خبرگزاری کار ایران

8 نکته درباره خرید ملک در استانبول و آنتالیا که باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۵۰

ترکیه از جمله کشورهای همسایه ایران همراه با امکانات فراوان است. سالانه تعداد بالایی از توریست ها این کشور را برای گردش انتخاب می کنند. طی سال های اخیر، کشور ترکیه پذیرای میزان بالایی از افراد مهاجر نیز بوده است. از همین جهت شرایط مناسبی را برای آن ها فراهم می کند.

برخی افراد از طریق خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در استانبول و یا خرید خانه در آنتالیا و آلانیا اقامت دائم این کشور را اخذ می کنند. خرید ملک در این کشور، شرایطی را برای افراد به دنبال خواهد داشت. در این مقاله به بررسی خرید ملک در استانبول، آنتالیا وآلانیا ترکیه همراه با شرایط آن ها می پردازیم. 

شرایط عمومی ترکیه برای خرید ملک 

ترکیه به عنوان کشوری غنی همراه با آب و هوای مطلوب و دارای سواحلی زیبا شناخته می شود. شهرهای استانبول و آنتالیا در ترکیه مکان های جذاب و دیدنی در این کشور هستند. خرید ملک در ترکیه، از جمله روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت یا تابعیت این کشور است. 

خرید ملک در این کشور، از جمله راه های سریع جهت اخذ قوی ترین پاسپورت های دنیا است. اجاره ملک در ترکیه نیز اقامت موقت در این کشور را به دنبال خواهد داشت. سرمایه گذاری درترکیه نیازمند توجه به نکاتی در این زمینه است. اقامت یک کشور با تابعیت تفاوت داشته و اخذ تابعیت مزایایی را به دنبال دارد. 

اخذ تابعیت ترکیه امکان مسافرت به بسیاری از کشورها را فراهم می کند. اما برای مسافرت به کشورهای آمریکا، کانادا و استرالیا نیازمند ویزا خواهید بود اما برای دریافت ویزای این کشورها با پاسپورت ترکیه بسیار راحت تر میتوان اقدام کرد . به طور کلی، خرید ملک در استانبول یا آنتالیا مزایای بسیاری را برای افراد به دنبال خواهد داشت. 

کشوری مناسب برای سرمایه گذاران 

سرمایه گذاران بین المللی تمایل بسیاری به سرمایه گذاری در این کشور دارند. اغلب آن ها برای تعطیلات و سرمایه گذاری و تجارت آزاد  اقدام به خرید ملک در کشور ترکیه می کنند. "آنتالیا، استانبول و آلانیا  از جمله شهرهای مورد توجه سرمایه گذاران است. از همین جهت ترکیه را به عنوان کشوری مناسب برای سرمایه گذاران معرفی می کنند. 

قوانین اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک 

طبق آیین‌نامه جدید ترکیه، افراد و سرمایه‌گذاران خارجی با خرید املاک به ارزش 250هزار دلار آمریکا امکان درخواست تابعیت را خواهند داشت. به علاوه سرمایه گذاران خارجی جهت حفظ شهروندی خود، باید معیارهای مورد نظر ترکیه را رعایت کنند.  

در همین راستا افراد باید به مدت زمان 3سال ملک خریداری شده را حفظ کنند. در این مدت زمان، اجازه فروش ملک به آن ها داده نخواهد شد. پروسه دریافت پاسپورت از طریق خرید ملک در ترکیه، معمولا بین 65 تا 80 روز انجام می شود. البته خرید ملک با ارزش کمتر از 250 هزار دلار نیز منجر به اخذ اقامت ترکیه خواهد شد. 

در این روش به فرد اقامت موقت اعطا شده و از نوع توریستی است . به همین دلیل فرد اجازه کار در ترکیه را نخواهد داشت. البته درصورت استخدام یا تاسیس شرکت در ترکیه و استخدام 5نفر از شهروندان، اجازه کار در این کشور اعطا خواهدشد. اقامت موقت تا هر زمان که ملک را حفظ نموده و نفروشید  قابل تمدید است و بعد از 5 سال در صورت حضور طولانی مدت در ترکیه میتوان درخواست اقامت دائم نمود . 

8 نکته درباره خرید ملک در استانبول و آنتالیا که باید بدانید8 نکته درباره خرید ملک در استانبول و آنتالیا که باید بدانید

شرایط اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک 

خرید ملک درآلانیا ، آنتالیا و استانبول نیازمند رعایت شرایطی است. برخورداری از این شرایط منجر به اخذ اقامت ترکیه می شود. اغلب افراد با برخورداری از شرایط مورد نیاز خرید ملک، اقدام به تهیه آن در کشور ترکیه می کنند. در ادامه به بررسی شرایط اخذ اقامت در ترکیه از طریق خرید ملک می پردازیم. 

  • حداقل قیمت خرید ملک در ترکیه جهت اخذ پاسپورت، 250هزار دلار آمریکا است. 
  • به منظور حفظ پاسپورت ترکیه، ملک خریداری شده تا 3 سال نباید فروخته شود. 
  • خرید ملک به ارزش کمتر از 250 هزار دلار آمریکا ، اخذ اقامت موقت این کشور را به دنبال خواهد داشت. 

برخورداری از شرایط فوق، اخذ اقامت را به راحتی برای افراد فراهم می کند. سالانه تعداد بالایی از سرمایه گذاران به دلیل قیمت مناسب ملک در ترکیه، به خرید در این کشور می پردازند. ترکیه شرایط آسانی را برای افراد فراهم کرده و به راحتی اقامت یا تابعیت را به آن ها اعطا می کند. 

خرید ملک در استانبول

آپارتمان های استانبول دارای تجهیزات مختلفی بوده و متراژ آن ها با یکدیگر متفاوت است. قیمت خرید ملک در استانبول به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، میزان امکانات رفاهی موجود در آن، منطقه جغرافیایی خانه و … بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت خرید ملک در استانبول و خرید خانه با قیمت مناسب می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین املاک سهند تماس گرفته تا وکلای ما از طریق نمایندگی موجود در این شهر خانه های لوکس و زیبا را به شما ارائه دهند.

خرید ملک در آنتالیا

آنتالیا از آپارتمان های بسیاری جهت خرید و فروش برخوردار است. قیمت خرید ملک در آنتالیا توسط “سازنده ملک یا مالک” آن تعیین می شود. موقعیت ملک، نوع مصالح مورداستفاده در ساخت، میزان مدرن و لوکس بودن خانه و غیره بر قیمت ملک در آنتالیا تاثیر می‌گذارد. خرید ملک در آنتالیا با توجه به فصول کم سفر یا خلوت کاهش پیدا نمی کند.

برای اطلاع از قیمت خرید ملک در آنتالیا به

 https://sahand-group.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7/

مراجعه کنید.

8 نکته درباره خرید ملک در استانبول و آنتالیا که باید بدانید

 

خرید ملک ارزان در ترکیه 

همانطور که اشاره شد، با خرید ملکی به ارزش 250هزار دلار در ترکیه تابعیت این کشور به افراد تعلق می‌گیرد. اما بسیاری از افراد امکان پرداخت این مبلغ را ندارند. به همین دلیل به دنبال خرید ملکی با مبلغ ارزانتر و اخذ تابعیت این کشور هستند. 

امکان خرید ملک در ترکیه با مبلغی کمتر و اخذ تابعیت این وجود دارد اما باید پروسه زمانی 5 ساله برای دیافت اقامت دائم و پاسپورت و شهروندی ترکیه طی شود.

خرید ملک در کشور ترکیه و مراحل آن 

خریداران پس از انتخاب ملک موردنظر خود، با بررسی جزئیات قادر به انعقاد قرارداد خواهند بود. سرمایه گذاران خارجی در مدت‌زمان حضور خود در ترکیه، امکان بهره گیری از مترجم حقوقی را دارند. مراجعه به وکیل و یا مشاور خبره و آشنا با قوانین خرید خانه در ترکیه، منافعی را برای خریدار به دنبال خواهد داشت. 

شما میتوانید با تکیه به سابقه و تجربه گروه مهندسان سهند که داری دفاتر ثابت و پاسخو در تهران و استانبول و آنتالیا هستند با خیال آسوده قدم در این راه بگذارید .

در مرحله بعد، افراد جهت ترجمه مدارک خود باید به دفتر اسناد رسمی مراجعه کنند. این کار به منظور افزایش ضریب امنیت بالا توسط دولت ترکیه صورت می گیرد. سپس طرفین قرارداد مشخص شده توسط ترکیه، جهت امضای قرارداد به دفاتر ملکی مراجعه می کنند. در این مرحله خریدار مبلغ موردنظر را به فروشنده باید پرداخت کند. 

پس از انجام تمام مراحل، سند رسمی به فرد اعطا می شود. این سند TAPU نام داشته و شامل عکس ملک، تمبر و امضای رسمی خریدار است. پس از اتمام این مرحله، اداره مالیات محلی حسابی را برای فرد خریدار ملک در ترکیه باز می کند. در مرحله انتقال سند نیز، 4% از ارزش ملک به عنوان مالیات  دریافت می‌شود که در بیشتر موارد به عهده فروشنده می باشد و در صورت توافق صورت گرفته در زمان عقد قرارداد  این مبلغ به صورت مساوی بین خریدار و فروشنده تقسیم خواهد شد. 

سخن آخر 

امروزه خرید ملک در استانبول و آنتالیا و آلانیا  در ترکیه مورد  توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است. خرید خانه در این کشور از شرایط خاصی برخوردار است. و البته نیازمند تحقیق و داشتن مشاوری امین و با تجربه با سابقه ای درخشان میباشد که تمام مراحل قانونی خرید و دریافت اقامت و شهروندی ترکیه را برای شما تسهیل کند و از گرفتار شدن شما در دام کلاهبرداران که در همه جای دنیا وجود دارند نجاتتان دهد و ما برای این منظور گروه مهندسان سهند را به شما توسیه میکنیم

در این مقاله به طور کلی درباره خرید ملک در ترکیه، قیمت خرید ملک در استانبول و هم چنین قیمت خرید ملک در آنتالیا صحبت گردید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز