خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت نهم سریال نیسان آبی [ قسمت 9 نیسان آبی ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۹۰۷

دانلود قسمت نهم سریال نیسان آبی قسمت 9 کامل و قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 9 نهم ۹ با کیفیت عالی بپردازید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از  سایت مجاز دانلود ، مرجع رسمی و دانلود قانونی فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی ، سریال نیسان آبی قسمت 9 نهم ۹ روز چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 8 صبح منتشر می شود که در ادامه می توانید دانلود قسمت 9 نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی با کیفیت عالی و لینک مستقیم و کامل قانونی غیر رایگان با ترافیک نیم بها دریافت کنید.

************************

برای دانلود  قسمت 9 سریال نیسان آبی قسمت هشتم روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت 9 نهم سریال نیسان آبی

************************

خلاصه داستان قسمت نهم سریال نیسان آبی

خلاصه داستان این قسمت در سایت مرجع منتشر شده است.


دانلود قسمت نهم سریال نیسان آبی [ قسمت 9 نیسان آبی ] 100% کامل

نظر برخی کاربران در مورد قسمت ۹ نیسان آبی

  • عالی مخصوصا اونجایی که فک میکرد جک و رز با هم خواهر برادرن
  •  اون جاش که رضا پور تو پمپ بنزین با چکش زد تو کله یاو خیلی باحال بود
  • وای با دیدن این سریال حالمون خیلی خوب میشه دم همه شون گرم. پایدار و برقرار باشند.
  • واقعا عالی دست سازندش درد نکنه ممنون ازاین فیلم خوبتون
  • زنده با جمشید قاسم پور چقدر عالی و دوست داشتی
  • ضا از همشون توی این فیلم باهوش تر است از جمشید ، زری و پری
  • خنده دار ترین فیلم  عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بازیگران سریال نیسان آبی قسمت 9

در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی , رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند. توصیه می کنم جهت دانلود قسمت 3 سوم سریال جوکر روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

بیوگرافی سیروس همتی بازیگر سریال نیسان آبی

سیروس همتی (زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۵۱) بازیگر ، کارگردان ، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است . تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است . تخصص او طراحی صحنه ، نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد . این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند ، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت .

در جوادیه تهران بدنیا آمده است و اصالتا آذربایجانی و تورک زبان و اهل آجر آباد شهرستان سراب می باشد که سال هاست معلم ریاضی در آموزش و پرورش می باشد

اولین بار سال 1369 در 18 سالگی با نمایش «گوهرشاد» بعنوان سیاهی لشکر بروی صحنه رفتم و یکسال بعد با نمایش کامول فعالیت حرفه ای ام شروع شد. همتی سال 1381 بعد از یک دهه فعالیت تئاتری از طریق بهرام عظیم پور (کارگردان و نویسنده) تئاتر به سریال «خاک سرخ» معرفی شد و در نقش عقب مانده بازی کرد.

ایشان سال 1382 با فیلم سینمایی «مارمولک» کمال تبریزی در نقش مجتبی دیده شد و با سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی به شهرت رسید. همچنین می توانید از اینجا به دانلود سریال جوکر قسمت 4 چهارم را دریافت کنید.

تابحال بیش از سی نمایشنامه از من توسط نشریات مختلف چاپ شده است ، اولین نمایشنامه که نوشتم «محال هم ممکن است» نام داشت.

همتی در فیلم های سینمایی مزرعه پدری، یک تکه نان، پابرهنه در بهشت، دیگری، ته خط، فرار از اردو، کارگر ساده نیازمندیم، صله سحر، دشمن زن، ضربه فنی، انفرادی، زن ها فرشته اند ۲ و مجموعه های تلویزیونی خاک سرخ، آشپزباشی، پرانتز باز، خداحافظ بچه، ماتادور، خوب، بد، زشت، دلدادگان و صبح آخرین روز از دیگر کارهای او در عرصه بازیگری هستند.

سیروس همتی سالهاست ازدواج کرده و همسرش لیلا نوری بعنوان پیراپزشک (چشم) در بیمارستان فارابی کار می کند که ثمره این زندگی دو فرزند دختر می باشد.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 9 نیسان آبی قسمت ۹ نهم دعوت می کند و آرزومندیم که از تماشای آن لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز