خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید روتختی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۵۵

خرید روتختی همیشه مسئله مهمی است, روتختی اولین بخش از ست خواب است که در نگاه اول توجه فرد را به خود جلب می کند و در واقع پوشش اصلی تخت می باشد.

 انواع متنوع سرویس روتختی علاوه بر جلوه زیبایی که به سرویس خواب می دهد، می توانند حتی در روحیه افراد هم تاثیر گزار باشد . در این مطلب ما به شما کمک میکنیم راهنمای سریع برای خرید روتختی به شما آموزش دهیم پس تا آخر مطالعه کنید.

انواع روتختی موجود در بازار ایران

یکی از ملزومات و کالاهایی که در سرویس های خواب امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند انواع روتختی هستند. روتختی ها برای تخت های یک نفره و دو نفره با استفاده از پارچه های مختلف با طرح ها و مدل های گوناگون تولید می شود.

روتختی های اسپرت

امروزه در اغلب اتاق خواب ها با دکوراسیون های مدرن از روتختی های اسپرت استفاده می شود این مدل روتختی ها زیبا و جذاب هستند و با طرح های متنوعی که دارند می توانند زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق خواب شما را چند برابر کنند.

روتختی های طرح گل

روتختی گلدار که از پارچه های مختلف تولید شده اند، افراد زیادی این مدل ها را از دیرباز پسندیده و برای خرید خود انتخاب می کنند. چرا که علاوه بر زیبایی طرح، ثبات رنگ داشته و در برابر شستشو ماندگاری زیادی خواهند داشت.

روتختی های طرح دار

طرح های زیبا و آبرنگی به روی پارچه های ملحفه ای جلوه خاصی به ملحفه ها می بخشد و امروزه اکثر مردم به دنبال زیباترین و خاص ترین ملحفه ها و روتختی ها می گردند تا به فضای اتاق خواب خود روح ببخشند بنابراین کارخانه های نساجی در این زمینه تلاش کردند تا بهترین طرح ها را ارائه دهند.

روتختی سه بعدی

روتختی سه بعدی شکل جدیدی از روتختی است که به تازگی به بازار آمده و قدرت ظاهری آن درمجذوب کردن هر بیننده ای باعث شده است که در همین زمان کوتاه بتواند بازار را قبضه و ذهن خریداران روتختی را به خود درگیر کند.ملحفه های سه بعدی امروزه طرفدار زیادی دارد. منظور از سه بعدی بودن این است که وقتی به طرح روی ملحفه نگاه می کنیم طرح دارای زاویه و بعد است و به فضای اتاق خواب زیبایی خاصی می بخشد.

روتختی عروس

یکی از عنصرهای اصلی اتاق خواب روتختی است که نقش بسیار موثری در زیبایی و چیدمان اتاق خواب دارد و به نوعی تکمیل کننده ی دکوراسیون اتاق می باشد بنابراین معمولا بیشتر مردم نسبت به انتخاب و خرید روتختی خود حساسیت بالایی نشان می دهند و سعی می کنند علاوه بر زیبایی، قیمت مناسب، کارایی و جنس خوب و بادوام را نیز در نظر بگیرند. رنگ روتختی متناسب با روحیه، سلیقه، دیزاین اتاق، پرده، فرش و ... انتخاب می شود ولی در کل برای روتختی های عروس معمولا رنگ های لایت و روشن مانند سفید، صورتی، کرم، بژ، آبی کم رنگ را انتخاب می کنند که باز هم به سلیقه افراد بستگی دارد.مدل های روتختی عروس باید لاکچری و خاص باشندو با مدل های اسپرت و معمولی در بازار متفاوت باشد.

روتختی یک نفره

رو تختی یک نفره یکی از اصلی ترین و بهترین عناصر برای دیزاین و طراحی داخلی یک اتاق خواب محسوب می شود. تخت خواب مهم ترین  وسیله در یک اتاق خواب می باشد و اولین عنصری است که در هنگام ورود به اتاق نگاه را به خود جلب می کند. بنابراین استفاده از یک رو تختی مناسب، خوش رنگ و خوش دوخت می تواند تاثیر بسزایی در فضای اتاق شما ایجاد کند.

روتختی دونفره

خرید روتختی دونفره مناسب و زیبا جزو مهمترین نکاتی است که باعث زیبایی دکوراسیون اتاق خواب و تخت خواب می شود، سرویس خواب اصلی ترین عنصر هر اتاق خوابی محسوب میشود .تخت خواب اولین چیزی است که لحظه ورود به اتاق جلب توجه میکند پس شما میتوانید با انتخاب روتختی مناسب و شیک نمای فوق العاده ای به اتاق خواب تان ببخشید.

در خرید روتختی سعی کنید دکوراسیون اتاق خواب را مد نظر قرار بدید و از مشاوره دقیق قبل خرید استفاده کنید . چند مدل روتختی پر فروش در این مطلب معرفی میکنیم :

راهنمای خرید روتختی

1 - روتختی اسپرت راه راه هتلی

مدتی است که پارچه هایی مورد توجه قرار گرفته است که به پارچه ی هتلی مشهور شده است. اگر به خاطر داشته باشید در بیشتر هتل ها از یک نوع پارچه ی نیمه براق راه راه سفید در هتل ها استفاده میشد که تقریبا در بیشتر هتل ها یکسان بود و علت نامگذاری این پارچه همین است.به مرور به دلیل کیفیت بالای پارچه و محبوبیت و رضایت عموم, تولیدکنندگان این طرح پارچه تصمیم گرفتند تا تنوع رنگی پارچه هتلی را گسترش دهند و رنگ های متنوعی چون قرمز,بادمجانی,آبی,زغالی و ... روانه ی بازار کنند.پیرو این امر بسیاری از تولیدکنندگان روتختی و لحاف به سمت تولید محصولات خود با این پارچه ها گرفتند.

 

راهنمای خرید روتختی

2 – روتختی سه بعدی عروسکی

حدود 1500 طرح سه بعدی کودکانه در سایت خواب شاپ معرفی شده است که جز جدیدترین طرح های روز میباشد , جالب است بدانید که حتی شما میتوانید عکس مورد علاقه خود را روی روتختی چاپ کنید . کافیست طرح مورد نظر خود را به کارشناسان خواب شاپ بفرستید .این طرح ها چنان با کیفیت چاپ میشوند که انگار زنده هستند . همه طرح ها دارای ست پرده هم هستند . که جداگانه قابل سفارش هست .

 

راهنمای خرید روتختی

3 – روتختی ساتینت طرح گل بهاری

این مدل روتختی ها دائما به روز میشوند و با توجه به سلیقه مردم نقش عوض میکنند . درخصوص این طرح از روتختی دو طرفه استفاده شده ست . یک سمت صورتی چهارخانه و یک سمت سرمه ای با گل های بهاری که این ترکیب روتختی را متفاوت و زیباتر کرده است . این پکیج شامل دو عدد روبالشی , رو انداز تشک , لاحاف میباشد .برای دیدن سایر مدلها لطفا به سایت خواب شاپ مراجعه کنید .

خرید روتختی

روتختیرا می توان از فروشگاه های کالای خواب تهیه کرد اما بعضی فروشگاه ها بصورت تخصصی روتختی های مختلف را به شما معرفی میکنند و فقط به یک برند تعصب ندارند .

 گاهی هم در صورت امکان نداشتن حضور فیزیکی می توان خرید را به صورتی آنلاین یا تلفنی انجام داد ولی بسیاری افراد برای اعتماد به فروشگاه های اینترنتی نیاز به تجربه خرید آنلاین و زمان بیشتری دارند و اعتماد نمی کنند.

اما راه های بسیاری برای اعتماد به این فروشگاه ها وجود دارد. خواب شاپیکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خریدروتختی و کالای خواب در ایران است که با بدست آوردن اعتماد مشتریان خود در فروش اینترنتی توانسته بالاترین جایگاه را بدست آورد.مشاوره اختصاصی قبل خرید , حمل رایگان و تخفیف های ویژه از محاسن خواب شاپ است .این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت است . آدرس سایت خواب شاپwww.khabshop.com است و پیچ روتختیاینستاگرام@khabshopcover میباشد .

در فروشگاه خواب شاپ برای مشتریان تنوع قیمت بالایی وجود دارد و در حق انتخاب آزاد هستید. بسیاری از افراد نمی داند روتختی خارجی بهتر است یا ایرانی اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت روتختی مربوط به برند آن ها نیست و ایران در بسیاری از بخش های تولید پیشرفت زیادی داشته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز