خبرگزاری کار ایران

ویزای طلایی پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۴۴

اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که می خواهید علاوه بر داشتن شهروندی در کشور های اروپایی به صورت مداوم در آنجا حضور نداشته باشید، ویزای طلایی پرتغال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. گروه مهاجرتی اقلیما  دارای سال ها سابقه درخشان در زمینه ویزای طلایی پرتغال است و می تواند به تمامی متقاضیان کمک کند تا در کوتاهترین زمان ممکن ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های سرمایه گذاری پرتغال و نحوه اخذ گلدن ویزای پرتغال به شما توصیه می کنیم که هم اکنون با کارشناسان حرفه ای گروه اقلیما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 ویزای طلایی پرتغال

امروزه افراد بسیار زیادی در دنیا هستند که دوست دارند حق شهروندی در کشور های توسعه یافته اروپایی را داشته باشند. اگر شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که می خواهید علاوه بر داشتن شهروندی در کشور های اروپایی به صورتت مداوم درانجا حضور نداشته باشید، ویزای طلایی پرتغال می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. آیا در مورد ویزای طلایی پرتغال چیزی شنیده اید؟ بنظر شما برای اخذ ویزای طلایی پرتغال چگونه باید اقدام کنیم و مراحل آن به چه نحو است؟

در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که ویزای طلایی پرتغال یکی از بهترین و پرکاربردترین ویزاهایی است که افراد می توانند از طریق سرمایه گذاری آن را اخذ کنند و بدون آن که در کشور مربوطه حضور پیدا کنند به راحتی از مزایای اقامت دائم استفاده کنند.

گروه مهاجرتی اقلیما  دارای سال ها سابقه درخشان در زمینه ویزای طلایی پرتغال است و می تواند به تمامی متقاضیان کمک کند تا در کوتاهترین زمان ممکن ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش های سرمایه گذاری پرتغال و نحوه اخذ گلدن ویزای پرتغال به شما توصیه می کنیم که هم اکنون با کارشناسان حرفه ای گروه اقلیما تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

ویزای طلایی پرتغال چیست؟

وقتی در مورد ویزای طلایی پرتغال صحبت می کنیم، اولین و مهم ترین سوالی که به ذهن افراد میرسد آن است که ویزای طلایی پرتغال دقیقا به چه نوع ویزایی گفته می شود؟ در تعریف ویزای طلایی پرتغال باید بگوییم که این نوع ویزا یکی از انواع ویزاهای سرمایه گذاری در اروپا است. حقیقت آن است که کشور پرتغال سرمایه های خود را از سال 2012 نیز در سطح بین الملل تا حد بسیار زیادی گسترش داده است و به همین دلیل نیز در زمینه ارائه ویزای طلایی پرتغال به سرمایه گذاران خود خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

جالب است بدانید که با استفاده از ویزای طلایی پرتغال افراد می توانند اجازه اقامت پرتغال را هم برای خود و هم افراد خانواده ای که دارند به راحتی دریافت کنند. مسئله دیگری که شما باید به آن توجه داشته باشید آن است که اقامت اولیه ای که از جانب کشور پرتغال به سرمایه گذاران داده می شود، دو ساله است. افراد می توانند هر دو سال اقامت خود و افراد خانواده شان را تمدید کنند،.در این مدت زمان 2 ساله شرط حضور برای متقاضیان وجود ندارد و کافی است که آنها حدود 2 هفته در هر دو سال را در این کشور حضور داشته باشند.

یکی دیگر از چالش هایی که در مورد ویزای طلایی پرتغال وجود دارد و ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است آن است که آیا با داشتن ویزای طلایی پرتغال می توان تابعیت کشور پرتغال را بدست آورد و از مزایای شهروندی در این کشور بهره مند شد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پس از 5 سال تمامی متقاضیان و سرمایه گذاران کسب تابعیت که ویزای طلایی پرتغال را دریافت کرده اند می توانند درخواست خود را برای اقامت دائم نیز ارائه دهند.

 ویزای طلایی پرتغال و خرید ملک

 ویزای طلایی پرتغال را می توان از راه های مختلف سرمایه گذاری در این کشور مانند:  سرمایه گذاری در ملک، پروژه های بازآفرینی و حفاظت، پروژه های تحقیقاتی و ایجاد شغل در کشور پرتغال و... بدست آورد اما در حالت کلی باید بگوییم راحت ترین و رایج ترین روش سرمایه گذاری در پرتغال برای اخذ ویزای طلایی، خرید ملک است.

با خرید ملک شما از همان ابتدا که سند مالکیت خود را دریافت می کنید به راحتی می توانید علاوه بر سرمایه گذاری در پرتغال، یک درآمد ماهیانه برای خودتان هم داشته باشید که در هر زمان که می خواهید آن را اجاره دهید. از دیگر مزایای اخذ ویزای طلایی پرتغال از طریق خرید ملک آن است که شما می توانید اقامت خود و تمامی افراد خانواده تان را به راحتی دریافت کنید. در واقع خرید ملک در پرتغال یکی از بهترین راه‌ها برای مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه‌گذاری است.

 با استفاده از ویزای طلایی پرتغال از طریق خرید ملک شما این اختیار قانونی را خواهید داشت که در کشور پرتغال به راحتی کار کنید و برای خود کسب درآمد داشته باشید. از طرفی دیگر پس از آن که اقامت خود را اخذ کردید به راحتی می توانید ملک خود را به فروش رسانید و آن را به سرمایه نقدی تبدیل کنید.

ویزای طلایی پرتغال

برای اخذ ویزای طلایی پرتغال به چه مدارکی نیاز داریم؟

برای آنکه بتوانید ویزای طلایی پرتغال را دریافت کنید شما باید در ابتدا مدارک لازم را تهیه کنید. به طور خلاصه به این مدارک اشاره می کنیم تا با انها اشنا شوید:

دو قطعه عکس ( ترجیحا عکس به تازگی گرفته شده باشد)

پاسپورت معتبر

فرم پر شده توسط متقاضی مبتنی بر درخواست ویزای پرتغال

گواهی عدم سابقه کیفری

حفظ سرمایه گذاری و عدم خروج آن این مبلغ تا 5 سال

بیمه درمانی معتبر در پرتغال

ویزای طلایی پرتغال

چرا اقلیما را برای ویزای طلایی پرتغال انتخاب کنیم؟

اقلیما یکی از بهترین گروه های مهاجرتی است که امروزه با هدف کمک رسانی به تمامی افرادی که قصد مهاجرت دارند فعالیت می کند. یکی از تخصصی ترین خدمات گروه متخصص اقلیما، خدمات مهاجرتی کشور پرتغال است. شما می توانید صفر تا صد مراحل اخذ ویزای طلایی پرتغال را به گروه اقلیما بسپارید.

گروه مهاجرتی اقلیما دارای کادری حرفه ای و متخصص است که از بهترین کارشناسان مهاجرتی تشکیل شده است و آماده خدمت رسانی به عموم مردم هستند. شما هم اکنون می توانید به راحتی با موسسه اقلیما تماس بگیرید و از خدمات رایگان مشاوره ای بهترین متخصصان مهاجرتی کشور استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز