خبرگزاری کار ایران

هشتمین دوره جامع آموزش دیجیتال مارکتینگ آغازینو

صفر تا 100 دیجیتال مارکتینگ را در 108 ساعت بیاموزید

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۰۹

اهمیت راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی برای همه روشن است و اینکه برای موفقیت باید در اینترنت دیده شوید هرگز یک شعار نیست. در واقع بازاریابی دیجیتال به کمک کسب و کارهای سنتی آمده تا آن‌ها را به فروش و درآمد بیشتر برساند. پس در این مقاله نمی‌خواهیم از اهمیت دیجیتال مارکتینگ بگیم، بلکه امروز از اهمیت یک دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی میگیم و اینکه چرا یک دوره خوب خیلی میتونه در موفقیت ما موثر باشه.

بعد از حدود یک دهه فعالیت در بازار اینترنتی ایران و کار با استارتاپ های مختلف به یک نتیجه خیلی مهم رسیدم: سرمایه گذاری روی آموزش خودتون میتونه هزینه های شکست رو به شدت کاهش بده و حتی در موارد زیادی صفر کنه!

دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین دقیقا چطور به من کمک می کنه؟ بزارید یک مثال بزنیم:

فرض کنید که شما یک آشپز هستید و یک کیک خوشمزه می‌تونه شما رو تو مسابقه آشپزی برنده کنه. مواد اولیه‌ای که در اختیارتون گذاشتن هم محدوده و فقط برای پختن یک کیک کفایت می کنه. پس یک فرصت بیشتر ندارین. حالا اصلی ترین سوال اینه که شما قبلا کیک پختین؟ اگر نپخته باشین چند درصد ممکنه همین دفعه اول کیک خوبی بشه؟

امروز در ایران فضای کسب و کار آنلاین به شدت رقابتی است. اصلی‌ترین سرمایه‌های شما هم پول و زمان هستند. در این فضای پر رقابت شما فرصت ندارید زیاد سعی و خطا کنید تا به نتیجه مطلوب برسید یا دست کم از خیلی از رقبا عقب خواهید افتاد. اگر خودتون کیک نپختین تا حالا، از اونایی که تجربه زیادی در این کار دارن و فوت و فن اون رو می‌دونن کمک بگیرین.

این هدف اصلی از شرکت در دوره‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگ برای یادگیری کار کردن در فضای آنلاین هست. استفاده از تجربه اساتیدی که هرکدوم بارها و مدل های مختلف کسب و کار اینترنتی رو تست کردن و تو برخی شکست خوردن و تو کلی هم موفق بودن. این اساتید میان و ماحصل سالها تجربه و دانش رو در مدت یکی دو ماه در اختیارتون میزارن تا شما از همون اول راه درست رو برین و زمان و پولتون رو هدر ندید.

آیا برای یادگیری کسب و کار اینترنتی پکیج آموزشی وجود داره؟

بله، امروزه تا دلتون بخواد پکیج‌های آموزشی راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی وجود داره. نکته مهم در انتخاب محصول آموزشی خوبه خب بهترین دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی چه دوره ایه؟ بهترین دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی چند ویژگی مهم باید داشته باشه:

1. دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید عملی باشه

 متاسفانه در خیلی از دوره ها صرفا مباحث تئوری گفته میشه که اصلا قابلیت اجرایی شدن رو ندارن برای همین در دوره  آموزش بازاریابی دیجیتال آغازینو همه اساتید ملزم به آموزش به صورت عملی هستند تا دانشجو بتونه حین دوره تمام موارد رو اجرا کنه و خیلی سریع به درآمد برسه.  می‌تونین از صفحه دانشجویان آغازینو دیدن کنید تا ببینید که این افراد با شرکت در دوره‌های آغازینو به چه موفقیت‌هایی در حوزه کاریشون رسیدن.

2. دوره راه اندازی کسب و کار آنلاین باید اساتید باتجربه داشته باشه

 خب اگر استاد خودش تجربه لازم رو نداشته باشه قطعا چیز زیادی هم برای آموزش نداره. اساتید آغازینو سالها تجربه کسب و کارهای اینترنتی مختلف رو دارند و به دانشجو ها منتقل می کنند.

 3. محتوای دوره برای همه گروه های شغلی مناسب باشه

 خیلی از دوره های راه اندازی کسب و کار اینترنتی موجود فقط بر روی راه اندازی فروشگاه اینترنتی متمرکز شدند. البته که راه اندازی فروشگاه اینترنتی از اهمیت خیلی بالایی برخورداره، اما نباید تمام تمرکز روی این بخش باشه، چون شما می‌تونین بدون دردسر و با استفاده از سایت‌سازهای آماده مثل سایت‌ساز سی فایو به راحتی صاحب یک فروشگاه اینترنتی بشین. ما در آغازینو دانشجو های بسیاری داشتیم که سایت های شرکتی یا مشاوره و آموزشی راه اندازی کردند و امروز خیلی موفق هستند و ماهم آرزوی موفقیت بیشتر براشون داریم

4.هزینه اش هم مناسب باشه

در فضای فعلی اقتصادی کشور یکی از دغدغه‌های اصلی همه مردم بحث مالی و اقتصادیه. دوره آغازینو برخلاف بسیاری از دوره‌های موجود، حداقل قیمت رو در برابر مطالبی که آموزش میده داره. البته چون نمیخواستیم از کیفیت دوره کم بشه حاضر به پایین آوردن قیمت به هر قیمتی نبودیم ولی سودمون رو حداقل کردیم تا قیمت دوره در پایین ترین حد ممکنش باشه.

در نهایت شما میتونین از مشاوره رایگان آغازینو استفاده کنید و اگر احساس کردین نیاز به شرکت در این دوره دارین، برای شرکت در آن ثبت نام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز