خبرگزاری کار ایران

بهترین آموزشگاه زبان در ایستگاه آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۱۲۶

امروزه با توجه به رشد ارتباطات با کشورهای دیگر و مهاجرت یا تحصیل در خارج از مرزهای کشور، نیاز به افزایش مهارت سخن گفتن به زبان­های بین المللی رشد چشمگیری داشته است.

وقتی بین افراد جامعه صحبت از فراگیری زبان به عمل می­آید، به سرعت نام چند موسسه مطرح و مشهور شهر را می­آورند که به عنوان موسسه برتر در عرصه آموزش زبان شناخته می­شوند. علی رغم تبلیغات فراوان برای این موسسات شاید هزینه­ی بالای آن­ها و یا برنامه زمان­بندی و فاصله این مراکز نسبت به محل زندگی شما شرایط سختی را برای شما به وجود آورد که به کل عطای آموختن زبان را به لقایش ببخشید. اما قبل از ثبت نام در یک کلاس باید معیارهای انتخاب یک کلاس زبان خوب و حرفه­ای را بدانید و با انتخاب مناسب خود باعث ارتقای سطح زبان خود شوید. در این مقاله قصد داریم تا معیارهای مقایسه سطح حرفه­ای بودن کلاس­های زبان آموزشگاه­های مختلف را با هم بررسی کرده و در ادامه به این خواهیم پرداخت که چگونه می­توان یک دوره خوب زبان آموزی را پیدا کرد. ایستگاه آموزش سایتی با تجربه در زمینه معرفی آموزشگاه­های زبان معتبر در کشور است که می­تواند مشاوره­ای مفید برای زبان­آموزان و کسانیکه کسب و کاری در رابطه با آموزش زبان تاسیس کرده­اند ارائه دهد.

فراگیری زبان؛ تجربه­ای شیرین و ماندگار

فراگیری زبان به خصوص در سنین پایین­تر امکان تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت و افزایش فرصت­های شغلی را به ارمغان می­آورد. در سنین پایین­تر فراگیری زبان ساده­تر بوده و حافظه کودکان را تقویت می­کند. بنابراین فراگیری زبان علاوه بر تاثیر در روشن­تر بودن آینده در تقویت حافظه نیز موثر خواهد بود. اما همین تجربه شیرین فراگیری زبان با انتخاب غلط یک آموزشگاه می­تواند منجر به تلخ­ترین خاطره شما شود. بنابراین در این انتخاب مهم باید به مراکز و سایت­های مهم مانند ایستگاه آموزش مراجعه کرده و مشخصات دوره­های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

برای انتخاب یک موسسه چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

امروزه با افزایش تبلیغات مربوط به کلاس­های زبان انتخاب مناسب­ترین آموزشگاه کاری سخت و دشوار شده است. پس از تصمیم به فراگیری زبان، انتخاب دوره و آموزشگاه مهمترین کار است چون که همانند شمشیر دو لبه می­تواند خطرناک باشد. انتخاب یک آموزشگاه مناسب باعث رشد و علاقمندی شما به افزایش سطح زبانتان شده و برعکس اگر آموزشگاه نامناسبی انتخاب کنید می­تواند باعث خستگی و بی انگیزه شدن شما در راه آموختن زبان شود. امروز قصد داریم تا شما را با مهمترین معیارهای انتخاب یک آموزشگاه زبان مناسب آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

مهمترین معیارهای انتخاب یک آموزشگاه جهت ارتقای سطح زبان شما عبارتند از:

اساتید ماهر و توانمند

اینکه فردی بتواند زبان خارجی را با مهارت بالایی صحبت کند یا بنویسد یا اینکه توانایی ترجمه متون عمومی و تخصصی را داشته باشد تضمین کننده تدریس خصوصی، خوب و با کیفیت او نخواهد بود. مثالی که در این زمینه می­توان زد این است که تمام مردم ایران زبان فارسی را به خوبی صحبت می­کنند اما همه آن­ها مدرس زبان فارسی خوبی نیستند. مهارت ارتباطی و تحصیلات در زمینه زبان خارجی و همچنین تجربه کافی در تدریس مهمترین معیارهای یک استاد مناسب و مجرب زبان است. بنابراین قبل از ثبت نام در یک موسسه زبان به این نکته توجه ویژه داشته باشید که رزومه اساتید آن آموزشگاه را کامل و با دقت بررسی کنید.

بهترین آموزشگاه زبان در ایستگاه آموزش

تعیین سطح

یکی از معیارهای مهم انتخاب یک آموزشگاه میزان دقت نظری است که در تعیین سطح زبان­آموز خود به کار می­برند. برخی از آموزشگاه­ها با تعیین سطح پایین برای افراد سعی در افزایش میزان هزینه­های مربوط به شهریه کلاس­ها برای مخاطبین دارند. این اقدام باعث می­شود که شما در سطح پایین کلاس از آموختن مطالبی که می­دانید کلافه شده و از ادامه دادن دوره منصرف شوید. بنابراین آموزشگاهی را برای افزایش سطح زبان خود انتخاب کنید که در تعیین سطح افراد دقت زیادی به خرج می­دهد و آنچه که نیاز یک فرد برای آموختن زبان است را به او ارائه می­دهد. برای پیدا کردن این آموزشگاه معتبر با مشاورین سایت ایستگاه آموزش مشورت کنید و آموزشگاه­های مختلفی که در این سایت تبلیغات انجام داده­اند را با یکدیگر مقایسه کنید.

روش تدریس

امروزه برگزاری کلاس­های آنلاین برای فراگیری زبان به علت رشد همه­گیری ویروس کرونا افزایش زیادی داشته است اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید نحوه برگزاری این کلاس­ها و فضای برگزاری آنلاین است. برخی از بسترها با توجه به امکانات کم و کندی شدیدی که دارند باعث می­شوند کیفیت آموزش زبان کاهش پیدا کند. همچنین در رابطه با کلاس­های حضوری زبان­آموزی ذکر این نکته حائز اهمیت است که فضای تدریس برای هر سن متفاوت خواهد بود. تکنیک­ها، روش­ها و فضای تدریس، منابع آموزشی مهمترین معیارهایی است که برای انتخاب یک آموزشگاه زبان باید در نظر داشته باشید. حتما قبل از ثبت نام در کلاس­های یک آموزشگاه سری به فضای تدریس بزنید زیرا که مدتی طولانی قرار است در این فضا مشغول زبان­آموزی شوید. حتما قبل از ثبت نام میزان ازدحام و سر و صدای محیطی را در کلاس بسنجید.

بهترین آموزشگاه زبان در ایستگاه آموزش

توجه به افزایش سطح زبان آموزان

تدریس مناسب و حرفه­ای زبان یکی از اصول لازم و ناکافی برای افزایش سطح زبان است. تمرکز بر روی اینکه یک مدرس شناخته شده و حرفه­ای زبان را تدریس کند هیچگاه باعث رشد سطح زبان شما نخواهد شد. در یک آموزشگاه زبان مناسب به شما اجازه خطا و تلاش داده می­شود و بر اساس فیدبک خروجی از میزان پیشرفت شما تمرین­های مناسبی در ادامه راه در نظر گرفته می­شود. بنابراین یک مدرس زبان حرفه­ای با ابزارهای مناسبی که در اختیار دارد باید میزان تاثیر آموزش­های ارائه شده بر افزایش سطح زبان افراد کلاس را سنجیده و سپس تمرین­های لازم برای تقویت بنیادی زبان افراد را در نظر بگیرد.

سیستم ارزشیابی

برای تعیین سطح زبان آموز در پایان دوره معمولا امتحانات مختلفی برگزار می­شود اما ملاک برای تعیین یک آموزشگاه مناسب برگزاری ارزشیابی­هایی است که مبنای آن­ها درک مفاهیم و یادگیری عمیق است نه فقط دادن نمره به زبان آموز. در واقع برخی از آموزشگاه­های زبان با برگزاری برخی ارزشیابی­هایی در قالب کنفرانس، مقاله و ارائه­های مختلف سعی دارند تا عمق فراگیری زبان در افراد را افزایش دهند. بنابراین قبل از ثبت نام در کلاس زبان در رابطه با نحوه ارزشیابی زبان­آموزان تحقیق کنید و آموزشگاهی را انتخاب کنید که افزایش عمق یادگیری زبان برای آن مهم است. 

بهترین آموزشگاه زبان در ایستگاه آموزش

قبل از ثبت نام چه سوالاتی بپرسیم؟

به خاطر داشته باشید که مراجعه شما به یک آموزشگاه زبان صرفا برای آشنایی بیشتر با خصوصیات و ویژگی­های آن می­باشد و دلیلی برای ثبت نام شما در همان حضور اول وجود ندارد. برخی از سوالات وجود دارند که در جلسه اول می­توانید با پرسیدن آن­ها با خصوصیات و ویژگی­های آموزشگاه بیشتر آشنا شوید. برخی از سوالات مناسب برای شما عبارتند از:

  1. استادان زبان در این آموزشگاه بر اساس چه معیارهایی انتخاب می­شوند؟ آیا امکان بررسی رزومه این اساتید وجود دارد یا خیر؟
  2. تعداد شعب آموزشگاه چقدر است و نزدیکترین شعبه به محل زندگی شما کجاست؟
  3. آیا آموزشگاه فقط روی تدریس یک نوع زبان تمرکز دارد یا زبان­های مختلفی در این آموزشگاه تدریس می­شود؟
  4. منابع آموزشی­ای که اساتید از آن­ها استفاده می­کنند کدام کتاب­ها و مراکز هستند؟
  5. میزان تحصیلات و مدرک اساتید زبان چیست؟

چگونه کسب و کار آموزش زبان را تبلیغ کنیم؟

کسب و کاری که مربوط به آموزش زبان باشد نیاز به تبلیغات گسترده دارد و همچنین بر اساس معیارهایی که اعلام شد مهمترین نکته استفاده از اساتید مجرب است. با تکرار زیاد تبلیغات خود در سایت­هایی که مخاطب یا بازدیدکننده زیاد دارند می­توانید آن­ها را به مشتریان بعدی خود تبدیل کنید. بهترین آموزشگاه­های زبان در سایت ایستگاه آموزش به درج آگهی و تبلیغات می­پردازند و با توجه به کادر مجربی که این وبسایت دارد توسعه کسب و کار شما از کانال تبلیغ در این وبسایت امری قریب الوقوع خواهد بود.

برای مشاهده تبلیغات مربوط به آموزشگاه­های زبان مختلف و ارتباط با سایت ایستگاه آموزش به آدرس وبسایت ما به نشانی https://istgahamoozesh.com/ad-language-teaching /  مراجعه کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز