خبرگزاری کار ایران

آموزشگاه زبان سخن برتر

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۲۳

آموزشگاه زبان سخن برتر یکی از موسسات آموزشی معتبر بوده و دوره های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی برگزار می کند.

آموزش فشرده زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده یکی از مناسب ترین دوره ها برای افرادی است که می خواهند در کم ترین زمان، زبان انگلیسی را یاد بگیرند. به طور کلی می توان گفت آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده بهترین روش برای افرادی است که زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی ندارند. این روش آموزشی، بازدهی نسبتاً خوبی دارد و با توجه به این که مطالب درسی هر روز برای زبان آموزان تکرار می شود، این مطالب بهتر و به صورت دقیق در ذهن زبان آموزان باقی می ماند. در حقیقت تکرار و مرور درس ها به طور منظم، تاثیر مثبتی در یادگیری زبان انگلیسی داشته و باعث می شود زبان آموزان لغات و واژه های جدید را بهتر در ذهن خود نگه دارند و در نتیجه دیرتر از یاد ببرند. سرعت یادگیری، یکی از ملاک های مهم یادگیری برای افرادی است که می خواهند در کوتاه مدت زبان انگلیسی را یاد بگیرند به همین دلیل افرادی که می خواهند در کم ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرند، باید در دوره های فشرده ثبت نام کنند. موسسه زبان سخن برتر با تشکیل دوره های فشرده زبان انگلیسی، به زبان آموزان این امکان را می دهد که خیلی سریع زبان انگلیسی را یاد گرفته و به این زبان صحبت کنند. دوره فشرده زبان انگلیسی بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند برای تحصیل به یکی از کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کنند. آموزش زبان انگلیسی به صورت فشرده  دارای مزایای زیادی برای زبان آموزان است. زبان آموزان با شرکت در این دوره ها می توانند دایره لغات خود را گسترش داده و نکات گرامری و همچنین ساختار زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرند. افرادی که در دوره های فشرده ثبت نام می کنند، می توانند با سرعت بیشتری مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های تافل و آیلتس را دارند، با شرکت در دوره های فشرده آموزش زبان انگلیسی می توانند نمره خوبی در این ها آزمون دریافت کنند.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی

با توجه به این که زبان انگلیسی یکی از مهم ترین زبان های دنیا محسوب می شود، یادگیری این زبان امری ضروری است. آموزش زبان انگلیسی به صورت خصوصی، یکی از بهترین روش ها برای یادگیری این زبان است. در حقیقت می توان گفت یکی از سریع ترین و پر بازده ترین روش ها برای آموزش زبان انگلیسی، یادگیری آن به طور خصوصی است. از آن جایی که در کلاس های تدریس خصوصی، تمام وقت کلاس به یک نفر تعلق دارد، زبان آموز و استاد زمان کافی دارند تا در مورد تمام مشکلات درسی با هم صحبت کنند. کلاس های تدریس خصوصی درمقایسه با کلاس های عمومی دارای مزیت های زیادی هستند و با توجه به این که در کلاس های تدریس خصوصی فقط یک زبان آموز وجود دارد، معلم خصوصی زبان این امکان را دارد که با توجه به سطح یادگیری همان یک نفر تدریس نماید. از دیگر مزیت های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای زبان آموزان این است که آنها می توانند در مدت زمان کوتاهی به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنند زیرا زمان کافی برای یادگیری تمامی مطالب درسی دارند. در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی راهکار های زیادی برای یادگیری اصولی زبان انگلیسی به زبان آموزان ارائه می شود. یکی از پربازده ترین روش های آموزشگاه  سخن برتر برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی، دیدن فیلم همراه با زیر نویس یا گوش دادن به موسیقی است. در این روش، زبان آموزان در هر جلسه از کلاس با دیدن فیلم، با اصطلاحات و واژه های کاربردی جدیدی آشنا می شوند و می توانند این اصطلاحات را در مکالمات خود به کار ببرند. علاوه بر این، کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به زمان های خالی زبان آموزان تشکیل می شود، درنتیجه زبان آموزان می توانند روز کلاس خود را انتخاب کنند.

آموزش آیلتس

یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین دوره های زبان انگلیسی، آموزش آیلتس است. افرادی که می خواهند در یک کشور انگلیسی زبان ادامه تحصیل دهند، باید در دوره های آیلتس یا کلاس های تدریس خصوصی آیلتس شرکت کرده و در آزمون آن نمره قبولی دریافت کنند. افراد با داشتن مدرک آیتلس می توانند به راحتی برای ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت کرده و ادامه تحصیل دهند. زبان آموزان برای ثبت نام و شرکت در دوره های آیلتس، باید در ابتدا در آزمون تعیین سطحی که برگزار می شود، شرکت کرده و سپس با توجه به نمره ایی که در آزمون تعیین سطح می گیرند، می توانند در دوره های مخصوص آیلتس ثبت نام نمایند. در دوره های آیلتس، زبان آموزان به طور کامل با تمام مهارت های اصلی زبان انگلیسی آشنا می شوند. آموزشگاه زبان سخن برتر، در هر جلسه از کلاس درس، آزمونی مرتبط برای زبان آموزان برگزار می کند و در نتیجه زبان آموزان با شرکت در این آزمون های کلاسی، آمادگی لازم برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس را خواهند داشت. در دوره هایی که برای آیلتس برگزار می شود، نکات گرامری و لغات و اصطلاحات ضروری به طور کامل و دقیق به زبان آموزان آموزش داده می شود. زبان آموزان با شرکت در این دوره ها، می توانند موفقیت خود را برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس و کسب نمره مورد نظر برای قبولی در آزمون، تضمین کنند.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری مکالمه زبان انگلیسی یکی از مهمترین پایه ها برای یادگیری این زبان است و به طور کلی می توان گفت یکی از مهترین نکات در مورد آموزش زبان انگلیسی، یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و صحبت کردن به این زبان است. زبان آموزان می توانند با شرکت در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی که در موسسه آموزشی سخن برتر برگزار می شود، زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و بعد از مدتی مانند یک فرد بومی به زبان انگلیسی صحبت کنند. در حقیقت می توان گفت مکالمه زبان انگلیسی، مهمترین قسمت از یادگیری زبان انگلیسی است و زبان آموزان با یادگیری مکالمه به طور کامل، بهره زیادی از یادگیری زبان انگلیسی می برند. روش های زیادی برای تقویت و پیشرفت مکالمه زبان انگلیسی وجود دارد که یکی  از پر بازده ترین این روش ها دیدن فیلم های مورد علاقه به زبان انگلیسی و یا گوش دادن به اخبار است. در حقیقت مهارت های شنیداری و گفتاری رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند و زبان آموزان با تقویت مهارت شنیداری خود، می توانند مکالمه زبان انگلیسی را نیز به درستی یاد بگیرند. به طور کلی در کلاس هایی که برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی برگزار می شود، بیشترین تاکید بر یادگیری تلفظ صحیح کلمات و جملات می باشد. در کلاس های آموزش مکالمه زبان انگلیسی، اساتید فقط باید به زبان انگلیسی با زبان آموزان صحبت کنند و زبان آموزان نیز باید برای یادگیری بهتر مکالمه، به زبان انگلیسی صحبت کنند. یکی از مهمترین تکنیک های آموزشی برای یادگیری بهتر مکالمه زبان انگلیسی، خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی و خلاصه گویی آن برای دیگران است. این روش تاثیر مثبتی بر یادگیری مکالمه داشته و دایره لغات زبان آموزان را نیز تا حد زیادی گسترش می دهد. به این ترتیب لغات و اصطلاحات جدید در ذهن زبان آموزان باقی می ماند و آنها به سرعت مکالمه زبان انگلیسی را یاد می گیرند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز