خبرگزاری کار ایران

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۶۹۳

مسائل مختلفی است که می‌تواند بر روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد. شما هم می‌توانید یک ویلای جدید خریداری کنید و هم می‌توانید با ساخت ویلا یک ویلا با طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

اکثر ما علاقه داریم که تعطیلات و آخر هفته های خود را در یک خانه ویلایی دل طبیعت و به دور از شلوغی های روزمره سپری کنیم. اما اولین سوالی که در ذهن ما شکل میگیرد این است که برای داشتن یک ویلای رویایی و منحصر به فرد ساختن ویلا بهتر است یا خرید آن؟

مسائل مختلفی است که میتواند بر روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار باشد . شما هم میتوانید یک ویلای جدید خریداری کنید و هم میتوانید با ساخت ویلا یک ویلا با طراحی منحصر به فرد داشته باشید.

اول از همه بهتر است با تفاوت های هزینه ای بین ساخت و خرید ویلا شروع کنیم:

هزینه ساخت و هزینه خرید ویلا با توجه به ابعاد و موقعیت آن کاملا متغیر است. اما آنچه باید بدانیم این است که هزینه ساخت یک ویلای جدید میتواند بسیار کمتر از هزینه ای باشد که شما برای خرید همان ویلا در نظر گرفته اید. همچنین در ساخت ویلا شما میتوانید به خوبی مدیریت هزینه های خود را داشته باشید و با مشاوره کامل از متخصصین ساخت ویلا از پیش آمدن هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

مساله دیگری که در رابطه با هزینه ها وجود دارد و ساخت ویلا را نسبت به خرید ویلا در اولویت قرار میدهد ، نحوه پرداخت هزینه میباشد. شما در زمان خرید ویلا مبلغ زیادی را به یکباره باید جهت خرید پرداخت نمایید که ممکن است در هر لحظه ای برای تمام افراد این امکان فراهم نباشد. اما مزیتی که ساخت ویلا دارد این است که شما هزینه هایی که برای داشتن یک ویلای با کیفیت میدهید در یک بازه گسترده زمانی صورت میگیرد.

یک ویلای خاص هزینه کمتری دارد !

همیشه شنیده ایم که خاص بودن هزینه بالایی دارد. اما این مساله در ساخت ویلا متفاوت است. زمانی که شما تصمیم به ساخت ویلای خود را بگیرید نه تنها هزینه هایتان کمتر میشود بلکه این قابلیت را دارید که بتوانید کاملا ویلا و فضا های آن را شخصی سازی کنید.

دفاتر معماری که به صورت تخصصی بر روی طراحی ویلا کار میکنند میتوانند نیاز های شما را به خوبی بشناسند و در قالب فضای معماری به آن ها بهترین پاسخ را بدهند. که این یعنی داشتن یک ویلای خاص و منحصر به فرد دقیقا به آنچه شما نیاز دارید و میخواهید پاسخ میدهد.

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟

ویلای ساخته شده، یک هندوانه در بسته!

خرید ویلا مانند هندوانه ای در بسته است. چرا که در ظاهر همه چیز مرتب و آراسته است اما نمیدانیم در جزییات آن چه اتفاقی افتاده است. زمانی که میخواهیم ویلا بخریم باید حتما از استاندارد بودن مصالح استفاده شده اطمینان کسب کنیم. چرا که اگر به عنوان مثال تاسیسات مکانیکی مانند لوله کشی در ساختمان به خوبی انجام نشود میتواند خاطره تلخی از داشتن ویلا را برای ما بوجود بیاورد.

اما ساخت ویلا این امکان را به شما میدهد که از تمام جزییات ویلای خود با خبر باشید. یک دفتر معماری که تخصصی بر روی طراحی و ساخت ویلا کار کند نه تنها تمام جزییات سازنده ویلای شما را با دقت و وسواس بالا انتخاب میکند بلکه نقشه های مورد نیاز ویلا را در اختیارتان قرار میدهد تا هر زمان که نیاز داشته باشید بتوانید حتی پس از ساخت از آن ها استفاده کنید.

موقعیت ویلا برایتان مهم است یا خود ویلا ؟

در زمان خرید ویلا ممکن است با بنایی مواجه شوید که موقعیت قرار گیری آن مورد پسند شما نیست و یا ویلایی را بپسندید که در موقعیت دلخواه شما قرار گرفته اما از لحاظ طراحی نیاز های شما را نمیتواند بر آورده کند. این موضوع خرید ویلا را برای افراد خاص پسند را میتواند به کاری فرسایشی و سخت تبدیل کند.

اما زمانی که شما تصمیم به ساخت ویلا بگیرید میتوانید دقیقا آن موقعیتی که مورد علاقه خودتان هست را برایش انتخاب کنید و همچنین با یک دفتر معماری معتبر در رابطه با تصمیم خود مشورت کنید و از انتخاب خود مطمئن شوید. همچنین در مراحل بعدی هم همانطور که گفته شد دفتر معماری شما میتواند به صورت تخصصی بر روی طراحی ویلا کار کند و ویلای شما را دقیقا مطابق با بودجه و نیاز های شما طراحی کند و آن را بسازد.

ساخت ویلا بهتر است یا خرید ویلا؟

پیشنهاد نهایی

اگر بخواهیم از موضوعات گفته شده به یک جمع بندی برسیم باید بگوییم انتخاب نهایی کاملا به شما و شرایط شما بستگی دارد.

اگر شما فردی باشید که خیلی بر روی کیفیت ها و منحصر به فرد بودن ویلای خود حساس نیستید و برای دستیابی به ویلای خودتان عجله دارید خرید ویلا میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما طبیعی است که اگر گزینه ساخت ویلا را انتخاب کنید و برای دست یابی به ویلای خود از طراحان حرفه ای و متخصصین این کار استفاده کنید ، ساخت ویلا و حتی بازسازی ویلا میتواند تجربه ای منحصر به فرد و ویلایی مخصوص به خودتان را برایتان به ارمغان بیاورد.

در نهایت پیشنهاد میکنیم حتما قبل از هر کاری برای آنکه از انتخاب خود اطمینان به دست آورید با یک دفتر معماری که در زمینه طراحی و ساخت ویلا تخصص کافی را دارد مشاوره کنید تا بتوانند بهتر از هر زمانی شما را به ویلای رویایی شما نزدیک کنند.

دفتر معماری ایماژ یکی از دفاتر معماری میباشد که تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت تخصصی ویلا گذاشته است و توانسته است در طی این سال ها با طراحی و ساخت چند ویلای منحصر به فرد ، جوایز معماری مختلفی را بدست بیاورد. دفتر معماری ایماژ آماده آن است تا نیاز های شما را بشنود و آن ها را تبدیل به یک فضای معماری خاص مطابق با سلیقه شما کند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز