خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید نوروز؛

چتر حمایتی گروه صنعتی پاکشو بر دبیرستان دخترانه معاد شهر ری گسترانده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۱۱۳

گروه صنعتی پاکشو در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، در آستانه عید نوروز اقدام به تهیه و توزیع ۳۵ بسته مواد غذایی و‌ شوینده ویژه ۳۵ نفر از دانش آموز دختر دبیرستان معاد در شهر ری، کرد.

میثم سلماسی، مدیر منابع انسانی گروه صنعتی پاکشو در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: ٣٥ دانش آموز دبیرستان دخترانه معاد که طی دو سال گذشته و با حاکمیت بیماری کرونا، والدین خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده و بی سرپرست شدند، جامعه هدف توزیع این بسته‌های غذایی و مواد شوینده هستند.

وی بیان اینکه با حمایت مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو موفق به تهیه سبدی از انواع مواد شوینده محصولات این و بسته‌های غذایی برای شب عید شدیم، گفت: بسته غذایی تهیه شده شامل؛ برنج، گوشت، رب، روغن و ماکارونی است و انواع شوینده‌ها هم در بسته بهداشتی جای داده شده است.

او ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها را یک میلیون و ١٠٠ هزار تومان اعلام کرد.

مدیر منابع انسانی گروه صنعتی پاکشو همچنین به بخشی از اقدامات انجام شده این شرکت در امور عام‌المنفعه در سال جاری از جمله تهیه سبد محصولات بهداشتی و‌ شوینده بیمارستان کودکان مفید به مدت یکسال و تامین سبد بهداشتی مرکز توانبخشی رویان به مدت یکماه اشاره و تصریح کرد که با عنایت مدیرعامل مجموعه، تلاش خواهد شد تا با شناسایی نیازمندان بیشتر، این مهم در سال آینده نیز تداوم یابد.

سلماسی به مدیریت بازار در بحبوبه شیوع کرونا و تامین نیاز جامعه به شوینده‌های مورد نیاز هم اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با شیوع این بیماری و ‌کاهش شوینده‌ها در بازار، تلاش کردیم خط تولید محصولات مورد نیاز از جمله ژل ضدعفونی کننده دست را راه‌اندازی و تمام شوینده‌های مورد نیاز را به بازار عرضه کنیم و خوشبختانه مشکلی در این دو سال نداشتیم.

او همچنین از آمار صعودی استخدام نیروی انسانی در گروه صنعتی پاکشو و زیرمجموعه‌های آن علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی در بسیاری از بخش‌های جامعه خبر داد و گفت: نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم بلکه تعداد نیروهای این مجموعه در سال ٩٩ از یکهزار و ١٠٠ نفر به یکهزار و ٦٠٠ نفر افزایش یافت و در سال ١٤٠٠ هم به یکهزار و هفتصد نفر رسید.

مدیر منابع انسانی این مجموعه تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که در سال ١٤٠١ علاوه بر حفظ این نیروها، میزان اشتغال با توسعه تولیدات مجموعه شرکت‌های گروه صنعتی پاکشو به دو هزار نفر برسد.

سلماسی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی استراتژی شرکت متبوع در افزایش تولیدات و‌تنوع بخشی، اظهار کرد: هر دو مؤلفه جزو استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان این سازمان است که البته در بخش بازاریابی و فروش باید تعیین شود اما تلاشمان در بحث نیروهای انسانی آموزش، نگاهداشت و عدم جذب در شرکت‌های رقیب است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز