خبرگزاری کار ایران

شرکت مدرن ویلا تخصصی ترین شرکت طراحی ویلا

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۴۶۲

شرکت مدرن ویلا تخصصی ترین شرکت طراحی و ساخت ویلا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با طراحی، نظارت و اجرای انواع ویلا، مشارکت در ساخت، بازسازی ویلا با بهره مندی از مهندسین متخصص و توانا در رشته‌های معماری و عمران آغاز کرد.

برای اینکه ساخت ویلای شما از کیفیت و جذابیت لازم برخوردار باشد و همین‌طور متناسب با سلیقه شما طراحی گردد مسلماً باید به یک شرکت حرفه‌­ای مراجعه کنید. 

شرکت مدرن ویلا یکی از تخصصی­‌ترین شرکت ها در زمینه طراحی ویلا مدرن، لاکچری، لوکس و... می­‌باشد که با رعایت تمام اصول ساخت ویلا بهترین کیفیت را به شما ارائه می‌­دهد.

برای طراحی و ساخت ویلا ابتدا باید یک نقشه‌­بردار، مرکز ثقل ساخت ویلا و ایده­‌های مختلف را در نظر بگیرد و در گام بعدی، بعد از اینکه مجوز لازم برای ساخت ویلا گرفته شد مرحله گودبرداری، پیاده‌­سازی اسکلت ساختمان و...تا دکوراسیون داخلی انجام می­‌گردد. مدرن ویلا با بهره‌­گیری از طراحان ساختمانی ماهر، بیشترین خلاقیت و تنوع هنری را در طراحی و ساخت انواع ویلا­ها، متناسب با سلیقه و میزان بودجه سفارش‌­دهنده، خدمات ارزنده‌‌­ای را ارائه می‌­دهد.

در ساخت ویلا به چه مواردی توجه می­‌کنند؟

ویلا ساختمانی است که باید با محیط اطراف خود از جمله طلوع و غروب خورشید، نوع آب و هوا و منطقه جغرافیایی محل ساخت خود متناسب و سازگار باشد.

مدرن ویلا در سبک‌­های مختلف و با رعایت استانداردهای لازم، ویلاهای لوکس و مدرنی را با ایجاد فضایی زیبا و چشم­‌نواز طراحی می­‌کند. افراد زیادی در ساخت ویلا از زمان شروع تا زمان تحویل به مشتری با یکدیگر همکاری دارند که لازمه یک کار موفق گروهی، همکاری با یکدیگر، داشتن تخصص و مهارت لازم، استفاده از تجهیزات و مصالح استاندارد و... می­‌باشد.

نمای  ساختمان با استفاده از مصالحی مانند سنگ­‌های آهکی، آذرین، مرمر، شیشه و غیره باعث زیبایی ویلاها می­‌شوند. کاربرد نمای خانه یا ویلا علاوه بر زیبایی، حفاظت از ساختمان در برابر باد، باران، رطوبت، گرما و سرما است؛ از این‌­رو از مصالحی استفاده می‌­کنند که دارای عملکرد حرارتی خوبی هستند و با شرایط محیطی آن منطقه سازگار باشد.

یکی دیگر از مواردی که شرکت مدرن ویلا در طراحی ویلا مدنظر قرار می‌­دهد زیبایی فضای داخلی و خارجی آن توسط طراحان و معماران حرفه‌­ای می‌­باشد.

طراحی فضای داخلی ویلا باید بگونه‌­ای باشد که افراد در آن احساس آرامش و راحتی داشته باشند زیرا یکی از اهداف ساخت ویلا گذراندن اوقات فراغت می‌­باشد تا افراد روحیه خود را تازه کنند. ایجاد یک دیوارپوش، کف­پوش مناسب، پنجره­‌هایی با ورودی نور مناسب، سیستم‌­های هوشمند و... در قسمت‌­های مختلف داخلی ویلا که شامل آشپزخانه، پذیرایی، حمام، دستشویی، اتاق‌­ها، تراس، غذاخوری و سایر بخش‌­ها می‌­باشد. محوطه­‌سازی یا حیاط­‌ سازی ویلا از دیگر مهارت­‌های ویلا مدرن می­‌باشد که از ضروریات زیباسازی یک ویلا محسوب می­‌گردد که شامل گل­‌کاری، ساخت استخر، نصب باربی‌کیو، نورپردازی محیط، نصب آلاچیق، نصب مجسمه، چراغ­‌های محوطه و... است.

طراحی باغ ویلا برای تجربه زندگی بهتر

از زمان‌های قدیم در حیاط خانه‌­ها گل یا درختان زیبا و تزئینی را می‌کاشتند تا خانه آنها محلی برای آرامش روحی و همچنین برای استفاده بهینه از فضای موجود باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تبادل ایده­‌ها و خلق هنرهای جدید ما شاهد تلفیق هنر و معماری به شکل جدیدتری هستیم و زمانی که ما صفحات اینترنتی را ورق می‌زنیم تا یک طراحی زیبای باغ‌­سازی را مشاهده کنیم با انتخاب‌­های زیادی روبه‌­رو می­‌شویم که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند و اگر توسط طراحان ماهر صورت گرفته باشد در واقع شاید نتوان طرحی را بر طرح دیگر برتری داد بلکه این سلیقه، بودجه، مساحت در نظر گرفته شده برای ایجاد یک باغ، دلیل انتخاب شما می‌­باشد که در هر فرد متفاوت است. با توجه به این نکات و اهمیتی که طراحی باغ ویلا در زیباسازی محوطه دارد شرکت مدرن ویلا با توجه به ترکیب و تناسب رنگ گیاهان و دیگر موارد اقدام به خلق یک طراحی آرامش‌­بخش با ایده­‌های نوین با در نظر گرفتن بنای ویلا می‌­کند.

همان‌گونه که ساخت ویلاها دارای سبک­‌های متفاوت همچون ویلا کلاسیک، ویلا دوبلکس، ویلا مدرن، ویلا تلفیقی و.. می‌­باشد طراحی و ایجاد باغ هم با توجه به ساخت ویلا می‌تواند متفاوت باشد که این امر مستلزم داشتن مهارت و دانش لازم است. نوع کاربری که انتظار داریم به عنوان مثال برگزاری جشن­‌ها که باید از گونه­‌های تزیینی گیاهان و گل‌­های متنوع و زیبا استفاده شود، بهره­‌گیری از آبیاری قطره­ای و هوشمند، شیب زمین و حیاط و دیگر موارد و انتظاراتی  که از ایجاد یک باغ در محوطه ویلا داریم در طراحی باغ ویلا تأثیر می­‌گذارد. همچنین یکی از ویژگی‌­هایی که برای طراحی باغ در نظر می­‌گیرند لحاظ کردن نهر بصورت جداگانه و یا متصل به استخر می‌­باشد که این نهر زیبایی و جلوه­‌ی ویژه‌­ای را به باغ و محوطه می‌دهد.

کسی که طراحی باغ را در انواع ویلا­ها اعم از ویلا کلاسیک، ویلا مدرن، ویلا دوبلکس و... برعهده دارد باید از علم و خلاقیت، شرایط آب وهوایی منطقه، پتانسیل زمین، سازگاری گیاهان با شرایط اقلیمی منطقه آگاهی داشته باشد.

طراحان ویلا مدرن چگونه باعث زیبایی ویلا می­‌شوند؟

شرکت مدرن ویلا تخصصی ترین شرکت طراحی ویلا

ویلا مدرن یا ویلای که با سبک مدرنیسم ساخته می­‌گردد یکی از محبوب‌ترین سبک­‌های ساخت ویلا می­‌باشد که نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورها از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است. در طراحی مدرن، طراحان با ترکیب مناسب رنگ‌­ها و شناخت روانی تأثیر رنگ‌­ها بر خلقیات افراد یک فضای زیبا و متنوع در داخل و بیرون ویلا ایجاد می‌­کنند.

در ساخت ویلا مدرن محدودیتی در انتخاب رنگ و مصالح وجود ندارد و می­‌توان از انواع چوب، شیشه ساده و رنگی، سیمان، استفاده از اشکال هندسی در زیباسازی و.. بهره برد.

شیشه علاوه بر اینکه جلوه خاصی را به نمای ساختمان می­‌دهد نوردهی مناسبی را برای ویلا فراهم می­‌آورد، بخصوص اینکه طراحان حرفه‌­ای از طیف وسیعی از لامپ­‌ها و چراغ‌ها برای ایجاد نورپردازی به شکل صحیح و زیبایی بهره می­‌گیرند. طراحی ویلا مدرن نیازمند به علم و مهارت مهندسین و معمارانی دارد که شناخت کاملی از طراحی داخلی و خارجی ویلا، قوانین ساختمان­‌سازی، شناخت مصالح باکیفیت و متناسب با شرایط اقلیمی منطقه داشته باشند.

در طراحی ویلا مدرن طراحان همواره در راستای سلایق جامعه و همگام با تنوع­‌طلبی گروه‌­های سنی مختلف، مجهز به تکنولوژی جدید و دانش بروز بوده و تصمیات بهینه‌­ای را اتخاذ می‌­کنند. ویلا مدرن بر خلاف ویلا کلاسیک سبک ساده‌­تری دارد اما در عین سادگی، زیبایی منحصر به ­فردی دارند. سبک کلاسیک از معماری یونان برگرفته شده است که شامل یک نمای باشکوه، سرستون­‌های بزرگ، مجسمه‌­های زیبا و ... می­‌باشد که طراحی و ساخت و پیاده‌­سازی آن در مقایسه با سبک مدرن زمان­‌گیرتر و پرهزینه‌­تر است.

یکی از ویژگی­‌های دیگر ویلاهای مدرن، سقف کنسولی می­‌باشد که به سقفی می­‌گویند که بدون کمک گرفتن از ستون پایه، بر فراز ساختمان ساخته می­‌شود که یک طرف سقف آزاد و طرف دیگر به بدنه  اصلی ساختمان استوار است. ویلا مدرن می­‌تواند با بهره‌­گیری از سبک مینیمالیسم که اساس آن عدم پرهیز از پیچیدگی و اشکال هندسی متفاوت است، فضایی آرام و درخشانی را ایجاد کند.

آشنایی با طراحی ویلا دوبلکس و امکانات آن

یکی دیگر از خدمات شرکت مدرن ویلا، طراحی ویلا دوبلکس می‌­باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و طراحان معمار همواره سفارشاتی در این زمینه دریافت می­‌کنند. ساخت ویلای دوبلکس در دنیای امروزه با ایده­‌های مختلفی همراه بوده که زیبایی بسیار جذابی دارد و از دیگر ویلاها متمایز می­‌باشد.

منظور از ویلای دوبلکس، ویلایی است که در بالای یکدیگر ساخته شده و با یک پلکان داخلی به یکدیگر راه دارند و در چند مدل مختلف ساخته می­‌شوند.

ویلای لوکس دوبلکس که به همراه استخر، باغ و سایر تجهیزات باشد یکی از زیباترین و محبوب‌ترین انواع طراحی­‌ها و ساخت ویلاها می­‌باشد. متراژ فضا و مساحت زمین که قرار است ویلا در آن بنا شود در انتخاب مدل راه‌ ­پله می‌­تواند تأثیر بگذارد که پرطرفدارترین آنها راه­ پله گرد است. در ساخت راه پله از مصالحی چون فلز، چوب، شیشه استفاده می‌­شود که باید با فضای داخلی ویلا و نوع دکوراسیون داخل ویلا هماهنگی داشته باشد.

در طراحی ویلا دوبلکس از حداکثر فضا به نحوه مطلوب استفاده می­‌گردد و از لحاظ اقتصادی برای صاحبان آن مقرون به ­صرفه بوده و با توجه به مساحت و منطقه‌­ای که ویلا در آن ساخته می­‌شود، امتیازات و طراحی­‌هایی که برای آن در نظر گرفته می­‌شود. مدرن ویلا در خلق طراحی­‌های زیبا، باکیفیت، همچنین در نظر گرفتن استانداردهای لازم، توجه به جهت­‌ها، قرار دادن سایبان روی پنجره و... که توسط یک تیم متخصص صورت می‌­پذیرد، بهترین ویلاهای دوبلکس را به سفارش دهندگان خود ارائه می‌­دهد.

شرکت مدرن ویلا بهترین مرجع برای طراحی و ساخت ویلا

شرکت مدرن ویلا تخصصی ترین شرکت طراحی ویلا

اگر قصد ساخت ویلا مدرن، لوکس، کلاسیک، دوبلکس و ... را دارید و می­‌خواهید سبک طراحی شما خاص و زیبا باشد و از هزینه­‌ای که برای طراحی و ساخت ویلا می­‌کنید راضی باشید مدرن ویلا یکی از متخصص‌ترین و باتجربه­‌ترین شرکت­‌ها در این زمینه می­‌باشد.

شرکت مدرن ویلا طرح‌­های جدید و بروز را مطابق با سلایق مشتریان ارائه می­‌کند و با داشتن تیم متخصص و آشنا با کار طراحی ویلا و ساخت آن، یکی از معتبرترین مراکز بوده که دکوراسیون داخلی و معماری آن آمیزه­‌ای از هنر و فن می­‌باشد. جهت آشنایی با پروژه‌هایی که شرکت مدرن ویلا در حوزه فعالیت خود عرضه آشنا شوید می­‌توانید به سایت https://modernvillaco.com مراجعه کنید. شرکت طراحی ویلای مدرن ویلا فعالیت خود را از سال 1380 با بهره­‌گیری از توانایی­‌های مهندسین و معماران متخصص آغاز کرد و با اجرای پروژه­‌های متعدد و موفق توانسته جایگاه ارزنده‌­ای را در بین کاربران خود داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز