خبرگزاری کار ایران

نکات مهم برای داشتن استایل مونوکوروم در آقایان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۳۳۷

یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای ظاهری فوق‌العاده شیک، انتخاب لباس‌های تک رنگ یا تونال است. هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد که شما باید یک رنگ خاص را انتخاب کنید یا اینکه نمی‌توانید اکسسوری با رنگ مخالف داشته باشید.

اما حال و هوای کلی این استایل از یک تناژ تبعیت می‌کند. گاهی اوقات ما تک رنگ می‌پوشیم در حالی که حتی قصد نداریم، و اغلب آن لباس تک رنگ کاملا مشکی است. بله، استایل تماما مشکی شیک‌ترین و ساده‌ترین رنگ از خانواده تک رنگ‌ها است. اما ما چیزی بیشتر می‌خواهیم.

لباس تک رنگ چیست؟

در استایل تک رنگ محوریت استایل بر روی یک رنگ است اما ما می‌توانیم فراتر از آن برویم و جنبه تنال را معرفی کنیم. ما خودمان را فقط به یک سایه از رنگ محدود نمی‌کنیم. می‌توان یک لباس تک رنگ را به صورت تناژی استایل کنیم و از تناژها یا سایه‌های مختلف رنگ مورد نظر استفاده کنیم. این باعث می شود لباس عمق و تعادل داشته باشد.

شروعی برای داشتن استایل مونوکروم

اگر می‌خواهید قدم‌های کودک بردارید، با لباس‌های تمام مشکی یا سرمه‌ای شروع کنید. شما به احتمال زیاد تمام عناصر لازم برای ایجاد این ظاهر را بدون رفتن به خرید دارید. اگر یک مجموعه تمام مشکی یا سرمه ای را انتخاب می‌کنید، به آرایش ساده و روشن فکر کنید. از نظر سایه چشم یا رژ لب تیره، کارهای خیلی سنگین انجام ندهید. اگر می‌خواهید لباس تک رنگ مشکی خود را بپوشانید، می‌توانید آن را با یک رژ لب قرمز ست کنید. آقایانی که به استایل مونوکروم علاقه دارند می‌توانند این استایل را با همین رنگ‌های تیره شروع کنند و از اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی اسپرت مردانه و دستبند همرنگ برای خاص‌تر شدن استفاده کنند.

جواهرات و  جزئیات

نکات مهم برای داشتن استایل مونوکوروم در آقایان

مانند هر استایل دیگری، در مونوکروم نیز جزئیات بسیار مهم هستند. در حالت ایده آل، شما ظاهری دارید که از نظر تناژ سر تا پا یکسان باشد. استایل مردانه مونوکروم می‌تواند با جواهرات آمیخته شود. به عنوان مثال می‌توانید مدل های متنوع انگشتر مردانه و زنجیر طلا را به این استایل اضافه کنید و از رنگ کرم یا شیری روشن و سفید برای یک استایل جدید کمک بگیرید. در استایل زنانه مونوکروم می‌توانید همین ترکیب را به رنگ‌ها مشابه داشته باشید و جواهرات طلا یا نقره استفاده کنید. گردنبند، گوشواره و انگشتر‌های جواهر به خوبی با استایل مونوکروم ست می‌شوند.

چگونه یک رنگ را برای شروع انتخاب کنم؟

خوب، همانطور که اشاره کردیم مشکی یا سرمه ای احتمالاً ساده ترین راه برای شروع در هنگام امتحان این ترند است. اما، برای عبور از این گزینه ها، به این فکر کنید که به طور طبیعی به سمت چه رنگ‌هایی جذب می‌شوید یا اغلب چه رنگ‌هایی را می‌پوشید. مطمئناً رنگی وجود دارد که به خوبی با رنگ پوست و استایل شما هماهنگ باشد که می‌توانید با استفاده از این روند آن را آزمایش کنید. اگر به خرید می‌روید و برای این ترند خرید می‌کنید، حتما لباس‌ها را در اتاق پرو امتحان کنید و از آنها عکس بگیرید؛ شما در انتها باید این رنگ‌ها را با هم مقایسه کنید. ببینید چه سایه‌هایی به طور طبیعی با رنگ پوست شما به خوبی جفت می‌شوند.

بیش از اندازه افراطی نباشید

برای شروع نباید تمام لباس‌ها را دقیقا از یک رنگ انتخاب کنید. خوب، اگر خیلی «قرمز» یا خیلی «نارنجی» (یا هر رنگی که انتخاب کردید) به نظر می‌رسید، دو چیز به تعادل این موضوع کمک می‌کند. اولین مورد، انتخاب چندین تناژ از رنگ انتخابی است. آنها از نظر رنگ و سایه مشابه هستند، اما دقیقاً یکسان نیستند. دومین مورد که به شما کمک می‌کند بافت است. بافت همیشه یک عنصر مهم برای استایل است، و به خصوص با لباس تک رنگ اهمیت دارد. انتخاب بافت‌های مختلف به اضافه کردن عمق به سبک مونوکروم کمک می‌کند. زمانی که از نظر تناژ تفاوت خلق نکنیم، ای استایل می‌تواند صاف یکدست و حتی خسته‌ کننده به نظر برسد. وقتی به آن بافت اضافه می‌کنید، این تعادل ایجاد می‌کند و این موضوع برای مغز از نظر زیبایی شناسی بسیار مهم است.

نحوه استایل کردن لباس های تک رنگ با رنگ نارنجی

شما به تناژ گرم نارجی و رنگ‌هایی در سایه احتیاج دارید. سایه‌های نارنجی با رنگ‌های تیره و روشن را می‌توانید برای این استایل استفاده کنید. این یک رنگ عالی برای پاییز و زمستان است و رنگ خاص نارنجی به خوبی با رنگ پوست روشن مطابقت دارد. به یاد داشته باشید، ابتدا یک رنگ را امتحان کنید تا مطمئن شوید که برای رنگ آمیزی شما مناسب است.

تمام سفید و تمام خاکستری

نکات مهم برای داشتن استایل مونوکوروم در آقایان

اگر به طور معمول یک تن رنگ نمی‌پوشید، نیازی نیست فوراً به قسمت عمیق بپرید و رنگ‌های درخشانی مانند نارنجی و صورتی را با سبک مونوکروم بپوشید. یک مجموعه کاملا سفید در زمستان، یا یک ظاهر خاکستری زغالی را امتحان کنید و ابتدا به آن‌ها مسلط شوید. سپس، اگر می‌خواهید سطح خود را بالا ببرید و چیزی مانند یاس بنفش یا نعناع یا حتی یک رنگ جواهر را امتحان کنید، از دوستان یا خانواده خود در مورد رنگ انتخابی خود نظر بخواهید.

مونوکروم و خنثی

لباس‌های تک رنگ خنثی می‌توانند یکی از شیک‌ترین ظاهرهای اطراف باشند، بنابراین آنها را در نظر نگیرید. و هیچ رنگی را به فصل خاصی محدود نکنید. یک لباس کاملا سفید یا حتی تمام یاسی می‌تواند در زمستان شگفت‌انگیز به نظر برسد، به شرطی که اجناس مناسب فصل بپوشید و بافت داشته باشید. رنگ‌های نود و خنثی مانند کرم، صورتی کثیف و شیری یا حتی شتری از بهترین رنگ‌ها برای استایل مونوکروم هستند. از سایه‌های این رنگ‌ها استفاده کنید و تناژ تیره و روشن را به هم ترکیب کنید و یک استایل دیدنی بسازید. رنگ موها و پوست خود را در نظر داشته باشید و تناسب رنگی میان لباس و رنگ پوست و مو را رعایت کنید.

این استایل جدید نیاز به جسارت زیادی دارد و پوشیدن آن برای همه افراد کار راحتی نیست. اگر جسارت کافی را دارید از رنگ‌های خنثی کمک بگیرید و با آنها شروع کنید.

نویسنده: سارااقبالی

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز