خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه اشتغال‌زایی مامور خرید

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۶۹۳

هرکس که توانمندی دستیابی به بازار فروش را ندارد یا امکان اجاره دفتر یا مغازه ندارد می‌تواند مشتری داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سامانه مامور خرید برای کمک به اشتغال‌زایی راه‌اندازی شد. این سامانه که ویژگی‌های متعددی دارد، فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال زایی پدید آورده است. در این سامانه هرکس که توانمندی دستیابی به بازار فروش را ندارد یا امکان اجاره دفتر یا مغازه ندارد می‌تواند مشتری داشته باشد. تنها کافی است که منصف باشد و قواعد کسب و کار صحیح را رعایت کند.

تنها با تخصیص چند 5 دقیقه و به صورت رایگان، هرکس که توانمندی انجام کاری دارد یا کالایی برای فروش دارد، می‌تواند به راحتی در این سامانه ثبت‌نام ‌کند. با این ثبت‌نام او فرصت دستیابی آسان به مشتری را دارد و مشتری نیز می‌تواند از مزایای محصولات و خدمات باکیفیت و به قیمت بهره‌مند شوند.

همچنین بدون نیاز به سرمایه، هرکس که علاقه‌ای به کسب‌وکار داشته و اندک تلاشی در زمینه آن انجام دهد، می‌تواند شاغل شود و از بحران بیکاری نجات یابد. به علاوه این فرصت برای او پدید می‌آید که از حداقل وقت‌های خود بتواند درآمد کسب کنند و نیازی نداشته باشند که لزوما تمام زمان خود را به آن اختصاص دهد.

https://t.me/mamoorkharid

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز