خبرگزاری کار ایران

۵۶ سبد کالایی بین زلزله زدگان موسیان توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۹۴۰

۵۶ سبد کالایی شامل مرغ، روغن، قند و شکر، مواد غذایی و وسایل بهداشتی و مواد شوینده است.

رییس بهزیستی دهلران، احمد رحمی گفت: ۵۶ سبد کالایی شامل مرغ، روغن، قند و شکر، مواد غذایی و وسایل بهداشتی و مواد شوینده است.

وی ادامه داد: برای تهیه این مقدار سبد کالایی ۱۱۶ میلیون ریال هزینه شد.

رییس بهزیستی دهلران اظهار کرد: این کار به هدف حفظ امنیت غذایی زلزله زدگان زیر حمایت این نهاد در چهار روستای آسیب دیده از این حادثه در بخش موسیان انجام گرفت.

رحمی گفت: با توجه به اهمیت نقش و جایگاه سازمان بهزیستی در موقعیت‌های بحرانی به ویژه بحران‌های ناشی از بلایای طبیعی در نخستین روزهای زمین لرزه شهرستان دهلران، مرکز فوریت‌های اجتماعی این اداره به مناطق زلزله زده اعزام شد.

وی اظهار کرد: هدف از این کار، ایجاد امنیت روانی و اجتماعی و حفظ سلامت روحی مردم بود که با اعزام گروه فوریت‌های اجتماعی متشکل از روان‌شناس و مددکار اجتماعی این رسالت به درستی انجام شد.

زمین لرزه شامگاه دوشنبه ۲۷ مرداد گذشته بخش ۱۲ هزار نفری موسیان در ۲۵۰ کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام ضمن وارد آوردن خسارت بسیار به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهری و روستایی شهرستان دهلران باعثزخمی شدن بیش از ۶۰ نفر شد.

شهرستان مرزی و گرمسیری ۶۵ هزار نفری دهلران در جنوب باختری ایلام، شمال خوزستان و شرق کشور عراق واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز