصصی رشته عکاسی در این سایت کامپیوتری به دانشجویان آموزش داده می شود.

علاوه بر تمام این موارد در هر ترم تعدادی از جلسات کلاس در فضای باز و خارج از آموزشگاه شامل پارک هاٰ، بازار، موزه ها و ... برگزار می شود. این مورد سبب می شود تا دانشجویان با اصول عکاسی در فضاها و نوربندی های مختلف نیز به صورت عملی آشنا شوند و در حرفه ای شدن دانشجویان تأثیر به سزایی دارد.

کلاس عکاسی با مدرک معتبر

یکی از مواردی که برای تمامی دانشجویان و هنرجویان در انتخاب آموزشگاه بسیار مهم است، معتبر بودن مدرک آن آموزشگاه می باشد. با شرکت در دوره عکاسی آموزشگاه آرمان می توانید از معتبر بودن مدرکی که در انتهای دوره دریافت می کنید کاملا خاطرجمع باشید.

بعد از تمام شدن دوره ی آموزش عکاسی دانشجویان باید در ژوژمان پایان دوره شرکت کنند تا بتوانند موفق به کسب مدرک شوند. این ژوژمان معمولا به صورت نمایشگاه گروهی عکس برگزار می شود و دانشجویان باید بتوانند نمایشگاهی کاملا حرفه ای و هم سطح با آموزش هایی که دریافت کرده اند برگزار کنند.

مدرکی که در انتهای این دوره به دانشجویان اعطا می شود مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد و در داخل و خارج از کشور اعتبار زیادی دارد. همچنین افرادی که قصد مهاجرت دارند می توانند این مدرک معتبر را ترجمه کرده و از آن استفاده کنند زیرا این مدرک مورد تأیید قوه قضاییه نیز می باشد.

سرفصل ها و آموزش هایی که در این دوره های آموزشی ارائه می شود هم مورد نیاز افراد مبتدی می باشد و هم می تواند برای دانشجویان رشته های عکاسی، گرافیک و ... نیز مفید باشد. بدیهی است که ورود به بازار کار با در دست داشتن مدرکی معتبر و شرکت در دوره ای که به عنوان رزومه نیز مورد استفاده قرار می گیرد راحت تر انجام می شود.

آموزش عکاسی در تهران (عکاسی پرتره، عکاسی فشن و مدلینگ، عکاسی تبلیغاتی و ...) | موسسه آموزش عالی آزاد آرمان

دوره تدوین فیلم

یکی دیگر از دوره ها و کلاس های آموزشی پرطرفداری که در موسسه آرمان برگزار می شود، دوره تدوین فیلم می باشد. برگزاری این دوره آموزشی نیز با توجه به خوب بودن بازار کار این رشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با گذراندن این دوره آموزشی و دریافت مدرک معتبری در این زمینه می توانید در این رشته مشغول به کار شوید. شرکت های فیلم سازی، شرکت های ساخت تبلیغات، ساخت و تدوین تیزرهای تبلیغاتی برای شبکه های مجازی و ... از جمله فرصت های شغلی موجود برای این رشته می باشند.

دوره تدوین فیلم و ساخت تیزرهای تبلیغاتی در آموزشگاه آرمان شامل ۱۴۰ ساعت آموزش در مدت شش ماه و به صورت دو ترم سه ماهه می باشد. سرفصل های آموزشی ارائه شده در این دوره شامل علم زیبایی شناسی، اصول هنری تدوین، دانش کارگردانی، کار با نرم افزارهای تخصصی این رشته مانند افترافکت، پریمیر و جلوه های ویژه و همچنین برگزاری کارگاه ساخت تیزرهای تبلیغاتی می شود.

تمامی این آموزش ها توسط اساتید کاملا حرفه ای و مجرب در این رشته ارائه می شوند. همچنین این  آموزش ها در سایت مجهز آموزشگاه تدریس می شود و به این ترتیب نیازی نیست تا دانشجویان لپتاپ به همراه داشته باشند. شهریه این دوره را نیز می توانید به راحتی به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

در این دوره آموزشی دانشجو ملزم به ارائه چندین پروژه می باشد. این آموزش پروژه محور علاوه بر اینکه سبب می شود تا دانشجو تمامی آموزش ها را به صورت عملی بیاموزد، به نوعی رزومه سازی نیز به حساب می آید. مدرکی که در انتهای این دوره نیز اعطا می شود کاملا معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. همچنین افرادی که قصد مهاجرت دارند و می خواهند در خارج از کشور در این رشته کار کنند نیز می توانند با خیالی راحت این مدرک را ترجمه کنند و از اعتبار آن در خارج از کشور نیز مطمئن باشند.

جمع بندی

موسسه آموزش عالی آرمان با برگزاری دوره های آموزشی به صورت کاملا معتبر و حرفه ای توسط اساتید مجرب در هر رشته و بهرگیری از تجهیزات مدرن توانسته است به دانشجویان در ورود به بازار کار کمک زیادی کند. با شرکت در دوره های آموزشی این موسسه و دریافت مدرک معتبر آن می توانید در رشته ای که به آن علاقه دارید حرفه ای شده و کسب درامد کنید.

تنوع ساعات برگزاری کلاس ها به افرادی که دانشجو یا شاغل هستند نیز کمک می کند تا بتوانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند و کلاسی را که با زمان های آزاد آن ها هماهنگ است انتخاب نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزشی این موسسه و نحوه ثبت نام و ... می توانید به سایت موسسه آموزش عالی آرمان مراجعه کرده و یا با شماره های زیر تماس بگیرید.

021-88905164

09216077478

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز