خبرگزاری کار ایران

خرید کولر گازی ال جی و گری

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۳۲۸

خرید کولر گازی ال جی و گری

کولر گازی یکی از بهترین سیستم‌ های سرمایشی و گرمایشی است که در میان مصرف کنندگان طرفداران زیادی پیدا کرده است. در واقع راندمان بالا، قابلیت تنظیم در هر دما، عدم تولید صدا و ... را می ‌توان جز مزیت ‌های اصلی این دستگاه سرمایشی به شمار آورد. البته در کنار این ها، مزیت های دیگری هم وجود دارد؛ که باعث شده، کولر گازی با کولر آبی به جدال بیفتد. حال در صورتی که شما هم قصد خرید کولرهای گازی را دارید و می ‌خواهید بهترین و مناسب ‌ترین مدل را برای منزل، شرکت، دفتر کار و... خریداری کنید؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

با خرید کولر گازی، از هوایی دلچسب لذت ببرید

تنفس هوای بسیار مطبوع با حداقل آلودگی، چه در روزهای سرد سال و چه در روزهای گرم نیاز همه‌ی ما می باشد. به همین دلیل، یعنی برای تنفس در هوایی مناسب، بهتر است به سراغ بهترین دستگاه‌ های تهویه هوا مانند کولر گازی برویم. این دستگاه هوای مناسب فضای خانه و محیط کار را به بهترین شکل ممکن تأمین می ‌کنند. همچنین از افزایش مصرف آبی که این روزها کمبودش به یک بحران تبدیل شده؛ جلوگیری می‌ کنند.

آرامش و خواب راحت با کولر گازی اسپلیت

یکی از مزیت‌ های اصلی کولر گازی اسپلیت، این است که برعکس کولر آبی و دیگر سیستم های سرمایشی، هیچ گونه صدایی از خود تولید نمی‌ کند. این مزیت باعث شده تا افرادی که به آرامش و سکوت زیادی نیاز دارند و با ایجاد کمترین صدا در خوابشان اختلال ایجاد می ‌شود؛ به خرید این نوع دستگاه گرایش پیدا کنند.

اکنون در صورتی که شما هم جز این دسته از افراد هستید؛ پس ما به شما اسپلیت را پیشنهاد می ‌دهیم. این کولرها بدون هیچ‌ گونه صدا محیط کار و یا منزل شما را مملو از آرامش کرده و هوایی بسیار دلپذیر برایتان ایجاد می‌ کند.

کولر گازی بهترین سیستم سرمایشی برای ساکنین شهرهای صنعتی

در صورتی که در شهرهای صنعتی و آلوده ای مانند؛ تهران، اصفهان، مشهد و ... سکونت دارید؛ کولر گازی اسپلیت بهترین و مناسب ترین تهویه هوا، برای شما می باشد. سیستم فیلتراسیون کولرهای گازی به نحوی پیاده سازی شده؛ که قادر به جذب آلودگی و ایجاد هوایی عاری از گرد و غبار می باشد. علاوه بر این در برخی از مدل ‌های کولر اسپلیت، فیلترهای ضد حساسیت نصب شده است تا افرادی که مشکلات تنفسی دارند؛ بتوانند با خیال راحت از این کولرها استفاده کنند.

آشنایی با کاربردهای کولر گازی

از آنجایی که کولر های گازی در انواع و ظرفیت های متنوعی، تولید می ‌شود؛ به همین خاطر، کاربرد این سیستم ‌ها طیف وسیعی پیدا می ‌کند. به طور مثال: از این کولر به غیر از محیط‌ های مسکونی و ویلایی می ‌توان در محیط ‌های تجاری، محیط های کارگاهی، سالن ‌های بزرگ مانند مساجد، تالارها، رستوران ها، کافی شاپ ‌ها، مراکز آموزشی، ادارات و .. استفاده کرد. با خرید کولر گازی با ظرفیت بالا می ‌توان از آن، در محیط ‌هایی با متراژ بالا استفاده کرد.

تنظیم دمای کولرهای گازی در هر درجه ی دلخواه

دمای کولرهای گازی بر خلاف کولر آبی و سیستم‌ هایی که با سیستم تبخیری سرمایش ایجاد می‌ کنند؛ به صورت خودکار قابل تنظیم می باشد. این دستگاه‌ ها به دلیل بهره مند شدن از قطعه ترموستات، می ‌توانند دمای هوای محیط به هر دمایی دلخواهی برساند.

خرید بهترین مدل کولر گازی

وقتی صحبت از یک دستگاه می‌ شود؛ قطعا برندی که در آن موفق بوده؛ به ذهن خطور می ‌کند. کولر گازی هم از این قاعده مستثنی نیست! زمانی که اسم کولرهای گازی به گوش می ‌خورد؛ قطعا برند هایی که بین خریداران و مصرف کنندگان معروف تر است؛ به ذهن می ‌رسد. به طور مثال از بهترین کولرهای گازی، می ‌توان کولر گازی گری ، کولر گازی بوش، کولر گازی ال جی، کولر گازی اجنرال و ... اشاره کرد.

اکنون جهت خرید کولر گازی در هر برند و مدلی می ‌توانید روی ما حساب کنید. ما تک تک محصولات خود را ضمانت کرده و مشتریان عزیز را مشمول دریافت خدمات پس از فروش می ‌کنیم. در واقع گارانتی و خدمات پس از فروش، یک اصل بسیار مهم است که باید تمامی مراکز معتبر، آن را رعایت کنند. ما هم به نوبه ی خود از این قاعده پیروی کرده ایم.

خرید کولر گازی گری

کولر گازی گری را می ‌توان جز یکی از بهترین کولرهای تبریدی در دنیا دانست. این سیستم، محصول شرکت گری چین می باشد که از زمان ظهور تا به امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. از آنجایی که در کولر گازی گری به جای گاز R22 از گاز R410 استفاده شده؛ از این رو راندمان و دوام آن بالا رفته و به دلیل عدم استفاده از گاز R22، آسیبی به محیط زیست وارد نخواهد کرد.

حال در صورتی که قصد خرید کولر گازی گری را دارید؛ همین حالا می ‌توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید و در کمترین زمان ممکن، محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کولر گازی ال جی و گری

خرید کولر گازی ال جی

کولر گازی ال جی ، دست کمی از کولر گری ندارد. این برند هم حسابی پر طرفدار است و از میزان فروش قابل توجه برخوردار می ‌باشد. به طور کلی ۲۰ درصد از کل فروش کولر گازی و اسپلیت، به کولر ال جی تعلق دارد. در حال حاضر در این سایت می ‌توانید بعد از کسب اطلاعات دقیقی از ویژگی های انواع کولر های گازی ال جی، مشخصات فنی و قیمت و یا حتی گفت و گو با کارشناسان جهت کسب اطمینان بیشتر، نسبت به خرید کولر گازی ال جی اقدام کنید.

شایان ذکر است که مجموعه ی ما، تمامی محصولات از جمله کولر گازی ال جی، کولر گری، کولر بوش و ... را دارای گارانتی بی قید و شرطی کرده است؛ تا رضایت خریداران را ماندگار سازد.

خرید کولر گازی ال جی و گری

خرید اینترنتی انواع کولر گازی با بهترین قیمت

امروزه مزیت خرید اینترنتی بر کسی پوشیده نیست. قطعا با رجوع به فروشگاه های اینترنتی می ‌توان خیلی راحت تر از گذشته، نسبت به خرید کولر گازی در انواع و اقسام مدل ها اقدام کرد. ما هم به نوبه ی خود، با ارائه مناسب ترین قیمت، تحویل در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و ارائه خدمات پس از فروش محصولات و گارانتی آن ها، قصد داریم جای خود را در دل تمام خریداران عزیز، باز کنیم.

آشنایی با انواع کولرهای گازی موجود در سایت

کولرهای گازی به طور کلی به دو دسته یک یونیت و دو یونیت تبدیل می ‌شوند. کولر های گازی دو تکه یا همان دو یونیت، اسپلیت می ‌گویند. در حال حاضر کولر گازی اسپلیت، جز پر فروش‌ترین سیستم های تهویه هوا در بازار قرار گرفته است.

انواع کولر های گازی اسپلیت، عبارتند از:

  • اسپلیت دیواری (Wall Mounted)
  • داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی (Duct)
  • اسپلیت ایستاده (Standing)
  • اسپلیت سقفی زمینی (Floor Ceiling)
  • اسپلیت کاستی (Cassette)
  • اسپلیت سقفی دیواری (Wall Mounted Ceiling)

انتخاب هر یک از این مدل ‌ها بستگی به متراژ محیط، نوع کاربری و بودجه شما دارد و لازم است طبق این فاکتورها، جهت خرید مناسب ترین کولر گازی، اقدام کرد.

کولرهای گازی یک تکه:

کولرهای گازی یک تکه، کولر هایی قابل حمل و کوچکی هستند که آن ها به نوبه ی خودشان از فروش خوبی برخوردار شده اند. از جمله کولر‌های گازی یک تکه، می توان به کولر های پرتابل و کولر های پنجره ای یا اتاقی نیز اشاره کرد.

در صورتی که برای انتخاب یکی از کولر های گازی، به کمک یک کارشناس نیاز دارید؛ پس همین حالا می‌ توانید با ما تماس بگیرید. جهت ارتباط با ما تنها کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مناسب ترین ظرفیت کولرهای گازی چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتورها جهت خرید کولرهای گازی در هر مدل و برندی، قطعا ظرفیت دستگاه می باشد. در تعیین ظرفیت این دستگاه ابتدا باید کاربری ساختمان به طور دقیق مشخص شود. به طور مثال قطعا کاربری ساختمان های مسکونی با امکان عمومی مثل بیمارستان‌ ها، فرودگاه و ... با هم فرق می‌ کند.

مورد دوم در تعیین ظرفیت کولرهای گازی، متراژ ساختمان می باشد. قطعا یک محیط با متراژ بالا، به دستگاهی با ظرفیت بالایی نیاز دارد.

قابل ذکر است که یک ساختمان دارای چندین اتاق است، بهتر است از کولر گازی مجزا ولی با ظرفیت پایین استفاده کرد. از انتخاب کولر با ظرفیت بالا برای تهویه تمامی اتاق های خواب و سالن پرهیز کنید.

عوامل دیگری از جمله میزان روشنایی، جنس مصالح به کار رفته، جهت قرار گیری ساختمان، بر روی تعیین ظرفیت کولر به عنوان بار نهان تاثیر خواهد گذاشت.

در این سایت، انواع کولرهای گازی در ظرفیت های متعددی برای محیط هایی با ابعاد مختلف به فروش می ‌رسد. در حال حاضر کولرهای گازی در ظرفیت های 9000 BTU، 12000 BTU، 18000 BTU، 24000 BTU، 30000 BTU، 32000 BTU، 45000 BTU، 60000 BTU و 90000 BTU به فروش می ‌رسد.

جهت دریافت مشاوره، برای انتخاب بهترین کولرهای گازی با ظرفیت و بازدهی مناسب، همین حالا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما، راهنمایی های مفیدی به طور رایگان به شما ارائه خواهند داد.

دریافت راهنمایی های رایگان از سوی کارشناسان

از آنجایی که تعیین بار برودتی و حرارتی یک ساختمان، به دانش و بررسی‌ های لازم نیاز دارد؛ بنابراین بهتر است؛ برای انتخاب بهترین مدل کولرهای گازی از یک کارشناس با تجربه کمک گرفته شود. در حال حاضر در صورتی که شما عزیزان، قصد خرید کولر گازی گری، کولر گازی ال جی، کولر گازی بوش، کولر گازی اجنرال و ... را دارید و در تشخیص بار برودتی و حرارتی ساختمان و تشخیص بهترین دستگاه با مناسب ترین ظرفیت، به مشکل برخورده اید؛ روی کمک ما حساب کنید.

 

خرید کولرهای گازی قاچاقی ممنوع!

متاسفانه، امروزه قاچاق کولرهای گازی به شدت بالا رفته؛ و برخی از افراد به دلیل پرداخت هزینه ای کمتر کولرهای قاچاقی نسبت به هزینه کولر اورجینال، وسوسه شده و به سراغ کولر گازی غیر اصل می ‌روند. ولی باید گفت که چنین کولر هایی نه تنها ضمانت نداشته بلکه، راندمان و عمر بسیار پایینی دارد. علاوه بر این، گاها پیش می آید که در کمتر از ۶ ماه، به طور کامل معیوب می شوند و خریداران را متحمل پرداخت هزینه های گزاف تعمیرات می‌ کند. حتی به دلیل عدم وجود قطعات این مدل کولر های گازی، مصرف کنندگان مجبور به خرید مجدد یک سیستم تهویه هوا جدید می ‌شوند.

پس باید به عزیزانی که قصد خرید کولر دارند؛ بگوییم که برای داشتن یک سیستم تهویه با راندمان و طول عمر بالا و نداشتن دردسرهای تعمیراتی، به سراغ کولر های اورجینال بروید و کاملا دور کولرهای گازی قاچاقی را یک خط قرمز بکشید.

از کجا اورجینال بودن کولرهای گازی را تشخیص دهیم؟

شرکت‌ های معتبری که محصولات اورجینال و اصلی را به فروش می ‌رسانند؛ قطع به یقین آن ها را مشمول گارانتی یک الی چند ساله می‌ کنند. علاوه بر این خدمات پس از فروش و رایگان تا چندین ماه، می ‌تواند معیاری بر اصل بودن کولر گازی باشد. علاوه بر این موارد با بررسی مشخصات و ویژگی ‌های فنی کولرهای گازی که بر روی برچسب آن درج شده است؛ می ‌توانید نسبت به اورجینال بودن کولر اطمینان کسب کنید. قطع به یقین بر روی برچسب، اطلاعاتی همچون کشور سازنده، برند، نوع و مدل قطعه کمپرسور، نوع گاز مبرد استفاده شده، میزان مصرف برق و مشخصات قطعات نوشته شده است.

کولر گازی، بهترین سیستم سرمایشی برای مناطق شرجی

بهترین و مناسب ترین سیستم سرمایشی و گرمایشی برای مناطق شرجی، مانند شهرهای شمالی و جنوبی، کولرهای  گازی می باشد. چرا که این دستگاه بر خلاف کولر آبی، رطوبت محیط را تنظیم و از افزایش آن جلوگیری می‌ کند. پس در صورتی که در مناطقی با آب و هوای شرجی سکونت دارید؛ پس پیشنهاد می‌ کنیم که قید خرید کولر آبی را بزنید و به سراغ کولرهای گازی بروید. به لطف این سیستم، دما و میزان رطوبت موجود در محیط، تنظیم شده و هوایی دلچسب ایجاد می ‌شود.

قیمت کولرهای گازی چقدر است؟

قیمت کولرهای گازی به عوامل زیادی از جمله میزان ظرفیت، ابعاد، میزان مصرف انرژی و ... بستگی دارد. اما متاسفانه به دلیل نوسان قیمت ارز، قیمت دستگاه های وارداتی مدام در حال تغییر است. به همین دلیل پیشنهاد می ‌کنیم که برای اطلاع دقیق و شفاف از قیمت کولر گازی با ما در ارتباط باشید و با کارشناسان فروش گفت و گو کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز