خبرگزاری کار ایران

معرفی اطلاعات تماس سازندگان فعال ساختمانی تهران و کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۱۹۳

اگر همین امروز عزمتان را جزم کنید که ساختمان های در حال ساخت محله خودتان در تهران را بشمارید، احتمالا به کوچه ی سوم نرسیده، خسته خواهید شد و تسلیم می شوید. منظورمان این است که تعدد این ساختمان ها به قدری زیاد است که احتمالا بعید خواهد بود که به سادگی بتوانید آن ها را بشمارید!

ساختمان سازی یکی از مشاغل سخت و چالش برانگیز دوران ماست. مدتهاست که دیگر ساختمان سازی از مدل سنتی خود جدا شده و شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است. دنیایی از تجهیزات و مصالح جدید به بازار آمده که روند کار را از یک لحاظ ساده تر و از جنبه ای دیگر، پیچیده تر ساخته است.

به همین دلیل است که صدها نفر نیروی انسانی روی ساختمان های در حال ساخت کار می کنند. نیازمند متخصصین و کارشناسان زیادی است تا بتوان یک ساختمان را تکمیل کرد.

علاوه بر این نباید از رقابت سنگینی که در حوزه ی ساختمان سازی وجود دارد نیز به سادگی عبور کنیم. گرچه میزان پیشرفت ساختمان سازی در سال های اخیر قابل توجه بوده است اما نبای فراموش کنیم که این پیشرفت منجر به رقابت سنگین تر میان فروشندگان مصالح و ارائه کنندگان خدمات ساختمانی شده است.

در این مقاله از وب سایت پرشین سازه می خواهیم به برخی از مهم ترین جنبه های بازاریابی ساختمانی بپردازیم. بنابراین اگر در یکی از حوزه های ساختمانی مشغول به فعالیت هستید و اراده کرده اید که شغل خود را نگه دارید و جای پایتان را در این بازار محکم تر کنید، مطالعه ی این مطلب از نان شب هم واجب تر خواهد بود

بهترین روش بازاریابی ساختمانی

اگر در یکی از حوزه های ساختمانی مشغول به کار هستید پس به خوبی می دانید که چه رقابت سنگینی میان فروشندگان و خدمات دهندگان وجود دارد. هر کسی تلاش می کند که به بهترین شکل ممکن محصول یا خدمات خود را به سمع و نظر سازندگان و پیمانکاران برساند. اما باید بگوییم که این کار اصلا و ابدا ساده و راحت نیست.

خیلی از سازندگان اساسا از جاهای ثابتی خرید می کنند و بعید است که بتوانید به سادگی آن ها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند. علاوه بر این پیدا کردن سازندگان و راه های دسترسی به آن ها کار ساده ای نیست. خیلی از این سازندگان اگر به شکل حضوری برایشان بازاریابی انجام دهید، احتمالا خیلی سریع جواب منفی خواهند داد.

علاوه بر این، مراجعه حضوری به تمام ساختمان های در حال ساخت تهران و کرج، اساسا کار عاقلانه ای نیست و مدت ها طول می کشد.

به نظر می آید که پس از بررسی های فراوان، بهترین گزینه ای که می توانید برای بازاریابی بهتر محصولات یا خدمات ساختمانی خود به کار بگیرید، یک بانک اطلاعات ساختمانی است.

این بانک های اطلاعات ساختمانی چندین سال است که به دست راست خیلی از فروشندگان مصالح و خدمات ساختمانی تبدیل شده است و با استفاده از آن، توانسته اند کسب و کار خود را رونق فراوانی بدهند.

شاید اصلی ترین مزیت این بانک های اطلاعات ساختمانی، این است که شماره موبایل سازندگان و پیمانکاران تهران و کرج را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بازاریابی دیجیتال بهتری داشته باشید.

در ادامه تصمیم داریم راجع به این موضوع توضیحات بیشتری ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

بانک اطلاعات ساختمانی چیست؟

هر ساختمانی دارای صدها اطلاعات مختلف است. از متراژ و مساحت آن گرفته تا شماره تلفن سازنده و مکان ساختش!

این اطلاعات برای تمام کسانی که به نوعی درگیر یکی از مشاغل ساختمانی هستند بسیار ضروری و حیاتی است. چرا که مشتریان اصلی این دسته از افراد، همین ساختمان های در حال ساخت است. ساختمان هایی که به خدمات آن ها نیاز دارند. خدماتی مثل فروش آجر و سیمان و ...تا نصب تجهیزات مختلف ساختمان و صدها چیز دیگر!

بنابراین حالا متوجه خواهید شد که یک بانک اطلاعات ساختمانی تا چه حد می تواند به بازاریابی درست کمک کند. این بانک های اطلاعاتی شامل تمام دیتاهایی است که یک فروشنده ی خدمات و مصالح ساختمانی برای یافتن مشتریان بیشتر و بهتر، به آن نیاز دارد. این بانک اطلاعاتی می تواند بهترین دستیار فروشندگان باشد تا رونقی به کسب و کارشان بدهند.

پرشین سازه یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی را جمع آوری کرده است که قطعا می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود. در انتهای همین متن اشاره خواهیم کرد که چرا بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه بهترین دیتابیس ساختمانی کشور است.

یک بانک اطلاعات ساختمانی شامل چه اطلاعاتی است؟

همان طور که اشاره کردیم این بانک اطلاعاتی می تواند شامل اطلاعات بی شماری باشد. اطلاعاتی که به ابزاری حیاتی برای بازاریابی تبدیل می شوند. اما برخی از مهم ترین اطلاعات موجود در یک بانک اطلاعات ساختمانی شامل موارد زیر است:

شماره موبایل سازندگان

اصلی ترین و بهترین چیزی که یک دیتابیس ساختمانی در اختیارتان قرار می دهد، شماره تماس سازندگان و پیمانکاران ساختمانی است. در واقع شما به شماره موبایل کسانی دست پیدا می کنید که تصمیم آخر را خواهند گرفت و مشخص می کنند که از کجا خرید کنند. با استفاده از یک پنل پیامکی می توانید، تبلیغات پیامکی داشته باشید و مطمئن شوید که تبلیغات شما به دست بازار هدفتان خواهد رسید. یعنی دقیقا کسانی که به خدمات یا محصولات شما احتیاج دارند.

متراژ و مساحت ساختمان

یکی دیگر از بهترین اطلاعاتی که یک بانک اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهد، مساحت ساختمان است. هر چقدر اطلاعاتی که از یک سازه دارید، بیشتر باشید، دقت بازاریابی تان نیز بیشتر خواهد شد و در نتیجه هدفمند تر پیش می روید. مثلا فرض کنید که شما سازنده ی استخر هستید. طبیعتا برای پیدا کردن مشتریان خود باید به سراغ ساختمان هایی بروید که متراژ و مساحت بزرگی دارند و ساختمان های کوچک به کارتان نخواهد آمد. با استفاده از یک فیلتر گذاری صحیح، می توانید به این پروژه های ساختمانی مورد نظرتان در بانک اطلاعات ساختمانی دست پیدا کنید.

 

لوکیشن ساختمان

قطعا یکی از مهمترین اطلاعاتی که یک بانک اطلاعات ساختمانی می تونه در اختیارتون قرار بده، لوکیشن ساختمان است. خیلی از فروشندگان مصالح و خدمات ساختمانی، ترجیح می دهند که به صورت تفکیک شده و طبقه بندی شده تبلیغات و بازاریابی کنن. مثلا ممکنه یک ارائه کننده خدمات ساخت روف گاردن، در ابتدا بخواهد ساختمان های در حال ساخت مناطق 1 تا 3 تهران را بشناسد و خدمات خود را برای آنها تبلیغ کند. با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی می توان به سادگی چنین کاری را انجام داد. کافیست با استفاده از روش های مختلف فیلترگذاری، به دنبال ساختمان هایی باشید که در این مناطق واقع شده اند.

در واقع می توان چنین گفت که کار بسیار ساده و راحتی خواهد بود و تبلیغات شما را هدفمندتر خواهد ساخت.

 معرفی اطلاعات تماس سازندگان فعال ساختمانی تهران و کرج

امکانات ویژه ی ساختمان

برخی از خدمات ساختمانی تنها برای بخشی قلیلی از ساختمان ها عرضه می شوند. مثلا ساختمان هایی که به روف گاردن یا استخر مجهز هستند، تعدادشان کمتر است و نیازمند بازاریابی دقیق تری هستند. با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی شما می توانید متوجه شوید که هر ساختمان، قرار است چه امکانات و ویژگی هایی داشته باشد. آیا قرار است استخری در آن ساخت شود؟ روف گاردن چطور؟ نصب آلاچیق یا....؟ خلاصه تمامی این امکانات در صفحه ی مربوط به هر یک از این ساختمان ها، موجود است. کافیست یکی از بانک های اطلاعات ساختمانی موجود را خریداری کنید.

مرحله ی ساخت

یکی دیگر از مهم ترین اطلاعاتی که برای تدوین استراتژی تبلیغاتی به آن احتیاج پیدا می کنید، دانستن مرحله ی ساخت یک سازه است. تصور کنید که شما فروشنده ی سیمان هستید اما ساختمان مورد نظرتان از مرحله سفت کاری ساختمان عبور کرده است و به مرحله ی نازک کاری و نما رسیده! در چنین شرایطی تبلیغات و بازاریابی برای آن ساختمان کار بیهوده ای خواهد بود و ارزشی نخواهد داشت. اما با استفاده از یک بانک اطلاعات ساختمانی، بازاریابی دقیق تری خواهید داشت و به طور دقیق متوجه خواهید شد که کدام یک از ساختمان سازان و پروژه هایشان می توانند مشتری های بالقوه ی شما باشند. به این ترتیب با اندکی هوشمندی می توانید آن ها را به مشتریان بالفعل و وفادار خود تبدیل کنید. خوشبختانه مرحله ی ساخت ساختمان ها نیز در دیتابیس ساختمانی پرشین سازه درج شده است.

چرا بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه؟

حالا که با مزایای داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی آشنا شدید، می خواهیم در مورد مزایای خرید بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه نیز صحبت کنیم. با مطالعه ی مزایای زیر، قانع خواهید شد که این بهترین گزینه ی ممکن است:

·       جامع بودن

یکی از اصلی ترین دلایلی که می توان به بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه اعتماد کرد این است که کاملا جامع و کامل می باشد. به این معنی که هر ساختمان تازه ای که در تهران یا کرج کلید بخورد، اطلاعات آن در این دیتابیس بزرگ درج خواهد شد. به همین سبب، کاملترین و جامع ترین بانک اطلاعات ساختمانی تهران و حومه محسوب می شود.

·       آپدیت بودن

مهم ترین اصل در مورد بانک های اطلاعاتی این است که اطلاعات به درد بخور و مفیدی ارائه کند. در صورتی که یک بانک اطلاعات ساختمانی، اطلاعات تاریخ مصرف گذشته ارائه کند، برای بازاریابی تبلیغاتی نمی توان روی آن حسابی باز کرد. مثلا در صورتی که مرحله ی ساخت ساختمان عوض شده باشد، باید فورا در بانک اطلاعات ساختمانی نیز درج گردد تا به این ترتیب بازاریابی هدفمندتری برای خریداران مهیا سازد.

·       صحت اطلاعات

متاسفانه خیلی از بانک های اطلاعات ساختمانی تازه کار، اقدام به درج اطلاعات غلط می کنند. مثلا شماره موبایل سازندگان را اشتباه وارد می کنند و نمی توان به صحت اطلاعات آن ها اطمینان داشت. اما در پرشین سازه، وسواس زیادی در رابطه با ارائه ی اطلاعات درست وجود دارد. بنابراین می توانید از این بابت آسوده خاطر باشید.

·       مشتریان جدید

یکی دیگر از مزیت های بزرگ پرشین سازه این است که به طور مداوم، ساختمان ها و پروژه های ساختمانی جدیدتری را به این بانک اطلاعاتی اضافه می کند. روزانه حدود 50 ساختمان جدید به این دیتابیس افزوده می شوند تا همواره مشتریان جدیدتری داشته باشید.

·       قابلیت پشتیبانی

برخی از فروشندگان دیتابیس های ساختمانی، صرفا یک بانک اطلاعاتی را به فروش می رساند و دیگر کاری با خدمات پس از فروش ندارند. اما در پرشین سازه، اصل بر مشتری مداری است. بنابراین چنانچه هرگونه مشکلی در رابطه با نحوه ی استفاده از این بانک اطلاعاتی دارید، همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

·       راه اندازی پنل پیامکی

با استفاده از این بانک اطلاعات ساختمانی می توانید یک پنل پیامکی داشته باشید و به این ترتیب، مستقیما پیامک های تبلیغاتی خود را به شماره موبایل سازندگان ارسال کنید. به این ترتیب تبلیغات شما مستقیما به دست کسانی می رسد که قدرت تصمیم گیری برای ساختمان را در اختیار دارند. علاوه بر این به دلیل صحت اطلاعات مندرج در این بانک اطلاعات ساختمانی می توانید اطمینان داشته باشید که این پیامک ها به دست سازندگان خواهد رسید.

 معرفی اطلاعات تماس سازندگان فعال ساختمانی تهران و کرج

سوالات رایج در مورد بانک اطلاعات ساختمانی

·       چرا باید بانک اطلاعات ساختمانی بخرم در حالی که خیلی از این اطلاعات را خودم می توانم جمع آوری کنم؟

دلیل ساده ای برای این کار وجود دارد. صدها و شاید هزاران ساختمان در تهران و اطرافش در حال ساخت هستند. حتی اگر چندین سال هم زمان بگذارید، باز هم نمی توانید به تنهایی اطلاعات تمامی این ساختمان ها را جمع آوری کنید. با فرض بر این که جمع آوری این اطلاعات کار ساده ای باشد و به سادگی در اختیارتان قرار بگیرد. با فرض بر اینکه ساختمان جدیدی در طول این مدت ساخته نشود. شیوه ی جمع آوری اطلاعات در بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه هوشمند و سیستمی است.

·       آیا می توانم کسب و کار خود را با یک بانک اطلاعات ساختمانی رونق بدهم؟

اگر ذهن هوشمند و استراتژی درستی برای تبلیغات کالا یا خدمات خود داشته باشید، قطعا داشتن یک بانک اطلاعات ساختمانی از ضروریات کار شما خواهد بود. شما می توانید از این طریق موفقیت خود را تضمین کنید و مطمئن باشید که به زودی اتفاقات مثبتی در کسب و کارتان رخ خواهد داد.

سخن آخر

اطلاعاتی مثل شماره موبایل سازندگان تهران و کرج به سادگی به دست نمی آیند. پس بهتر است همین امروز خرید بانک اطلاعات ساختمانی را در برنامه ی خود داشته باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز