خبرگزاری کار ایران

بهترین روغن برای ریزش موهای چرب چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۹۵

ریختن موهای چرب می‌تواند دلایل منحصر به فرد خود را داشته باشد. مثلا عدم شستشوی به موقع موی سر باعث بسته شدن منافذ پوست سر شده که باعث ریزش موها می‌شود. بهترین روغن برای ریزش موهای چرب بهترین راه‌حل برای رفع این مشکل بوده و آسیبی به موها نمی‌زند. همچنین با تقویت پوست سر و فولیکول موها کمک می‌کند تا چربی به اندازه ترشح شود و موها دیرتر دچار چربی شود. برای آشنایی بیشتر با این روغن‌ها، در این مقاله به معرفی 4 روغن که کاملا مناسب موهای چرب است می‌پردازیم.

روغن گیاهی کندشت (کندش)

یکی از بهترین روغن‌های طبیعی که کاملا مناسب موهای چرب است روغن کندشت نام دارد. این روغن تاثیرات خارق العاده‌ای برای موها دارد و به خوبی قادر است ریزش موها را رفع کند. علاوه بر این خاصیت مهم دیگر آن تقویت پوست سر و رفع شوره است. همچنین در تقویت موهای نازک و افزایش ضخامت آنها تاثیر بسزایی دارد.

روغن کندشت با داشتن عناصر لازم برای فعالیت‌های بین سلولی به خوبی قادر است موهای آسیب دیده را ترمیم کند. موهای ریخته شده‌ای که رشد لازم را ندارند تقویت می‌کند تا رشد کنند و در نهایت به پرپشت شدن موها کمک می‌کند. اما خاصیت دیگر آن در مورد موخوره‌ است که به خوبی قادر است درمان کند و از بروز مجدد آن جلوگیری کند.

روغن فندق

بهترین روغن برای ریزش موهای چرب چیست؟

فندق یک دانه روغنی پر خاصیت است که از دیرباز مورد استفاده قرار می‌گرفته و درمان کننده بسیار از مشکلات پوست و مو است. تاثیر روغن آن بر روی موهای چرب بی نظیر است. زیرا با داشتن مواد مغذی فولیکول موها را تقویت کرده و مانع از ریزش موها می‌شود.

 همچنین با جذب در سلول‌های مو آسیب‌های آن را ترمیم کرده و باعث شادابی و درخشانی موها می‌شود. روغن فندق نه تنها برای موها بلکه برای پوست سر نیز مفید است و آن را نیز تقویت می‌کند در نتیجه از بروز شوره در سر جلوگیری می‌کند.

روغن فندق حاوی ویتامین E است که به مبارزه با رادیکال‌های آزاد می‌پردازد. همچنین به خوبی قادر چربی پوست را تنظیم کند. این روغن بکر بسیار سبک است و خیلی زود جذب مو و پوست می‌شود بنابراین آثار چربی از آن باقی نمی‌ماند.

روغن رزماری

بهترین روغن برای ریزش موهای چرب چیست؟

روغن رزماری یکی دیگر از روغن‌های شناخته شده در جهت درمان ریزش مو است که تاثیر آن برای همه ثابت شده است. از این روغن در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و مو نیز استفاده می‌شود. هنگامی که آن را روی موها ماساژ می‌دهید در پوست سر جذب می‌شود.

  رزماری با کمک به افزایش گردش خون به تقویت موثر موها می‌پردازد. از آنجایی که این روغن بسیار سنگین است بهتر است آن را با یک روغن حامل ترکیب کرده و به موها بزنید و سپس موها را شستشو دهید.

روغن سیاه دانه

سیاهدانه یک گیاه اعجاب انگیز است و بهبود دهنده بسیار از بیماری‌های بدن است. روغن آن نیز بهترین گزینه برای استعمال بر روی پوست و مخصوصا موها است. ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها  موثرترین موادی هستند که تاثیر زیادی در جلوگیری از ریزش موها دارند. مواد مغذی بسیار مهمی که در این روغن وجود دارد که بسیاری از عوارض و مشکلات مو مخصوصا ترشح چربی و ریزش موی ناشی از آن را درمان می‌کند.

 از جمله مهمترین تاثیر گذاری روغن سیاهدانه  تقویت پوست سر و رفع شوره است. همچنین در درمان ریزش موها نیز موثر است. این روغن بکر حاوی میزان زیادی مرطوب کننده است که علاوه بر موها برای پوست نیز مفید است.

نتیجه گیری

در هنگام انتخاب بهترین روغن برای ریزش موهای چرب تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید از آن استفاده کنید؟ اگر تمایل دارید مانند ماسک روی موها بگذارید بهتر است روغن‌های سنگین (نظیر رزماری) را خریداری کنید. حتی می‌توانید آن را با روغن‌های حامل ترکیب کرده و استفاده کنید.

چنانچه قصد دارید به صورت روزانه بر روی موها ماساژ دهید، استفاده از روغن‌های سبک و زود جذب (فندوق) بسیار مناسب خواهد بود. موقع استفاده از این روغن‌ها مراقبت باشید که حتما موها تمیز و عاری از چربی باشد تا تاثیر آن را مشاهده نمایید.

منبع: سایت روغن کده بکلی

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز