خبرگزاری کار ایران

طراحی ویلا ایرانی مدرن دوبلکس کوچک با روف گاردن

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۶۱

طراحی ویلا مدرن و ساخت صفر تا صد ویلا شامل طراحی نما ویلا، دکوراسیون داخلی ویلا و محوطه سازی در تهران و سایر نقاط ایران توسط  طراحان حرفه ای و با تجربه تهران گاردن انجام می گیرد.

برای آن که بتوان بهترین نتیجه از ساخت و ساز یک عمارت ویلایی و محوطه فضای سبز آن را داشت، باید امر طراحی ویلا را به بهترین شکل پیش برده و آرامش و زیبایی را در کنار صرف هزینه های معقول و استانداردسازی، جریان بخشید.

از این روی سپردن کار طراحی ویلا و محوطه سازی به دست تیم های حرفه ای که سابقه کار قابل توجهی در این حوزه داشته و به جدیدترین علم روز دنیا در این خصوص مجهز باشند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانیم.

طراحی ویلا

طراحی ویلا به منظور دست یابی به یک محیط آرامش بخش و طرب انگیز کاملا ضروری است. در صورتی که ویلا مطابق با اصول استاندارد طراحی ساختمان ویلا ساخته نشده و پلان اولیه آن به درستی طراحی نشده باشد، نمی توان انتظار داشت که رفاه و آسایش لازم را برای ساکنین آن، فراهم سازد. به این ترتیب باید طراحی عمارت ویلایی، به وسیله تیم های حرفه ای انجام پذیرد.

برای آن که طراحی ویلا به درستی انجام شود، لازم است که سبک های مختلف طراحی عمارت و ساختمان در نظر گرفته شده و با توجه به خواست مشتری و البته پتانسیل های منطقه ای، بهترین سبک در نظر گرفته شود.

طراحی دکوراسیون داخلی

به همان اندازه که طراحی عمارت اصلی ویلا و محوطه سازی آن حائز اهمیت است، باید به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی ویلا نیز پرداخته شود. دکوراسیون داخلی ویلا باید به لحاظی همگام و در یک تناسب با عمارت اصلی و حتی فضای سبز آن باشد. به طور مثال اگر شما طراحی ویلا مدرن را ترجیح داده و این سبک را در مراحل ساخت و ساز قرار می دهید، لازم است که دکوراسیون داخلی ویلا نیز به همان سبک و در همان راستا باشد. به همین ترتیب اگر ویلای شما از سبک کلاسیک پیروی می کند، بهترین تصمیمی که می توانید بگیرید، دکوراسیون داخلی در سبک کلاسیک است.

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

برای آن که بتوانید طراحی ویلا مدرن دوبلکس را به بهترین شکل انجام دهید، لازم است که پلان اولیه مناسبی داشته و از مدل های قدیمی و ساختارهای تکراری ویلاهای دوبلکس فاصله بگیرید. فرم قرار گرفتن پلکان، ردیف قرارگیری اتاق ها و ... هر یک می توانند در طراحی ویلا مدرن دوبلکس به شکلی متفاوت موثر باشند.

طراحی ویلا ایرانی مدرن

برای آن که بتوان یک طراحی ویلا ایرانی مدرن را در برنامه کار قرار داد، لازم است که تمام المان های مدرنیته در کنار سنت و فرهنگ فضاسازی ایرانی با هم تلفیق شوند. این در عمل کار چندان ساده ای نخواهد بود و باید حتما طراحی به وسیله تیم های حرفه ای و تخصصی که مطالعه درستی در مولفه های مدرنیته و در عین حل فرهنگ معماری ایرانی داشته باشند، انجام شود.

طراحی ویلای مدرن کوچک

برای آن که بتوان یک ویلای کوچک را به سبکی مدرن طراحی کرد، باید پلان اولیه ویلا به درستی مطابق با مولفه های مدرنیته مطابق باشد. در این ساختار، استفاده از سبک های جدید و نوگرایانه، کمک می کند تا بتوان از فضای محدود موجود، بهترین بهره برداری را داشته و روح مدرنیته را در عمارت اصلی، محوطه سازی و دکوراسیون داخلی به خوبی جای داد.

انواع روف گاردن مدرن ویلا

در سبک جدید طراحی روف گاردن، مدل های مختلفی از انواع روف گاردن وجود داشته و در صورتی که انجام این کار را به دست تیم های حرفه ای بسپارید، می توانید از انواع روف گاردن مدرن ویلا بهره برداری کرده و بهترین فضای سبز پشت بامی را ایجاد کرد. این طرح ها ممکن است به صورت متمرکز یا جزیره ای در پشت بام ایجاد شده و از سبک های مختلف گل و گیاهان در آن ها استفاده کرد.

طراحی ویلا ایرانی مدرن دوبلکس کوچک با روف گاردن

سبک های ویلا

سبک های مختلف طراحی ویلا، از جمله کلاسیک، سنتی، مدرن، لاکچری، ایتالیایی و ... هستند. بسته به این که چه سلیقه ای داشته و چه طرحی از یک ساختمان ویلایی را ترجیح بدهید، تیم طراحی باید پتانسیل های منطقه ای، شرایط جغرافیایی و همین طور بودجه شما را در نظر گرفته و مطابق با آن بهترین طرح را ارائه دهد. سبک هایی چون طراحی نئو کلاسیک، نئو مدیترانه ای، نئو ویکتوریا، مدرن و معاصر هر یک به شکلی در طراحی ویلاهای جای دارند.

بازسازی ویلا

در کنار فرصت هایی که برای ساخت و ساز ویلا در زمین وجود دارد، می توانید با صرف هزینه ای کمتر، نسبت به بازسازی ویلا اقدام کرده و به این شکل هزینه های کمتری صرف کنید. برای این منظور شما ممکن است ویلای فعلی خود را که قدیمی شده و دیگر جلوه و کارایی کامل و سابق را ندارد، مورد بازسازی قرار دهید. همین طور اگر قصد خرید یک ویلای جدید را دارید، می توانید به جای خرید یک ویلای نوساز یا خرید زمین و صرف هزینه برای ساخت و ساز ویلا، یک ویلای قدیمی و مستهلک را با هزینه کمتر خریداری کرده و نسبت به بازسازی آن، مطابق با سلیقه خود اقدام کنید. در فرآیند بازسازی ویلا، ممکن است تمام المان های زیرسازی آن، لوله کشی ها، سیم کشی ها و ... تعویض شده یا این بازسازی تنها به لایه های نازک کاری رویی مرتبط باشد.

به هر ترتیب نیاز است که برای بازسازی ویلا نیز بررسی های کاملی توسط، تیم طراحی و مجری کار انجام شده و بهترین طرح مطابق با ساختار اولیه ویلا برای طرح پس از بازسازی آن، در نظر گرفته شود. دقت داشته باشید که بر خلاف چیزی که گاهی اوقات تصور می شود، اتفاقا بازسازی ویلا دارای ظرافت بیشتری نسبت به ساخت خود عمارت اصلی بوده و باید مهارت و تخصص بیشتری در آن به کار گرفته شود.

محوطه سازی ویلا

محوطه سازی ویلا نیز بخش قابل توجهی از ساخت و ساز ویلایی و به طور کلی طراحی ویلا را به خود اختصاص می دهد. در واقع محوطه سازی ویلا نیز بخش قابل توجهی از هویت اصلی آن را تشکیل می‌دهد در صورتی که عمارات ویلایی شما در سبک کلاسیک ساخته شده باشد نیازمند آن خواهد بود که محوطه سازی ویلا نیز به همان نسبت ترتیب داده شود. به همین شکل اگر قرار است یک ویلای لوکس و مدرن بسازید باید برای محوطه سازی آن نیز به دنبال المان ها و فاکتورهایی باشید که با مدرن‌سازی و همان سبک و سیاق لاکچری بودن هماهنگی داشته باشند. این موضوع اگر چه در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما سپردن کار به دست تیم‌های حرفه‌ای کمک خواهد کرد تا بتوانید با انتخاب گل و گیاه مختلف، تجهیزات رفاهی و تفریحی متفاوت محوطه ویلایی را مطابق با ساختار سبک عمارت اصلی پیش ببرید.

طراحی ویلا ایرانی مدرن دوبلکس کوچک با روف گاردن

طراحی نما

به همین شکل طراحی نما نیز باید تابعی از عمارت اصلی باشد. خوشبختانه در حال حاضر سبک های مختلف برای طراحی نما از سوی تیم‌های طراحی ویلا پیشنهاد می‌شود و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود و البته سبک و سیاقی که برای آنها در نظر گرفته اید، بهترین طراحی نما را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که به طور کلی باید با در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای و ساخت و ساز ویلاهای مجاور و پتانسیل موجود بهترین طراحی نما را انتخاب کرده و در این خصوص نمی توانید تنها قائم به سلیقه شخصی خود باشید. از اینها گذشته بودجه‌ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید، در انتخاب نوع طراحی نما تأثیرگذار خواهد بود. برخی از سنگ های ساختمانی دارای قیمت بالاتری هستند و در صورتی که بخواهید هزینه‌های خود را کنترل کرده و بودجه کمترین برای این کار اختصاص دهید باید به سراغ متریال و سنگهای ساختمانی و به هر شکل دیوارپوش های ارزانتری بروید.

کلام آخر

در بالا توضیحاتی در خصوص طراحی ویلا و محوطه سازی آن ارائه کردیم. گروه تهران گاردن ارائه دهنده خدمات طراحی ویلا، محوطه سازی و همین طور دکوراسیون و نماکاری ویلا، دارای تجربه و تخصص بالایی بوده و ایده های خلاقانه و منحصر به فرد به مشتریان خود ارائه می کند. شما چه تجربه ای در این باره دارید؟ تجربیات و نظرات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز