خبرگزاری کار ایران

بهترین روش ها برای اخذ ویزا و مهاجرت به پرتغال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۶۵

مهاجرت به پرتغال

مهاجرت به کشور پرتغال برای تمامی اهداف مهاجرتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. مهاجرت به پرتغال یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای کسانی است که می‌خواهند دوران طلایی بازنشستگی خود را در آرامش سپری کنند. همچنین، اگر به فکر راه انداختن یک استارت آپ در اروپا هستید و یا قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت در این قاره را دارید، کشور پرتغال می‌تواند فرصت‌های خوبی در اختیار شما بگذارد.

مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل نیز یک فرصت خوب برای دانشجویانی است که می‌خواهند با هزینه کم، تحصیل در دانشگاه‌های خوب و به‌روز پرتغال را تجربه کنند. دوازده دانشگاه از دانشگاه‌های پرتغال، جزء 500 دانشگاه برتر جهان معرفی شده‌اند. روش‌های کاری مهاجرت به پرتغال نیز یکی از کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به این کشور عضو اتحادیه اروپا و منطقه شنگن به‌شمار می‌روند. البته برای این نوع مهاجرت، باید یک جاب آفر معتبر از یک کارفرمای پرتغالی تائیدشده دریافت نمایید.

اخذ ویزای پرتغال

برای اخذ ویزای پرتغال باید با توجه به هدفی که از مهاجرت به پرتغال دارید، ابتدا فرم‌های مربوطه را با دقت و کامل پر کنید. یک قطعه عکس نیز باید به این فرم الصاق شود. سپس، مدارکی را که از شما خواسته‌شده، آماده نمایید و یک وقت از سفارتخانه پرتغال بگیرید. می‌توانید برای گرفتن لیست مدارکی که نیاز دارید، از وکیل یا مشاور مهاجرتی خود کمک بگیرید. توجه داشته‌ باشید که برای اخذ ویزای پرتغال، علاوه بر مدارکی که در همه انواع مهاجرت‌ها به پرتغال مشترک می‌باشد، ممکن است بسته به نوع مهاجرت به مدارک دیگری هم نیاز داشته باشید. اگر از یک وکیل مهاجرتی خبره کمک بگیرید، اخذ ویزای پرتغال برای شما با دشواری‌های کمتری همراه خواهد بود.

مهاجرت به پرتغال از طریق استارت آپ

یکی از بهترین و کم‌ریسک‌ترین گزینه‌ها برای صاحبان ایده‌های نو که می‌خواهند در بازار اروپا و جهان حضور داشته باشند، راه‌اندازی استارت‌آپ در پرتغال است.

برای اخذ ویزای استارت آپ پرتغال باید حداقل 18 سال سن داشته و از تمکن مالی لازم برای راه‌اندازی استارت‌آپ و زندگی در کشور پرتغال بهره‌مند باشید. همچنین، باید در یک انکیوبیتور تجاری در پرتغال سرمایه‌گذاری نمایید که مبلغ این سرمایه‌گذاری 175000 یورو است. 25000 یورو نیز برای خرید سهام در سرمایه‌گذاری‌های تجاری پرتغال و خدمات نیاز دارید. نامه حمایتی انکیوبیتور، یکی از الزامات مهم برای اخذ ویزای استارت آپ پرتغال و مهاجرت به پرتغال از طریق استارت آپ است. علاوه بر این‌که طرح تجاری شما باید پایه تکنولوژیک داشته باشد، باید ثابت کنید که اجرای این طرح، یک گردش مالی 325000 یورویی در طول پنج سال را در پی خواهد داشت.

 

مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک

اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک برای کسانی ممکن است که بتوانند با حداقل سرمایه 500000 یورو، یک ملک تجاری یا مسکونی در این کشور خریداری کنند. مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک، یک روش خوب برای گرفتن اقامت دائم این کشور بعد از 5 سال است. امنیت در سرمایه‌گذاری، جامعه پویا و رو به رشد، ثبات مالی و سیاسی، نرخ بهره بانکی پائین و زیرساخت‌های پیشرفته از جمله مزایای اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک هستند.

مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری

برای مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه‌گذاری، راه‌‌های زیادی وجود دارد. یکی از ارزان‌ترین راه‌ها (با حداقل 5000 یورو سرمایه اولیه)، ثبت شرکت در پرتغال است. با ثبت شرکت در کشور پرتغال، می‌توانید ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید. در ابتدا، یک مجوز موقت اقامت یک ساله برای شما صادر خواهد شد که امکان تمدید 5 ساله را دارد. توجه نمایید که ثبت شرکت در کشور پرتغال، دشواری‌های خاص خود را دارید و برای این کار به راهنمایی‌های یک وکیل خبره مهاجرت نیاز خواهید داشت.

 

مهاجرت به پرتغال از طریق تمکن مالی

اخذ ویزای خود حمایتی پرتغال یک روش ایده‌آل مهاجرت به اروپا برای کسانی است که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و می‌توانند بدون نیاز به کار کردن، هزینه‌های زندگی خود و خانواده را در این کشور تامین نمایند. هزینه‌های پایین زندگی در پرتغال در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، برنامه‌های حمایتی دولت، آب‌وهوای متعادل، بیمه‌ی خدمات درمانی و در یک کلام استاندارد بالای زندگی سبب شده است پرتغال به یکی از محبوب‌ترین کشورهای جهان برای زندگی به‌ویژه برای دوران بازنشستگی تبدیل شود.

بهترین روش ها برای اخذ ویزا و مهاجرت به پرتغال

 برای اثبات تمکن مالی، متقاضی باید حداقل ده هزار یورو سپرده بانکی داشته باشد. درصورت داشتن همسر، شش هزار یورو به این مبلغ اضافه می‌شود. علاوه بر این سپرده ثابت، متقاضی باید حداقل 745 یورو در ماه درآمد جاری داشته باشد. برای همسر، 375 یورو و برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال، 225 یورو در ماه به این مبلغ اضافه می‌شود.

با اخذ ویزای خودحمایتی پرتغال که به ویزای D7 معروف است، در ابتدا یک مجوز اقامت دو ساله برای شما صادر می‌شود. براساس شرایط مشخصی، امکان تمدید آن برای سه سال دیگر وجود دارد. بعد از پنج سال نیز، می‌توانید اقامت دائم کشور پرتغال را کسب نمایید. امکان اخذ اقامت پرتغال برای فرزندان، برخورداری از بیمه جامع سلامت و حقوق کامل قضایی، سفر به سایر کشورهای دیگر حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا، تحصیل رایگان فرزندان در مدارس کشور پرتغال و بلوکه نشدن مبلغ سالانه موردنیاز برای این نوع ویزا از جمله مزایای مهم مهاجرت به پرتغال از طریق تمکن مالی به‌شمار می‌روند. همچنین به شما امکان خرید ملک در این کشور نیز داده می‌شود که شما می‌توانید با اجاره دادن آن، کسب درآمد کنید.

مهاجرت به پرتغال از طریق کار

برای مهاجرت به پرتغال دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. گزینه اول، دریافت جاب آفر از یک کارفرمای تائیدشده پرتغالی است. کارفرمایان پرتغالی برای تامین نیروی کاری خود باید در ابتدا در میان افراد بومی و اروپایی متقاضی جستجو کنند. تنها درصورت پیدا نکردن نیروی کار مورد نیاز خود در بین این افراد، می‌توانند برای جذب نیروی کار در سطح جهانی فراخوان دهند. یک نکته مهم که باید به آن اشاره کنیم این است که شاید دستمزدهای پرداختی در کشور پرتغال، کم به‌نظر برسند. اما از آن‌جا که هزینه‌های زندگی در این کشور بسیار پائین است، فرصت‌های بیشماری برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری خواهید داشت.

گزینه دوم پیش روی شما، استفاده از ویزای جاب سیکر پرتغال است که به متقاضی اجازه می‌دهد به مدت شش ماه در این کشور بماند. در طول این مدت، فرد باید برای یافتن کار مناسب با مدرک و سابقه شغلی خود اقدام نماید. لازم به ذکر است که این روش کاریابی در حال حاضر برای ایرانیان بسته می‌باشد.

شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای پرتغال

هریک از انواع روش‌های مهاجرت به پرتغال، شرایط و مدارک خاص خود را نیاز دارند. مدارکی که در همه این نوع مهاجرت‌ها لازم می‌شوند، عبارتند از:

  • گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و دو صفحه سفید
  • 3 قطعه عکس 3 در 4 با زمینه سفید و تمام رخ و بدون هیچ اکسسوری مثل کلاه یا عینک آفتابی
  • اصل شناسنامه همراه با ترجمه رسمی آن
  • مدارک مربوط به تمکن مالی که میزان سپرده ثابت و جاری بسته به نوع مهاجرت ممکن است متفاوت باشد.
  • سوابق کاری همراه با ترجمه رسمی
  • سوابق تحصیلی همراه با ترجمه رسمی
  • اسناد ملکی همراه با ترجمه رسمی
  • گواهی عدم سوءپیشینه

        انگشت‌نگاری برای افراد بالای 12 سال

بهترین روش ها برای اخذ ویزا و مهاجرت به پرتغال

 اگر تمایل دارید درباره دیگر راه های مهاجرت به پرتغال اطلاعات کسب کنید، می توانید به وبسایت هلدینگ رسام به نشانی https://www.rasamg.com/ مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز