خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم [ قسمت ۱۲ نیسان آبی ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۵۶۴

دانلود قسمت 12 سریال نیسان آبی قسمت ۱۲ دوازدهم کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود قسمت 12 نیسان آبی با لینک مستقیم دریافت کنید .

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از  سایت مجاز دانلود ، مرجع رسمی و دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی در ادامه می توانید جدیدترین ساخته منوچهر هادی سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم را دانلود کنید.

سریال نیسان آبی

قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان‌آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

************************

برای دانلود قسمت 12 نیسان آبی روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم

************************

خلاصه داستان قسمت جدید

ممدچاخان در بیمارستان بود و کسی نمی دانست سرنوشتش چه خواهد شد! همزمان جمشید، به پیشنهاد رضا، تصمیم مالی مهمی گرفت.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم [ قسمت ۱۲ نیسان آبی ] 100% کامل

نظر برخی کاربران در مورد قسمت ۱۲ نیسان آبی

  • ممد چاخان نمرده باشه
  • رضا و پری خیلی دعوا هاشون خنده داره
  • بهترین فیلمی که تو دنیام دیدم این بود
  • این فیلم خنده دار ترین فیلمی تابحال دیدم امید وارم تا قسمت ۱۰۰۰ ادامه داشته باشه
  • یعنی آفرین به نویسنده و کارگردان این فیلم جذاب و دیدنی . حتماً همه قسمت های فیلم رو دنبال کنید.
  • واقعا فیلم عالیه هر چقد هم ناراحت باشی این فیلم و ببینی حسابی میخندی و. واقعا از تمام عوامل سازنده فیلم و بازیگران ممنونم

عوامل سریال

سریال نیسان آبی را منوچهر هادی کارگردانی کرده و تهیه‌کنندگی آن را هم احسان ظلی‌پور برعهده داشته است. فیلمنامه را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی نیسان آبی نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده‌اند. در کنار حسین یاری و مهران غفوریان به‌عنوان دو بازیگر محوری، بازیگران دیگری چون یکتا ناصر، بهناز جعفری،‌ سیروس همتی و ایمان صفا هم در این مجموعه نقش‌آفرینی می‌کنند. حسین یاری حضوری به‌کل متفاوت از نقش‌های سال‌های اخیر خود را در این سریال ایفا کرده و می‌تواند سکوی پرتاب مجددی برای محبوبیت مضاعف او در میان سریال‌بازها باشد. همچنین می توانید به دانلود فصل دوم سریال جوکر قسمت دوم 2 از اینجا اقدام کنید.

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 12 دوازدهم [ قسمت ۱۲ نیسان آبی ] 100% کامل

سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، حمیدرضا پگاه، سامیه لک، بهنام تشکر، کاظم سیاحی، مینا وحید، مهدی احمدی، امیر کاظمی، رویا جاویدنیا، السا فیروز آذر، زهیر یاری، شهروز دل افکار، پاوان افسر، شکوفه هاشمیان، شراره رنجبر، مژده دایی، مبیناسادات طبایی، قاسم یوردخانی، اکبر زنجانپور، بیتا فرهی، عزت الله رمضانی فر، امید روحانی، پوراندخت مهیمن، شیرین بینا، رضا رویگری، امیر مقاره و شادی مختاری به هنرمندی پرداخته‌اند. در ادامه می توانید به دانلود قسمت 12 سریال جزیره بپردازید.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 12 نیسان آبی قسمت ۱۲ دوازدهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز