خبرگزاری کار ایران

درآمدزایی از اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۹۵۷

درآمدزایی از اینستاگرام با چند ترفند ساده، به ‌راحتی قابل انجام است. این روزها اغلب افراد به دنبال درآمدزایی از طریق اینترنت هستند و چه برنامه‌ای بهتر از اینستاگرام. همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های بسیار مفید در زمینه خرید و فروش انواع لباس، لوازم منزل و سایر ابزارها به ‌شمار می‌رود. شما با یک سرمایه اندک نیز می‌توانید، از این اپلیکیشن درآمدزایی کنید.

 درآمدزایی از اینستاگرام تنها به خرید و فروش محدود نمی‌شود، بلکه روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد وجود دارد. اگر پیج اینستاگرام شما بازدهی کافی را ندارد، می‌توانید از طریق خرید فالوور با کیفیت به رشد آن کمک کنید.

به طور میانگین درآمدزایی از اینستاگرام چقدر است؟

 این سؤال را معمولاً اغلب افراد تازه‌کار مطرح می‌کنند. برای درآمد حاصل از این اپلیکیشن، نمی‌توان سقف خاصی تعیین نمود؛ زیرا به پارامترهای مختلفی وابسته است. مهم‌ترین پارامتر در این زمینه، تعداد فالوورهای پیج است. طبیعتاً هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، درآمد شما نیز افزایش می‌یابد.

 فاکتور دیگری که نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، محتوایی است که شما در پیج خود تولید می‌کنید. خلاقیت شما در تولید محتوا، همچنین پاسخگویی نسبت به فالوورها نیز عوامل مهمی هستند. خرید ویو اینستاگرام یک روش بسیار محبوب بین فعالان این حوزه است. فراموش نکنید که درآمدزایی از اینستاگرام هرگز کار ساده‌ای نیست. باید برای رسیدن به هدف خود پشتکار و تلاش زیادی داشته باشید. سعی کنید، پیج را با خلاقیت و ایده‌های ذهنی خود جلو ببرید و از دیگران کپی‌برداری نکنید.

روش‌های گوناگون درآمدزایی از اینستاگرام

انجام تبلیغات به‌ صورت مستقیم

در این نوع تبلیغ، افراد محصول خود را به ادمین معرفی می‌کنند و طبق توافق صورت‌گرفته، مبلغی را به صاحب پیج پرداخت می‌کنند. تقریباً نرخی که برای تعداد بازدیدهای بنر وجود دارد، به‌ازای هر فالوور 5 هزار تومان است. برخی از صاحبان کسب‌ و کار سعی دارند، از طریق خرید کامنت اینستاگرام و خرید لایک ارزان پیج خود را بالا ببرند.

خریدوفروش اجناس مختلف یا ارائه خدمات

یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام، خریدوفروش کالا محسوب می‌شود. از طریق فروش اجناس می‌توانید در ابتدای فعالیت خود، بسته به تعداد فالوورهایتان بین 5 الی 6 میلیون درآمد کسب کنید.

تبلیغات برای شرکت‌ها و برندسازی

این روش یکی از متدهای جدید در این زمینه، به شمار می‌رود. به طور مثال، اگر محصولی از یک برند را در پیج خود را ارائه می‌دهید، می‌توانید در ازای دریافت یک مبلغ، برای برند تبلیغ کنید. درآمدزایی از اینستاگرام با این روش بسیار خوب است.

درآمدزایی از طریق استوری

در این روش می‌توانید با انجام تبلیغات در استوری، درآمد خوبی کسب کنید.

برخی از درآمدهای این برنامه نیز پنهان هستند و بسیاری از افراد این روش‌ها را لو نمی‌دهند. حتی در مورد روش‌های گفته شده نیز در آغاز فعالیت این اپلیکیشن، شناخت زیادی وجود نداشت.

سایت برتر فالوور کلیه خدمات مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام را انجام میدهد. برتر فالوور از اعتبار بالایی برخوردار است؛ بنابراین به‌راحتی می‌‌توانید خدمات خود را به آن‌ها بسپارید. شما می‌توانید با خرید فالوور با کیفیت از تیم حرفه‌ای برتر فالوور پیج خود را رشد دهید. این سایت برای بالا اوردن پیج شما، از فالوورهای واقعی استفاده می‌کند.

نکاتی در مورد کسب درآمد از اینستاگرام

برای استفاده از این اپلیکیشن محبوب، بهتر است راه‌های گوناگونی را امتحان کنید و ایده‌های جذابی را پیاده کنید. در این بخش، چند نمونه از روش‌های درآمدزایی را برای شما بیان می‌کنیم:

  • باید محتوا و موضوع پیج را به‌صورت واضح و روشن مشخص نمایید
  • فعالیت پیج شما باید صرفاً در مورد هدف پیج باشد
  • از طریق برگزاری چالش‌های مختلف می‌توانید، فالوورها را سوپرایز کنید و درآمدزایی از اینستاگرام را گسترش دهید
  • تبلیغات زیاد، نتیجه عکس می‌دهد و سبب ریزش فالوورها می‌شود؛ بنابراین افراط نکنید
  • سعی کنید یک اسم آسان و منحصربه‌فرد برای پیج خود انتخاب نمایید
  • ایجاد سایت نیز می‌تواند به شما کمک کند
  • سعی کنید در پیج خود کارهای جدید و خاصی انجام دهید
  • عکس‌های پیج خود را واترمارک کنید و برای پست‌های پیج هشتگ مناسب قرار دهید
  • برای انجام تبلیغات با سایر پیج‌ها تبادل داشته باشید
  • هرگز از محتوای سایر پیج‌ها کپی‌برداری ننمایید

درآمدزایی از اینستاگرام

استفاده از آپشن‌های جدید اپلیکیشن اینستاگرام

امکاناتی که در اپلیکیشن اینستاگرام ظاهر می‌شود، روزبه‌روز آن را محبوب‌تر از گذشته می‌کند. شما نیز باید از آپشن‌های جدید برنامه، به‌خوبی بهره ببرید. استفاده از این امکانات، سبب سبقت گرفتن از سایر رقبا می‌شود. این کار فالوورهای شما را به میزان زیادی افزایش می‌دهد و از طرفی، فالوورهای قدیمی را نیز نسبت به پیج وفادار می‌کند.

 رعایت نمودن این نکات، علاوه بر رشد پیج، درآمد شما را نیز بیشتر از قبل می‌کند. خرید کامنت اینستاگرام از سایت معتبری مانند برتر فالوور نیز می‌تواند به شما کمک نماید. بازاریابی و برندسازی از اینستاگرام، درآمد بسیار خوبی را برای شما به دنبال دارد. برای ایجاد خلاقیت و نوآوری در پست‌های خود و افزایش درآمدزایی از اینستاگرام می‌توانید، از برخی برنامه‌های ویرایش عکس و ویدیو استفاده نمایید. مواظب باشید که از فالوورهای فیک استفاده نکنید. این کار علاوه بر عدم بازدهی که برای شما دارد، می‌تواند موجب از دست رفتن پیج شما نیز شود. بنابراین دقت کافی را در این مورد داشته باشید.

درآمدزایی از اینستاگرام

جمع‌بندی

 درآمدزایی از اینستاگرام اراده قوی و تلاش زیادی را می‌طلبد. شما در ابتدای فعالیت خود در این برنامه، نباید انتظار درآمدهای نجومی را داشته باشید. فراموش نکنید که اگر محتوای مناسبی تولید نکنید و خلاقیت خوبی نداشته باشید، خرید ویو اینستاگرام نیز می‌تواند به پیج شما کمک کند.

این روش‌ها را باید در کنار تولید محتوای خوب، ارائه خدمات مناسب و سایر موارد دیگر به کار ببرید. برای کسب درآمد اینستاگرام باید به‌ صورت پیوسته حدود یک سال کار کنید. عدم کسب درآمد در ماه‌های ابتدایی، هرگز نباید شما را ناامید سازد، بلکه باید انگیزه و اراده شما را برای موفقیت افزایش دهد. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز