خبرگزاری کار ایران

ارزان ترین کولر گازی های بازار

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۳۹

وقتی نوبت به خرید کولر گازی می رسد یک حس و حال عجیبی به آدم دست می دهد، خیلی از افراد تجربه خرید کولرگازی تقلبی را داشته اند؛ در نزدیکی مان یکی از افراد خانواده، همسایه با این تجربه ناگوار مواجه شده اند. خرید کولرگازی اصلی امروزه یک هنر ارزشمند است که با وقت گذاشتن زیاد می توانید بدستش بیاورید. ارزان ترین کولر گازی های بازار ایران به دو دسته برندهای ایرانی و خارجی تقسیم می شوند.

ما در ادامه قصد داریم به معرفی برندهای خارجی تولید کننده کولر گازی های اصلی بپردازیم که به دلیل قیمت اقتصادی شان مورد پسند هستند. البته تنها مورد مهم قیمت نیست و به نسبت، باید انتظار کیفیت خوبی نیز از کولر اسپلیت خود داشته باشیم. اگر به دنبال خرید کولر گازی ارزان قیمت هستید و نمی خواهید که یک مدل تقلبی به خانه خود ببرید، در ادامه همراه ما باشید. پیرو همین موضوع قبل از معرفی ارزان ترین کولرگازی های بازار بهتر است نکاتی برای خرید این دستگاه سرمایشی دوست داشتنی مطرح کنیم.

نکات کلیدی قبل از خرید کولر گازی

کولر گازی های موجود در بازار تنوع زیادی دارند که شامل مدل های اصلی و تقلبی زیادی می شوند. به جرات می توانم بگویم یکی از پر ریسک ترین خریدهای لوازم خانگی، کولرگازی است چرا که اگر از یک فروشگاه نامعتبر خرید کنید هیچ اطمینانی وجود ندارد که کالای اصلی به شما تحویل دهند، یا ممکن است یک مدل را با ظرفیت چند برابری به شما بفروشند. در این چند سال اخیر تعداد فروشنده های سود جو بسیار زیاد شده و همین باعث شده تا انتخاب فروشگاه معتبر و قابل اعتماد به امری مهم و حیاتی در خرید تبدیل شود. در اینجا نکاتی را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید بهتر کولرگازی های اصلی را از تقلبی تشخیص دهید و از میان چندین فروشگاه موجود در گوگل و شبکه های اجتماعی، اعتبار هر کدام را بسنجید.

نکات مهم در انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر

به جرات می توان گفت بیش از 80 درصد خرید کولر گازی اصلی به این برمیگردد که یک فروشگاه اینترنتی معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید. اینکه خودتان بخواهید یک مدل اصل یا تقلبی را تشخیص دهید چالش سختی است که ممکن است سربلند از آن بیرون نیایید. آنقدر تنوع محصولات فیک و تبدیلی بالاست که حتی خود فروشنده ها هم بعضاً در تشخیص اصل و فیک بودن کولرگازی دچار شک می شوند، حالا اینکه یک خریدار معمولی بخواهد با چند ترفند دست همه افراد سودجو را رو کند کمی دور از انتظار است. پیشنهاد اول و آخر ما این است که یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد پیدا کنید که کالاهای برند اصلی را به فروش می رسانند. حالا سوال اینجاست که به کدام فروشگاه باید اعتماد کرد؟

چند نکته وجود دارد که برای معتبر بودن یک فروشگاه اینترنتی باید در نظر گرفت:

  • داشتن نماد اعتماد
  • وجود شماره تلفن های معتبر و تلفن دفتر
  • آدرس دفتر فروشگاه
  • وجود ویدیوهای رضایت مشتری
  • یکی بودن مشخصات محصولات فروشگاه با وبسایت اصلی
  • دلسوزی و صداقت در مشاوره و فروش

ارزان ترین کولر گازی های بازار

نکات مهم در انتخاب کولر گازی ارزان قیمت

وقتی که وبسایت اینترنتی قابل اعتماد را انتخاب کردید وقت آن می رسد که یک کولرگازی اصلی را در بین مدل های فراوان بازار انتخاب کنید. از آن جایی که شما به دنبال خرید کولر گازی ارزان قیمت هستید نباید خیلی خودتان را درگیر تخفیف های حیرت انگیز و یا قیمت های خیلی پایین تر از تعرفه بازار کنید چرا که در 100 درصد مواقع کولر یا تقلبی است یا مدل اصلی و دارای نقص فنی می باشد. پس بهتر است با چند فروشگاه تماس بگیرید نرخ میانگین قیمتی را پیدا کنید و در همان رنج قیمت بهترین گزینه را انتخاب کنید. موارد زیادی وجود دارند که با قرار دادن تخفیف های خیلی جذاب، خریداران را به دام می اندازند و یک کولرگازی تقلبی را به آن ها قالب می کنند.

در ادامه ما چند کولر گازی پیشنهادی را از برندهای اورجینال بازار به شما معرفی می کنیم که از نظر قیمتی ارزان و اقتصادی هستند و از بابت کیفیت نیز به خوبی خود را به اثبات رسانده اند. نکته ای که وجود دارد این است که برخی مدل ها دارای دو نوع اینورتردار و بدون اینورتر هستند. کولرگازی اینورتر دار به دلیل مصرف پایین تر انرژی و برق راندمان بهتری دارد و همین باعث شده تا قیمت آن چند میلیون تومان بیشتر از مدل بدون اینورتر باشد. در آخر تصمیم با خودتان است که کدام یک از این دو را خریداری می کنید ولی حواستان باشد که کولر گازی بدون اینورتر را با یک برچسب ساده به اینورتر دار تبدیل نکنند و با مبلغ بیشتری به شما بفروشند!

کولر گازی جنرال شکار

کولر گازی جنرال شکار یکی از مدل های برند جنرال است که دارای دو مدل اینورتر دار و بدون اینورتر می باشد. جنرال شکار بیشتر برای ناحیه آب و هوایی معتدل و کوهستانی در فصل تابستان مناسب می باشد چرا که از موتور T1 یا به اصطلاح موتور سبک بهره می برد. کولر گازی جنرال شکار طرح لبخند (بدون اینورتر) به نسبت مدل اینورتردار مدل شناخته شده تری است چرا که از نظر قیمتی یکی از ارزان ترین مدل های موجود در بازار می باشد. نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که کولرگازی های ارزان قیمت به نسبت کولرگازی های گران تر مانند برند ال جی، مصرف انرژی بیشتری دارند ولی دلیل اصلی خرید آن ها قیمت ارزان شان می باشد و به نسبت قیمت کارایی مطلوبی دارند.

کولر گازی جنرال گلد

یکی دیگر از مدل های ارزان قیمت، کولر گازی جنرال گلد می باشد. کولرگازی جنرال گلد دارای موتور روتاری، گاز R22 و همچنین دو مدل اینورتر دار و بدون اینورتر می باشد. اگر به مصرف انرژی اهمیت زیادی می دهید می توانید کولر اینورتردار را خریداری کنید ولی قیمت آن کمی گرانتر از کولر بدون اینورتر خواهد بود. جنرال گلد دارای رادیات طلایی (مسی) می باشد که به نسبت رادیات آلومینیومی یک پله کیفیت بالاتر دارد.

ارزان ترین کولر گازی های بازار

کولر گازی گری اکسنت

کولر گازی گری اکسنت مدل ارزان قیمت دیگری در بازار است که کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب دارد. گری مدل های مختلفی دارد که در دامنه قیمتی ارزان تا گران قرار دارند اگر دوست دارید بیشتر هزینه کنید باید سراغ مدل های گری اسفورماتیک و کیوفورماتیک یا پلار بروید ولی با قیمت پایین بهترین گزینه از برند گری مدل اکسنت می باشد چرا که به نسبت قیمت کارایی خیلی خوبی ارائه می دهد. کولر گازی گری اکسنت دارای کمپروسور روتاری،موتور T1 ، گاز R410 ، رادیات آلومینومی می باشد و از قابلیت های مختلف سرعتی حین کار بهره مند می برد.

جمع بندی

تا اینجای کار ما به شما 3 مدل از ارزان ترین کولر گازی های بازار را معرفی کردیم که با توجه به کارایی که ارائه می دهند از نظر قیمتی در جایگاه بسیار خوبی قرار می گیرند. نباید از یک کولر گازی ارزان قیمت انتظار داشته باشید که همه آپشن های کولر پیشرفته را داشته باشد اما کیفیت سرمایش خوب، قابلیت های مختلف سرعتی و مصرف معقول انرژی همگی در کولر گازی های ارزان قیمت نیز باید وجود داشته باشند. به عنوان نکته آخر باید بگوییم که بیشتر زمان تان را برای انتخاب فروشگاه اینترنتی معتبر بگذارید و بعد از اعتماد به فروشگاه چند مدل از کولرگازی های پیشنهادی را بررسی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز