خبرگزاری کار ایران

تابستانی گرم در کنار 5 برند پر فروش کولر گازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۷۱

انتخاب سنتر

گرمای بیش از حد هوا باعث شده تا استفاده از وسایل سرمایشی مناسب مورد توجه قرار گیرد کولر گازی به عنوان یکی از تجهیزات سرمایشی کاربردی با افزایش گرمای هوا اهمیت دوچندانی پیدا کرده است. به دلیل وجود مدل ها و تنوع برندهای موجود در بازار کولر گازی، انتخاب یک کولر مناسب و بهینه دشوار شده است. در این نوشتار قصد داریم شما را با 5 تا از برندهای پر طرفدار بازار کولر گازی در ایران آشنا کنیم.

انتخاب کولر گازی؛ کدام برند؟

در میان انبوه مدل های کولر گازی و کولر آبی سوالی که دغدغه همه خریداران است این است که چه کولری خریداری کنیم؟ در میان مدل های مختلف کولر گازی، اسپیلیت از همه محبوب تر است. مهم ترین شاخصه کولر گازی اسپیلیت، منفک بودن پنل کولر از موتور است که علاوه بر زیبایی باعث شده تا که از صدای آزار دهنده دستگاه به میزان زیادی کاسته شود. به همین دلیل این کولر برای ادارات و منازل مسکونی مناسب تر است. نسل جدید اسپیلیت ها که دارای موتور اینورتر هستند از جذابیت و طراحی زیبایی برخوردارند که علاوه بر پایین آوردن مصرف انرژی قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارند. این کولرها یون منفی آزاد می کنند و خاصیت آنتی باکتریال نیز دارند.

کولر گازی ال جی LG         

بدون تردید یکی از برترین برندهای کولر گازی برند نام آشنای ال جی است. سهم بزرگی از بازار کولر گازی در دست این برند کره ای است. ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص سیستم های تهویه مطبوع خانگی بسیار عالی عمل کرده است و با تکیه بر جدید ترین فناوری های روز دنیا، تولیدات با استانداردهای جهانی و با کیفیت عرضه به بازار عرضه کرده است. ال جی برای ساخت اسپیلیت های خود از کمپرسور روتاری بهره برده که برای اقلیم معتدل و مرطوب بسیار مناسب است. اما به روزترین فناوری به کار گرفته شده توسط ال جی فناوری Dual Inverter است که موجب افت قابل ملاحظه مصرف انرژی تا 73 درصد می شود. کولر گازی ال جی با عملکردی بسیار عالی، بهترین خنک کنندگی را با توجه به فضای موجود ایجاد می کند و انتخاب بی نظیری برای مشتریانی است که میزان مصرف انرژی برایشان اهمیت بالایی دارد.

 

تابستانی گرم در کنار 5 برند پر فروش کولر گازی

اسپیلیت برند ال جی

کولر گازی گری Gree

برند گری از بهترین و با کیفیت ترین برندهای کولر گازی در بازار ایران است. این شرکت در زمینه تولید و ساخت سیستم های تهویه مطبوع خانگی فعالیت دارد. و برای رقابت با سایر برندهای لوازم خانگی محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده است. کولر گازی برند گری دارای ظرفیت های متنوع هوادهی با توجه به فضای موجود و کاربری های متنوع است. اسپیلیت گازی این برند بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است.و همه محصولات تولیدی این برند تحت نظارت های دقیق و سخت گیرانه تولید می شوند. تمام این موارد دلایلی است برای فروش بالای این برند در بازار ایران. این کولر با استفاده از فناوری های مختلف برای مناطق معتدل و مرطوب بسیار مناسب است.

تابستانی گرم در کنار 5 برند پر فروش کولر گازی

اسپیلیت برند گری

کولر گازی گرین Green

یکی دیگر از برندهای فعال در بازار کولر گازی ایران برند گرین است. این برند همانند دو برند پیشین فعالیت بسیار خوبی در زمینه سیستم های سرمایش خانگی دارد. برند گرین با تکیه بر فناوری های جدید و استفاده از متخصصان خبره دست به کار طراحی کولر گازی های بسیار با کیفیتی زده که رضایت خاطر مشتریان را به دست آورده است. این برند اصلا یک برند چینی است ولی با توجه به مواد اولیه مرغوب و فناوری پیشرفته تولیدات آن از نظر کیفیت قابل رقابت با برندهای جهانی کولر گازی هستند. اسپیلیت گازی این برند در ظرفیت های 9000 تا 9000 BTU به بازار عرضه شده است که مناسب منازل مسکونی و ادارات  و واحدهای تجاری می باشد. محصولات گرین با کیفیت بالای ساخت و سرمادهی عالی یکی از گزینه های عالی برای روزهای گرم تابستان است.

تابستانی گرم در کنار 5 برند پر فروش کولر گازی

اسپیلیت برند گریین

کولر گازی هایسنس Hisense

در میان بهترین برندهای کولر گازی در ایران برند هایسنس از جایگاه ویژه برخوردار است. این برند نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. برند هایسنس تولیدات خود را بر اساس استانداردهای جهانی مربوط به لوازم خانگی تولید می کند. این برند معتبر لوازم خانگی با پشتوانه سال ها تولید و کادر تخصصی مجرب خود سال ها است در عرصه تولید سیستم های سرمایش خانگی خوش درخشیده است. هایسنس برای تولید کولر گازی از کمپرسورهای روتاری که مناسب آب و هوای معتدل و مرطوب و کمپرسور پیستونی که مناسب آب و هوای خشک است استفاده می کند. کولرهای گازی اسپیلیت هایسنس در ظرفیت های 9000 الی 90000 BTU طراحی و بازار عرضه می شوند.

تابستانی گرم در کنار 5 برند پر فروش کولر گازی

اسپیلیت برند هایسنس

کولر گازی تی سی ال TCL

برند دیگر معتبر در زمینه تولید کولرهای گازی برند معتبر تی سی ال است. این برند که در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه دستگاه های تهویه مطبوع خانگی فعالیت دارد یکی از برندهای قدرتمند در این زمینه است. اصالت این برند مربوط به ایالات متحده است ولی مونتاژ این برند توسط متخصصان چینی انجام می گیرد. این برند معتبر مجهز به فناوری اینورتر است. که باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی می شود. در تولید این کولر گازی ها نیز از کمپرسور روتاری بهره برده می شود. طراحی جذاب و امنیت بالای این محصول و تفکیک بین بخش های الکتریکی و دیگر بخش های کولر از ویژگی های ممتاز برند تی سی ال است. فناوری دیگر که در این برند پیش بینی شده فناوری Super Mute Mode است که باعث کاهش بسیار قابل توجه صدای دستگاه می شود. و آرامش بیشتری را برای مکان های که از این برند استفاده می کنند به همراه آورد

اسپیلیت برند تی سی ال

جمع بندی

گزینش از میان برندهای معتبر و شناخته شده کولر گازی بستگی زیاد به سلیقه و نوع نیاز شما دارد. اما برای راحتی بیشتر می توانید با استفاده از مشاوره های تخصصی از کارشناسان فروش انتخاب سنتر، کالای دلخواه خود را انتخاب کنید. در زمان تهیه کولر گازی باید به دو نکته دقت داشته باشید. 1-میزان ظرفیت خنک کنندگی دستگاه. 2-میزان مصرف انرژی دستگاه که فاکتور بسیار مهمی است.

انتخاب سنتر به عنوان بهترین مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی به صورت فروش نقدی و فروش اقساطی، با در نظر گرفتن تمامی نکات مهم در انتخاب کولر گازی ، با کیفیت ترین کولر گازی را به شما پیشنهاد می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز